NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Fernando Angulo

    Fernando Angulo působí ve společnosti SEMrush jako Head of International Partnerships a Global Speaker. Se svou, více než desetiletou zkušeností v oblasti digitálního marketingu, byl u zrodu marketingových aktivit společnosti a na svém kontě mimo jiné má i vybudování skvělého marketingového týmu.

    Fernando patří mezi hlavní tváře značky a každoročně vystupuje na více než 50 prestižních konferencích po celém světě. Specializuje se na B2B search marketing, e-commerce, influence marketing a na školení marketingových týmů firem, jako Expedia, T-Mobile, Prestashop a Bing. Fernando je energický, pozitivní a se smyslem pro humor. Během workshopů dokáže díky praktickým ukázkám navázat kontakt s publikem a aktivně zapojit účastníky. Fernando není jen superstar digitálního marketingu, je také superhrdina pro své dvě krásné holčičky a milující manžel.

    Head of International Partnerships

    SEMrush

  • Kamil Aujesky

    Aktuálne vediem svoju digitálnu agentúru samsiDigital, okrem toho som Google Partners Trainer, čo znamená, že ako jeden z pätnástich ľudí na Slovensku mám na starosti vzdelávanie jednotlivcov a firmy v oblasti digitálneho marketingu. Okrem týchto aktivít pravidelne organizujem Digitálny Štvrtok, točím Marketing Backstage a venujem sa ďalším projektom a konzultáciám v rámci digitálneho marketingu.

  • Michal Bláha

    Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

    Podnikatel, investor, konzultant

    michalblaha.cz

  • Michal Blažek

    Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

    Performance Advertising Specialist and Co-Founder

    Marketing Makers

  • Pavel Brecík

    Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

    Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

    Digital Analytics Lead

    Mall Group

  • Filip Černý

    Již deset let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 3 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop získal letos, již počtvrté v řadě, ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochranu osobních údajů. Proškolila už stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů. Její přednášky vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.

  • Ondřej Ilinčev

    Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom - snad úspěšně - ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně.

    CRO & UX expert

    ILINČEV

  • Markéta Kabátová

    Markéta se věnuje PPC kampaním a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Založila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají českým firmám a startupům růst v zahraničí. Mimo to pořádá PPC Camp, nejodbornější PPC akci v České republice.

  • Petr Kurz

    Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

    Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

    Creative Marketing Director

    elem6

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

    Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

    Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Matěj Matolín

    Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

    V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

    HR manager

    STRV

  • Michal Pastier

    Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza a branding štúdia GoBigname. Zaraguza sa stala najkreatívnejšou agentúrou v SR aj ČR podľa YouTube, odniesla si zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň v Európe, alebo Grand Prix za najlepší profil na sociálnych sieťach v ČR. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Verí v silu spojenia dát a kreativity a preto sa venuje aj spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SaaS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

    Group Creative Director

    ZARAGUZA

  • Petr Pouchlý

    Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

    Kapitán svobodné firmy

    Court of Moravia

  • Jakub Racek

    Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

    Online Marketing Specialist

    Digital Vision

  • Jan Romportl

    Jan Romportl je Chief Data Scientist v O2 Czech Republic. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde vedl oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií, věnoval se aplikovanému výzkumu umělé inteligence na Katedře kybernetiky Fakulty aplikovaných věd a vyučoval filozofii umělé inteligence na Fakultě filozofické. Od roku 2015 buduje v O2 analytický tým intenzivně zaměřený na využívání a rozvoj pokročilého strojového učení v oblasti telekomunikačních dat. Kromě nedávného půlročního výletu do tech-startupového prostředí coby Chief Science Officer v AI Startup Incubatoru se nyní věnuje i výzkumu bezpečnosti umělé inteligence. Dále výzkumně spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy, s Národním ústavem duševního zdraví a s českým spolkem hnutí Effective Altruism. Organizuje také AI Safety Meetup v Praze.

    Chief Data Scientist

    O2 Czech Republic

  • Michala Šinkorová

    Michala Šinkorová vede v Seznamu nejen obchodní, produktový, ale i technický tým Seznam Partner, se kterým se stará o 4 000 webů na českém internetu. Stála u zrodu služby “Další zajímavé články z českého internetu” na domovské stránce Seznam.cz, kterou během roku vytáhla ze stovek tisíc na desítky milionů korun. Dnes se soustředí na další nový projekt, a to Mediální zastupování.

    Manažer Seznam Partner

    Seznam.cz

  • Michal Špaček

    Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

  • Dan Tržil

    Dan se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Podcasty měly zásadní vliv na jeho život, a proto se je snaží představit více lidem. Produkuje úspěšný podcast Proti Proudu, kde zpovídá úspěšné české osobnosti. Zároveň produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Mar-ekon. S postprodukcí, monetizací nebo propagací podcastů pomáhá klientům v ČR a USA.

    Podcast Producer

    dantrzil.cz

  • Tomáš Turek

    Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

    Head of online advertising

    Sherpas

  • Aki Votrubová

    Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

    Instagram & Influencer Specialist

    akivotrubova.cz