Tato akce již proběhla. Další akce Konference WebTop100 2021 se koná 16. 11. 2021.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Kamil Aujesky

Aktuálně vedu svou digitální agenturu samsiDigital, kromě toho jsem Google Partners Trainer, což znamená, že jako jeden z patnácti lidí na Slovensku mám na starosti vzdělávání jednotlivců a firmy v oblasti digitálního marketingu. Kromě těchto aktivit pravidelně pořádám Digitální Čtvrtek, točím Marketing Backstage a věnuji se dalším projektem a konzultacím v rámci digitálního marketingu.

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

Michal Blažek

Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

Filip Černý

Poslední roky Filip řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje dvě kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B e-shop. Kytary.cz několikrát obdržely ocenění Shop Roku a úspěšně expandovaly například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a v letošním roce slaví své 20. narozeniny.

Marcela De Vivo

Marcela De Vivo působí jako analytik v oblasti digitálního marketingu a zároveň je tváří i řečníkem společnosti SEMrush. Jako expert s téměř 20ti lety zkušeností v oboru, Marcela vystupuje na světových konferencích se zaměřením zejména na SEO, marketingové strategie a nadcházející trendy. Práce se společností SEMrush jí umožnila kombinovat její vášeň s odbornými znalostmi marketingu.

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. Ondřej má na starosti kategorii Lead generation.

Markéta Kabátová

Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

Jaroslav Novák

V posledních 10 letech těží z původního silného technologického zázemí, které si vzal do reklamních a komunikačních agentur. Postupně prošel BTL agenturami McCoy& Partner a Geometry Global a v současné době působí v největší komunikační agentuře na českém trhu Wunderman na pozici Group Business Director, ve které svůj digitální tým orientuje na marketingovou automatizaci a s ní spojenou customer experience.

Michal Pastier

Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. S více než 200 kreativními cenami patří mezi nejoceňovanější reklamní tvůrce v regionu. V roce 2021 založil novou hybridní agenturu Darwin and the Machines, jejímž cílem je místo jednorázových kampaní vytvářet dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Agentura je přímo napojená na brandingové studio GoBigname, které má za sebou už více než 250 projektů nových značek včetně tvorby názvů, identit až po globální testování nových konceptů. Michal v roce 2021 odešel z výkonné funkce kreativního ředitele agentury Zaraguza a byl též partnerem investičního fondu LRJ Capital, který stál za projektem Exponea, kde rovněž pracoval jako kreativní ředitel. Exponeu loni odkoupil americký Bloomreach. Poslední investiční kolo firmu ocenilo na 300 milionů eur. Michal se od letošního roku soustředí výhradně na projekty agentur GoBigname a Darwin and the Machines.

Petr Pouchlý

Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět

Tomáš Preněk

Tomáš je již 6 let jednou z vůdčích osobností agentury Isobar (původně Bistro Agency). Jeho bohaté marketingové zkušenosti ho dovedly přes projektově manažerské pozice, až k zodpovědnosti za rozvoj nového agenturního businessu a přípravu komunikačních strategií vedoucích k naplnění klientských cílů. Ve své roli se spoléhá na 15 členů accountského týmu, kteří se každý den starají o přední české i zahraniční značky.

Jakub Racek

Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

Jan Romportl

Honza je uznávaným českým expertem na umělou inteligenci. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde se zabýval výzkumem umělé inteligence, a v současnosti působí jako ředitel AI centra v O2 Czech Republic, kde je jeho hlavní prioritou zlepšování zákaznické zkušenosti na základě technologií deep learningu. Jeho srdeční záležitostí je posléze výzkum využití strojového učení v oblasti farmacie a onkologie. Honza má letos na starosti kategorii Umělá inteligence.

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

Tomáš Turek

Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

Ondřej Vataščin

Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.

Aki Votrubová

Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.