Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Kamil Aujesky

    Aktuálně vedu svou digitální agenturu samsiDigital, kromě toho jsem Google Partners Trainer, což znamená, že jako jeden z patnácti lidí na Slovensku mám na starosti vzdělávání jednotlivců a firmy v oblasti digitálního marketingu. Kromě těchto aktivit pravidelně pořádám Digitální Čtvrtek, točím Marketing Backstage a věnuji se dalším projektem a konzultacím v rámci digitálního marketingu.

  • Michal Bláha

    Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

    Podnikatel, investor, konzultant

    michalblaha.cz

  • Michal Blažek

    Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

    Performance Advertising Specialist and Co-Founder

    Marketing Makers

  • Martin Brablec

    Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.

  • Pavel Brecík

    Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

    Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

    Digital Analytics Lead

    Mall Group

  • Filip Černý

    Poslední roky řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 2 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop Kytary.cz získal již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku a letos úspěšně expandoval například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

  • Marcela De Vivo

    Marcela De Vivo působí jako analytik v oblasti digitálního marketingu a zároveň je tváří i řečníkem společnosti SEMrush. Jako expert s téměř 20ti lety zkušeností v oboru, Marcela vystupuje na světových konferencích se zaměřením zejména na SEO, marketingové strategie a nadcházející trendy. Práce se společností SEMrush jí umožnila kombinovat její vášeň s odbornými znalostmi marketingu.

    SEO Expert & Online Marketing Entrepreneur

    SEMrush

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a ochranu osobních údajů. Proškolila už stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů. Její přednášky vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.

  • Ondřej Ilinčev

    Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom - snad úspěšně - ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně.

    CRO & UX expert

    ILINČEV

  • Markéta Kabátová

    Markéta se věnuje PPC kampaním a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Založila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají českým firmám a startupům růst v zahraničí. Mimo to pořádá PPC Camp, nejodbornější PPC akci v České republice.

    Marketing Strategist

    uLab

  • Petr Kurz

    Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

    Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

    Marketing Director

    elem6

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

    Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

    Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Matěj Matolín

    Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

    V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

    HR manager

    STRV

  • Jaroslav Novák

    V posledních 10 letech těží z původního silného technologického zázemí, které si vzal do reklamních a komunikačních agentur. Postupně prošel BTL agenturami McCoy& Partner a Geometry Global a v současné době působí v největší komunikační agentuře na českém trhu Wunderman na pozici Group Business Director, ve které svůj digitální tým orientuje na marketingovou automatizaci a s ní spojenou customer experience.

    Group Business Director

    Wunderman

  • Michal Pastier

    Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamních agentur Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v ČR i SR podle YouTube, odnesla si zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě, nebo Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie business 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do české reklamy. Věří v sílu spojení dat a kreativity a proto se věnuje také společnosti Exponet, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

    Group Creative Director

    ZARAGUZA

  • Petr Pouchlý

    Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

    Kapitán svobodné firmy

    Court of Moravia

  • Tomáš Preněk

    Tomáš je již 5 let jednou z vůdčích osobností agentury Isobar (původně Bistro Agency). Jeho bohaté marketingové zkušenosti ho dovedly přes projektově manažerské pozice, až k zodpovědnosti za rozvoj nového agenturního businessu a přípravu komunikačních strategií vedoucích k naplnění klientských cílů. Ve své roli se spoléhá na 15 členů accountského týmu, kteří se každý den starají o přední české i zahraniční značky.

    Client Service Director & Strategy Director

    Isobar

  • Jakub Racek

    Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

    Online Marketing Specialist

    Digital Vision

  • Jan Romportl

    Jan Romportl je Chief Data Scientist v O2 Czech Republic. Do roku 2015 působil na Západočeské univerzitě v Plzni, kde vedl oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií, věnoval se aplikovanému výzkumu umělé inteligence na Katedře kybernetiky Fakulty aplikovaných věd a vyučoval filozofii umělé inteligence na Fakultě filozofické. Od roku 2015 buduje v O2 analytický tým intenzivně zaměřený na využívání a rozvoj pokročilého strojového učení v oblasti telekomunikačních dat. Kromě nedávného půlročního výletu do tech-startupového prostředí coby Chief Science Officer v AI Startup Incubatoru se nyní věnuje i výzkumu bezpečnosti umělé inteligence. Dále výzkumně spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy, s Národním ústavem duševního zdraví a s českým spolkem hnutí Effective Altruism. Organizuje také AI Safety Meetup v Praze.

    Chief Data Scientist

    O2 Czech Republic

  • Ondřej Sitta

    Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii, kde se taky naučil pít Flat White (dávno před tím, než to bylo v Evropě cool). Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně, kde taky Brity učil, jak se pije čaj. Před dvěma lety se vrátil zpátky do Prahy, kde pro Seznam.cz vymýšlí nové reklamní produkty a stará se o monetizaci služeb.

    Specialista reklamních produktů senior

    Seznam.cz

  • Michal Špaček

    Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

  • Dan Tržil

    Dan se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Podcasty měly zásadní vliv na jeho život, a proto se je snaží představit více lidem. Produkuje úspěšný podcast Proti Proudu, kde zpovídá úspěšné české osobnosti. Zároveň produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Mar-ekon. S postprodukcí, monetizací nebo propagací podcastů pomáhá klientům v ČR a USA.

    Podcast Producer

    dantrzil.cz

  • Tomáš Turek

    Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

    Head of online advertising

    Sherpas

  • Ondřej Vataščin

    Ondřej vede accountský tým pro klienta ŠKODA AUTO v agentuře Isobar. Jeho motto „vše má řešení“ mu pomáhá v každodenní práci jak na mezinárodních projektech pro ŠKODA AUTO, tak i lokálních kampaních pro ŠKODA AUTO ČR. Společně se svým týmem odvedl přes 500 projektů s řadou ocenění na mezinárodních kreativních soutěžích. Dlouhodobě se stará o rozvoj klientů, projektů i projektového týmu včetně strategického rámce jednotlivých kampaní.

    Account Director

    Isobar

  • Aki Votrubová

    Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

    Instagram & Influencer Specialist

    akivotrubova.cz