NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

Sledování mikro-cílů - jak určit, zda má kampaň budoucnost

Pokud měříte pouze nákupy/poptávky, tak u většiny českých účtů není možné říci, která kampaň funguje a která nikoliv. Dat prostě není dostatek. Při měření správných mikro-cílů získává správce širší a kvalitnější zpětnou vazbu a dokáže určit, která kampaň má potenciál a kterou by měl raději vypnout.
Michal Blažek Michal Blažek

Performance Advertising Specialist and Co-Founder

Marketing Makers

Michal Blažek

Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

​Pro zadavatele: Jak kvalitně PPCčkař pracuje na vašich kampaních?

Neprůhledně. Takto působí správa PPC kampaní a práce PPC specialistů na většinu firem. Jak ale zjistit, jestli jste si najali kvalitního specialistu? V přednášce se zamyslím nad tím, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jistí, že se na vašich kampaní pracuje dobře.

Markéta Kabátová Markéta Kabátová

uLab

Markéta Kabátová

Markéta se věnuje PPC kampaním a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Založila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají českým firmám a startupům růst v zahraničí. Mimo to pořádá PPC Camp, nejodbornější PPC akci v České republice.

Dejte UX opravdový význam

Mezi webovými designéry někteří vedou oprávněnou diskuzi, proč UX (uživatelský zážitek/pozitivní zkušenost) není UI (uživatelské rozhraní). Běžný smrtelník rozdíl příliš nevidí, ale UX se častěji omílá, takže zní více sexy. A bohužel i pro spoustu UX designérů začíná a končí tato disciplína u dynamiky průchodu appkou či webem. Sem tam někde vytáhne ještě techniku či dvě z designu služeb. Profesoři Pine & Gilmore nabízejí trochu jiný pohled na věc. Dovolte mi pozvat vás na skvělé představení pro vaše klienty. Nahlédneme za oponu tématu ekonomiky zážitku a provedu vás zákulisím přemýšlení o dané problematice. Bude to asi jako rozdíl mezi koukáním na fotky stejku na Instagramu vašeho kámoše a zbaštěním 200 gramů skvělého Wagyu v Kobe. Možná se vám to nebude líbit, ale rozhodně to potřebujete zkusit, jestliže chcete tvrdit, že víte něco o mase. O webu, o webu tam čtěte ;)

Petr Pouchlý Petr Pouchlý

Kapitán svobodné firmy

Court of Moravia

Petr Pouchlý

Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

Data-driven is dead, long live business-driven!

Myslíte si, že byť data-driven stačí? Akými metrikami riadite investície do platenej reklamy? CPC, CPA, alebo ROI? Vyhodnocovanie investícií do platených kampaní je ešte stále v plienkach a kvalitou neodpovedá objemu investícii vložených do marketingu. Poďme si ukázať praktický príklad ako jednoduché je každou investovanou korunou v skutočnosti strácať aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať.

Pavel Brecík Pavel Brecík

Digital Analytics Lead

Mall Group

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

Psychologie a vnímání ceny

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat... jak zvolit cenu (přesná, zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (velikost písma, pozice, blízkost ostatních cen), jak snížit bolest spojenou s placením (kdy dávat slevy a jaké, jak řešit placení po částech) a to není vše.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom - snad úspěšně - ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně.