NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • Jan Bezděk

    Honza pár měsíců po škole založil „digitální organismus“ SiteOne, kde s partou nadšenců začal tvořit weby a u toho zůstal doteď. V začátcích, okolo roku 2000, se řešila hlavně technika, pak se řešil design s UX, a nakonec konverze. „Náš dnešní klient chce nejen krásný, bezchybně fungující a konvertující web. Chce také nástroje, které mu umožní zjednodušit a zrychlit workflow při jeho správě. Nejde jen o náklady, dnes je rychlost důležitější než kdy jindy.“ Říká kluk lehce před čtyřicítkou, který tvorbě webů a digitálu obecně zasvětil celý svůj pracovní život.

  • Petr Cikán

    Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, v této oblasti se pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.

    CEO & Co-Founder

    Sherpas TECH

  • Jan Eisenreich

    Honza je právník, specializující se na fintech, právo IT a nová média. Vystudoval práva na Karlově univerzitě a na University of Miami. Působil v mezinárodních advokátních kancelářích, poté založil vlastní právní start-up reagující na změnu občanského zákoníku. S ním díky digitalizaci dokumentů a automatizaci jejich tvorby změnil stanovy několika tisícům společností v ČR. Honza poskytoval právní poradenství při zrodu (a někdy bohužel i u zániku a při následných sporech zakladatelů) předních fintech a kryptoměnových projektů v ČR. Věnuje se právní problematice výkonnostního a influencer marketingu a aktivně publikuje o právu nových technologií, zejména ve vědeckých časopisech Univerzity Karlovy.

  • Ondřej Gálik

    Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

    Freelancer - Product Designer

  • Giuliano Giannetti

    Giuliano je od roku 2017 zakladatelem a majitelem datově analytické agentury Revolt BI. Dříve působil jako analytik na Ministerstvu obrany ČR, v technologickém startupu Keboola a jako analytik ve společnosti McKinsey & Company.

  • Jan Kadleček

    Honza se primárně věnuje strategickým konzultacím v oblasti online marketingu. Jeho recept je data driven přístup k rozhodování smíchaný se selským rozumem a léty zkušeností z mnoha rozličných projektů.

    Online marketing consultant

  • Ján Kešelák

    Ján Kešelák pracuje v e-commerce, protože ho nebaví nákupy offline. Poslední rok a půl má v GLAMI na starosti hlavně expanzi na nové trhy. V minulosti se staral o growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá.

    Expansion Manager

    GLAMI

  • Zdeněk Kučera

    Zdeněk Kučera působí v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. Je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT v Praze a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V minulosti vedl též kurz například na Právnické fakultě Shandong University v Číně a byl poradcem v oblasti IT na Úřadu vlády České republiky. V roce 2016 byl zařazen do seznamu inovativních právníků České republiky a je doporučován Chambers Europe a Legal500 pro oblast TMT. V roce 2017 byl jmenován právníkem roku pro oblast IT práva.

    Vedoucí praxe IT práva a litigací

    Kinstellar

  • Vojtěch Lambert

    Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

    Executive director

    LCG New Media

  • Daniel Musil

    Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

    Account Director

    AITOM Digital

  • Michal Najman

    Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

  • Kateřina Nejedlá

    Původem novinářka se už při studiu na Karlově univerzitě věnovala marketingu v místní pobočce automobilky Ford, kde se během dvou let posunula z marketingu na produktovou specialistku. Po více než tříletém působení v londýnské agentuře Geronimo Web se v roce 2017 vrátila zpět do Prahy a nastoupila do agentury Adexpres, ve které má dnes na starosti kromě řízení svého týmu také strategický rozvoj klientů jako Heineken, Twisto nebo Creditea.

    Group Team Leader

    Adexpres

  • Blanka Pauerová

    Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.

    Product Manager

    Slevomat.cz

  • Martin Paukrt

    Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 7 let, social media tým ve Footshopu vede přes rok a půl. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

    Social Media Teamleader

    Footshop

  • Andrea Pavelcová

    Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

    Pár slov navíc:

    Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

  • Ivan Petrův

    Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

  • Bohumil Pokštefl

    Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.

    CEO & Co-Owner

    Kontentino

  • Petr Václavík

    Petr je rekreační sportovec a profesionální kreativec, který své nápady rád opírá o data. V rámci své práce vždy hledá cestu, jak maximalizovat uživatelský zážitek, a dokáže se vcítit jak do pocitů spotřebitele, tak do potřeb klienta. Petr v 2FRESH pracuje již 8 let – začínal jako animátor a designer, přes idea making a strategie se dostal až na pozici kreativního ředitele. Ve svém volném čase se více rekreuje než sportuje, ale nevzdává se myšlenky uběhnout svůj první (půl)maraton.

    Creative Director

    2FRESH

  • Ondřej Vataščin

    Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.

    Client Service Director

    Isobar

  • David Vopelka

    David Vopelka nyní pomáhá firmám s využívat strojového učení a automatizace marketingu na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti Digital marketing a CRM, kde staví na několikaletých zkušenostech z jeho vedení v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

    Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

    DataSentics

  • Thea Zinner

    Thea je zkušený SEO konzultant v oblasti mezinárodního SEO. V eVisions úspěšně vybudovala a vedla několik mezinárodních SEO projektů pro malé a střední podniky, a také pro korporátní klientelu z České republiky a Slovenska. To vše s cílem rozšířit a určit jejich online přítomnost především v německy mluvících zemích.