NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Brašnářství Tlustý míří do zahraničí

Z Brašnářství Tlustý se za poměrně krátkou dobu stal v domácí kotlině uznávaný love - brand, který si své místo na slunci s výraznou pomocí atraktivní komunikace na sociálních sítích vydupal z nuly. Nyní stojíme před další velkou výzvou a tou je úspěch na zahraničních trzích. Bude na to naše dosavadní social media strategie stačit? Jaké jsou první lessons learned? A proč i v tomto případě trváme na zachování marketingového know how uvnitř firmy? Rád vám na tyto a další otázky odpovím během své přednášky.

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

TikTok s teniskama na nohou

TikTok. Co může firma dělat na sociální síti, o které si všichni myslí, že je pro děti? Ukážu vám, jak jsme se tomu postavili ve Footshopu.

Martin Paukrt Martin Paukrt

Social Media Teamleader

Footshop

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 7 let, social media tým ve Footshopu vede přes rok a půl. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

Personalizace je už nyní naprostý buzzword v oblasti digitálního marketingu a CX. Má cenu se o ni vůbec snažit? Jak na to, pokud chcete opravdu docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v Digitálu? Jakou roli tam hraje strojové učení a AI? Jestli je pro vás personalizace tématem, o kterém zatím byť jen přemýšlíte, přijďte se inspirovat a podebatovat na tuto přednášku!

David Vopelka David Vopelka

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

DataSentics

David Vopelka

David Vopelka nyní pomáhá firmám s využívat strojového učení a automatizace marketingu na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti Digital marketing a CRM, kde staví na několikaletých zkušenostech z jeho vedení v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Agilita, to není jako práce s buzolou!

Přednáška je malá sonda do nepochopení agility i když jste už agilní až za ušima, máte trajby, čeptry i skvody, rozdali jste místa lídrů, koučů a ovnrů a tež už čekáte na samá pozitiva a sociální jistoty. Poodhalení, v čem je agilita těch, které kopírujete, tak jiná (spoiler alert: třeba v tom, že o agilitě nemluví).

Ondřej Gálik Ondřej Gálik

Freelancer - Product Designer

Ondřej Gálik

Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

The dangers of international SEO

When a business is going international, there are traps to avoid as well as things to consider so it can expand successfully. Getting through an expansion requires proper planning. That’s why today I will guide you through a list of dos and don’ts of international SEO.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

Thea Windisch

SEO Consultant

eVisions Advertising

Thea is an experienced SEO consultant in the field of international SEO. At eVisions she has successfully built and led several international SEO projects for SME and corporate clients from the Czech Republic and Slovakia in order to expand and localize their online presence, especially into German-speaking countries.

Expanze GLAMI na zahraniční trhy - lessons learned

Český módní vyhledávač GLAMI po loňské expanzi do dalších třech zemí aktuálně působí na třinácti evropských trzích a plánuje další rozvoj i za hranice Evropy. Představím vám náš pohled na best practices při takto rychlém rozvoji firmy, zároveň upozorním na chyby, ze kterých jsme se poučili a můžou pro vás být zajímavým zdrojem inspirace. Představím vám taky náš in-house výzkumný projekt fashion-research.com.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján Kešelák pracuje v e-commerce, protože ho nebaví nákupy offline. Poslední rok a půl má v GLAMI na starosti hlavně expanzi na nové trhy. V minulosti se staral o growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá.