NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Jaké jsou atributy obsahu, které zvyšují viralitu profilu na Facebooku a Instagramu?

Podíváme se detailně na vybrané příspěvky, které dosáhly největších čísel a řekneme si důvody, proč tomu tak bylo.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Brašnářství Tlustý míří do zahraničí

Z Brašnářství Tlustý se za poměrně krátkou dobu stal v domácí kotlině uznávaný love - brand, který si své místo na slunci s výraznou pomocí atraktivní komunikace na sociálních sítích vydupal z nuly. Nyní stojíme před další velkou výzvou a tou je úspěch na zahraničních trzích. Bude na to naše dosavadní social media strategie stačit? Jaké jsou první lessons learned? A proč i v tomto případě trváme na zachování marketingového know how uvnitř firmy? Rád vám na tyto a další otázky odpovím během své přednášky.

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

TikTok s teniskama na nohou

TikTok. Co může firma dělat na sociální síti, o které si všichni myslí, že je pro děti? Ukážu vám, jak jsme se tomu postavili ve Footshopu.

Martin Paukrt Martin Paukrt

Social Media Teamleader

Footshop

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 7 let, social media tým ve Footshopu vede přes rok a půl. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

Personalizace je už nyní naprostý buzzword v oblasti digitálního marketingu a CX. Má cenu se o ni vůbec snažit? Jak na to, pokud chcete opravdu docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v Digitálu? Jakou roli tam hraje strojové učení a AI? Jestli je pro vás personalizace tématem, o kterém zatím byť jen přemýšlíte, přijďte se inspirovat a podebatovat na tuto přednášku!

David Vopelka David Vopelka

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI

DataSentics

David Vopelka

David Vopelka nyní pomáhá firmám s využívat strojového učení a automatizace marketingu na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti Digital marketing a CRM, kde staví na několikaletých zkušenostech z jeho vedení v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Agilita, to není jako práce s buzolou!

Přednáška je malá sonda do nepochopení agility i když jste už agilní až za ušima, máte trajby, čeptry i skvody, rozdali jste místa lídrů, koučů a ovnrů a tež už čekáte na samá pozitiva a sociální jistoty. Poodhalení, v čem je agilita těch, které kopírujete, tak jiná (spoiler alert: třeba v tom, že o agilitě nemluví).

Ondřej Gálik Ondřej Gálik

Freelancer - Product Designer

Ondřej Gálik

Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

Hrozby mezinárodního SEO

Podnikání na mezinárodní úrovni má mnoho úskalí, která je potřeba dobře zvážit, aby mohla firma úspěšně expandovat. Růst vyžaduje správné plánování. Proto Vás dnes provedu seznamem co dělat a čeho se naopak vyvarovat v SEO pro mezinárodní trhy.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

Thea Windisch Thea Windisch

SEO Consultant

eVisions Advertising

Thea Windisch

Thea je zkušený SEO konzultant v oblasti mezinárodního SEO. V eVisions úspěšně vybudovala a vedla několik mezinárodních SEO projektů pro malé a střední podniky, a také pro korporátní klientelu z České republiky a Slovenska. To vše s cílem rozšířit a určit jejich online přítomnost především v německy mluvících zemích.

Expanze GLAMI na zahraniční trhy - lessons learned

Český módní vyhledávač GLAMI po loňské expanzi do dalších třech zemí aktuálně působí na třinácti evropských trzích a plánuje další rozvoj i za hranice Evropy. Představím vám náš pohled na best practices při takto rychlém rozvoji firmy, zároveň upozorním na chyby, ze kterých jsme se poučili a můžou pro vás být zajímavým zdrojem inspirace. Představím vám taky náš in-house výzkumný projekt fashion-research.com.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján Kešelák pracuje v e-commerce, protože ho nebaví nákupy offline. Poslední rok a půl má v GLAMI na starosti hlavně expanzi na nové trhy. V minulosti se staral o growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá.

Vztah mezi agenturou a klientem - hledání svatého grálu

Jaké typy vztahů mezi agenturou a klientem známe? Co jsou jejich výhody a nevýhody? Ale hlavně - jak tyto vztahy vylepšit, aby z toho profitovali všichni?

Všechno si to ukážeme na případovkách z Ameriky, či střední Evropy.

Bohumil Pokštefl Bohumil Pokštefl

CEO & Co-Owner

Kontentino

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.

Gatorade a jeho vstup na český trh

Zatímco v globálním kontextu je Gatorade vnímán jako lovebrand sportovních fanoušků a sportovců samotných, v kontextu lokálním šlo o značku, o které bylo nutné vybudovat povědomí prakticky na zelené louce. Dozvíte se, jak jsme Gatorade úspěšně uvedli na český a slovenský trh – díky spolupráci se špičkovými sportovci jsme vytvořili kolem značky komunitu lidí, kteří skutečně makaj.

Petr Václavík Petr Václavík

Creative Director

2FRESH

Petr Václavík

Petr je rekreační sportovec a profesionální kreativec, který své nápady rád opírá o data. V rámci své práce vždy hledá cestu, jak maximalizovat uživatelský zážitek, a dokáže se vcítit jak do pocitů spotřebitele, tak do potřeb klienta. Petr v 2FRESH pracuje již 8 let – začínal jako animátor a designer, přes idea making a strategie se dostal až na pozici kreativního řiditele. Ve svém volném čase se více rekreuje než sportuje, ale nevzdává se myšlenky uběhnout svůj první (půl)maraton.

Jak Krušovice vyhrály mistrovství světa

Mistrovství světa v ledním hokeji každý rok do červena rozpálí nejednoho po zbytek roku spícího fanouška. Jak ale v zástupu všemožných značek spojených s hokejem vystoupit z řady a nezapadnout? Tak, že odměníte fanoušky. Stokrát. Pro značku piva Krušovice jsme ve spolupráci se čtyřmi agenturami připravili komunikační koncept „Královské studio“. A znovu si uvědomili, jak je důležité, aby kreativní a mediální agentury seděly u jednoho stolu.

Kateřina Nejedlá Kateřina Nejedlá

Group Team Leader

Adexpres

Kateřina Nejedlá

Původem novinářka se už při studiu na Karlově univerzitě věnovala marketingu v místní pobočce automobilky Ford, kde se během dvou let posunula z marketingu na produktovou specialistku. Po více než tříletém působení v londýnské agentuře Geronimo Web se v roce 2017 vrátila zpět do Prahy a nastoupila do agentury Adexpres, ve které má dnes na starosti kromě řízení svého týmu také strategický rozvoj klientů jako Heineken, Twisto nebo Creditea.

Ondřej Vataščin Ondřej Vataščin

Client Service Director

Isobar

Ondřej Vataščin

Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.