Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

O stavu unie

U příležitosti vyhlašování letošních nejúspěšnějších soutěžních projektů bude ideální čas k bilancování toho, co uplynulý rok českému digitálnímu prostředí dal a co naopak vzal. Na začátku konferenčního dne si vezme slovo předseda poroty WebTop100, aby se s vámi podělil o svůj pohled na to, jakou roli hrálo digitální prostředí v uplynulém roce.

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

Digitální transformace prodeje zboží a služeb

I když se obchod částečně vrací do fyzického světa, na řadu věcí týkají se obchodu jsme si zase o něco více zvykli ve digitálu.
Covid urychlil transformaci na maximum, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa.
Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i obchodního potkávání?
Ten na to ale není připraven. Uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího nebo incentivního zboží má v online světě většinou nízkou hodnotu.
Navíc komunikace v digitálu není příliš osobní. Co s tím?

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou důležitých vyhledávačů. V rámci přednášky poodhalíme, na co se pro další rok připravit.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Ideální vstupní stránka

Ondra se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Jak má být konverzní landing page dlouhá? Co na ní má a nemá být? V jakém pořadí poskládat informace? Jaká je typická míra konverze a čím to dostat z meh do fantastic? To jsou všechno témata, která jsou Ondrovým denním chlebem a v rámci přednášky vám poskytne dobré rady z praxe.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. Ondřej má na starosti kategorii Lead generation.

Kam směřuje český podcastový trh

Podcasty v tomto roce pokračují v prudkém rozvoji a stávají se standardizovaným mediem. V této přednášce se dozvíte, jaký je jsou nové trendy v oblasti podcastů a jak se vyvinul český podcastový trh. Zaměříme se na použití podcastů ve firemním marketingu.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

dantrzil.cz

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

Současnost firemních webů

V přednášce se i v návaznosti na přihlášené projekty, které Vojtovi projdou pod rukami, zaměříme na to, co to vlastně znamená mít v dnešní době na českém trhu firemní web. Podíváme se na nejdůležitější aspekty, kterými je třeba se zabývat při tvorbě firemního webu tak, aby byl nejen hezký, ale i srozumitelný a plnil svůj účel.

Vojtěch Mikula Vojtěch Mikula

UX Designer

H1.cz

Vojtěch Mikula

Vojta začínal v agentuře H1 jako UXák se specializací na webovou analytiku a vypracoval se na šéfa celého UX a SEO týmu. V roce 2016 založil UX studio Picards, které zároveň řídí. Stále se aktivně podílí na projektech a vymýšlí, analyzuje, či navrhuje weby. V soutěži WebTop100 má na starosti kategorii Firemní web.

Jak na zahraniční expanzi

Jano má výrazné zkušenosti s mezinárodním growth marketingem z firem jako je Martinus, nebo v posledních několika letech samozřejmě Glami. V přednášce se zaměří na to, na které trhy české eshopy vstupují při zahraniční expanzi, co se z jejich zkušenosti můžeme naučit a jak vybrat ideální trh pro vaši případnou expanzi.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

E-commerce jako tahoun ekonomiky

Lukášova přednáška se ponese v duchu porovnání stavu českého e-commerce se zahraničním. Vrátíme se k fenoménu rychlého růstu e-commerce v krizové době a samozřejmě se podíváme i na některé zajímavé projekty z letošního ročníku soutěže.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš s v oblasti e-commerce pohybuje posledních třináct let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou v posledních pěti letech zároveň řídil z pozice CEO. Aktuálně se přemístil do Notina, kde buduje nový webový tým s cílem dalšího posunu eshopu, či mobilní aplikace společnosti. V soutěži WebTop100 má Lukáš na starosti kategorii E-commerce.

Inovace v digitálním prostředí

Podíváme se na zajímavé trendy a problémy, které se vyskytly na české startupové scéně. Zároveň poukážeme na projekty, které mají výraznější potenciál inovovat digitální prostředí.

Petr Václavek Petr Václavek

Zakladatel

Foodgroot.com

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.