Program

9:00 - 9:05

Zahájení online konference, přivítání účastníků

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

9:05 - 9:20

O stavu unie

U příležitosti vyhlašování letošních nejúspěšnějších soutěžních projektů bude ideální čas k bilancování toho, co uplynulý rok českému digitálnímu prostředí dal a co naopak vzal. Na začátku konferenčního dne si vezme slovo předseda poroty WebTop100, aby se s vámi podělil o svůj pohled na to, jakou roli hrálo digitální prostředí v uplynulém roce.

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

9:20 - 9:35

Téma přednášky pro vás připravujeme

Ondřej Sláma Ondřej Sláma

Head of Data Innovation at Alza.cz & Google Certified Trainer for YouTube

Alza.cz

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Od roku 2020 zakotvil v Alze, kde se podílí na inovaci datového ekosystému a zároveň pomáhá s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie výkonnostní reklama.

9:35 - 9:50

Téma přednášky pro vás připravujeme

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

9:50 - 10:25

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou důležitých vyhledávačů. V rámci přednášky poodhalíme, na co se pro další rok připravit.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

10:25 - 10:35

WebTop100 case study 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Téma přednášky pro vás připravujeme

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

WeDigital s.r.o.

WeDigital

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

11:20 - 11:40

Téma přednášky pro vás připravujeme

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

11:40 - 12:00

Téma přednášky pro vás připravujeme

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Managing partner

FENEK^^

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Digitální PR projekt.

12:00 - 12:10

WebTop100 case study 2

12:10 - 12:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Videoreklama, Obsahový marketing, Digitální PR

12:20 - 13:00

Oběd

13:00 - 13:20

Emailing 2022 - trendy a aktuální výzvy

Společně se podíváme na zásadní témata, které ovlivní e-mail marketing v roce 2022. Připomeneme si klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, ale také si ukážeme případné hrozby a omezení. Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate?
Chcete-li aktivovat podporu čtečky obrazovky, stiskněte Ctrl+Alt+Z. Chcete-li zjistit další informace o klávesových zkratkách, stiskněte Ctrl+lomítko.

Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

13:20 - 13:40

Téma přednášky pro vás připravujeme

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

13:40 - 14:00

Jak na zahraniční expanzi

Jano má výrazné zkušenosti s mezinárodním growth marketingem z firem jako je Martinus, nebo v posledních několika letech samozřejmě Glami. V přednášce se zaměří na to, na které trhy české eshopy vstupují při zahraniční expanzi, co se z jejich zkušenosti můžeme naučit a jak vybrat ideální trh pro vaši případnou expanzi.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

14:00 - 14:10

WebTop100 case study 3

14:10 - 14:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Influencer marketing, Emailing, Zahraniční expanze

14:35 - 14:55

Současnost firemních webů

V přednášce se i v návaznosti na přihlášené projekty, které Vojtovi projdou pod rukami, zaměříme na to, co to vlastně znamená mít v dnešní době na českém trhu firemní web. Podíváme se na nejdůležitější aspekty, kterými je třeba se zabývat při tvorbě firemního webu tak, aby byl nejen hezký, ale i srozumitelný a plnil svůj účel.

Vojtěch Mikula Vojtěch Mikula

UX Designer

H1.cz

Vojtěch Mikula

Vojta začínal v agentuře H1 jako UXák se specializací na webovou analytiku a vypracoval se na šéfa celého UX a SEO týmu. V roce 2016 založil UX studio Picards, které zároveň řídí. Stále se aktivně podílí na projektech a vymýšlí, analyzuje, či navrhuje weby. V soutěži WebTop100 má na starosti kategorii Firemní web.

14:55 - 15:15

Digitální transformace prodeje zboží a služeb

I když se obchod částečně vrací do fyzického světa, na řadu věcí týkají se obchodu jsme si zase o něco více zvykli ve digitálu.
Covid urychlil transformaci na maximum, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa.
Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i obchodního potkávání?
Ten na to ale není připraven. Uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího nebo incentivního zboží má v online světě většinou nízkou hodnotu.
Navíc komunikace v digitálu není příliš osobní. Co s tím?

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

15:15 - 15:35

E-commerce jako tahoun ekonomiky

Lukášova přednáška se ponese v duchu porovnání stavu českého e-commerce se zahraničním. Vrátíme se k fenoménu rychlého růstu e-commerce v krizové době a samozřejmě se podíváme i na některé zajímavé projekty z letošního ročníku soutěže.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš s v oblasti e-commerce pohybuje posledních třináct let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou v posledních pěti letech zároveň řídil z pozice CEO. Aktuálně se přemístil do Notina, kde buduje nový webový tým s cílem dalšího posunu eshopu, či mobilní aplikace společnosti. V soutěži WebTop100 má Lukáš na starosti kategorii E-commerce.

15:55 - 16:05

WebTop100 case study 4

16:05 - 16:15

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Firermní web, Digitální tranformace, E-commerce, Lead generation

16:15 - 16:30

Coffee break

16:30 - 16:50

Inovace v digitálním prostředí

Podíváme se na zajímavé trendy a problémy, které se vyskytly na české startupové scéně. Zároveň poukážeme na projekty, které mají výraznější potenciál inovovat digitální prostředí.

Petr Václavek Petr Václavek

Zakladatel

Foodgroot.com

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.

16:50 - 17:10

Téma přednášky pro vás připravujeme

Petr Skondrojanis Petr Skondrojanis

Zakladatel

COCUMA

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

17:10 - 17:30

Kam směřuje český podcastový trh

Podcasty v tomto roce pokračují v prudkém rozvoji a stávají se standardizovaným mediem. V této přednášce se dozvíte, jaký je jsou nové trendy v oblasti podcastů a jak se vyvinul český podcastový trh. Zaměříme se na použití podcastů ve firemním marketingu.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

dantrzil.cz

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

17:30 - 17:40

WebTop100 case study 5

17:40 - 17:50

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Startup, Autentická kariérní komunkace, Firemní podcast

17:50 - 17:55

Vyhlášení Absolutního vítěze a Osobnosti roku 2021

Celkový vítěz ročníku 2021

17:55 - 18:00

Závěr akce

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.