Program

9:00 - 9:05

Zahájení konference, přivítání účastníků

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

9:05 - 9:20

O stavu unie

U příležitosti vyhlašování letošních nejúspěšnějších soutěžních projektů bude ideální čas k bilancování toho, co uplynulý rok českému digitálnímu prostředí dal a co naopak vzal. Na začátku konferenčního dne si vezme slovo předseda poroty WebTop100, aby se s vámi podělil o svůj pohled na to, jakou roli hrálo digitální prostředí v uplynulém roce.

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

9:20 - 9:35

Senioři - mohou být důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?

Od prvního lockdownu se plno lidí obrátilo na internet. Ale co starší populace? Dozvíte se, co je vidět v datech e-shopů a jestli je to příležitost, nebo jen další buzzword.

Ondřej Sláma Ondřej Sláma

Head of Data Innovation at Alza.cz & Google Certified Trainer for YouTube

Alza.cz

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Od roku 2020 zakotvil v Alze, kde se podílí na inovaci datového ekosystému a zároveň pomáhá s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie výkonnostní reklama.

9:35 - 9:50

To nejlepší ze světa brandových kampaní

Ty nejzajímavější letošní brandové kampaně z ČR i světa představí Dan Kafka z agentury Fragile. Zároveň se podíváme i na důležitost měření efektivity brandových kampaní a jak k tomu přistoupit.

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

9:50 - 10:25

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou důležitých vyhledávačů. V rámci přednášky poodhalíme, na co se pro další rok připravit.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

pavelungr.cz

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

10:25 - 10:35

WebTop100 case study 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Video vládne

S videoformáty se potkáte prakticky na všech sociálních sítích a zcela relevantní je otázka, zda si dnes společnosti mohou dovolit se videu v rámci svých marketingových aktivit vůbec nevěnovat?
V rámci své přednášky se Andrea zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s důrazem na stále rychleji rostoucí TikTok a smysluplnost této nebo podobných platforem pro české inzerenty. Na chuť si každopádně přijdou všichni, pro něž video je, nebo brzy bude klíčovým komunikačním nástrojem.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

WeDigital s.r.o.

WeDigital

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

11:20 - 11:40

Král je nahý!

Content is king, napsal v roce 1996 Bill Gates. Nebyl jediný a nejspíš ani první, kdo tuhle větu použil. Ale určitě přispěl k tomu, že se stala pro content marketing doslova zaklínadlem. Přitom on sám o content marketingu mluvil maximálně okrajově – chtěl primárně říct, že se internet stane „tržištěm obsahu“. Že je obsah král, je zkrátka hodně svůdná myšlenka. Měli bychom si ale taky přiznat, že se dneska „content“ říká kde čemu a že jestli je obsah král, pak je často nahý. A není moc o co stát.

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

11:40 - 12:00

Kdy je na komunikaci ten správný čas?

Představu o PR a komunikaci máme často dost zkreslenou. Občas chceme něco jako deset deka PR („Neuděláš mi nějaké to PR?“) – a myslíme tím jeden článek ve Forbesu či v CzechCrunchi, nebo ideálně ve všech důležitých byznysových médiích, nehledě na to, máme-li co říct. Jindy bereme PR jako takový ten druh komunikace, co vlastně nic nestojí, není třeba ho nijak řídit. Prostě o sobě jen říkáme věci, které chceme a ono to nějak funguje. A co když to je jinak? Co když se podobné úvahy na start komunikace hodí jen někdy? Co kdyby bylo možné svázat komunikační cíle s těmi byznysovými? Podíváme se spolu na to, kdy je ten správný čas komunikovat váš projekt a jak to udělat, abyste poznali, zda jste vsadili na správnou kartu. (Využijeme i praktické příklady z letošních přihlášek do kategorie Digitální PR).

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Managing partner

FENEK^^

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Digitální PR projekt.

12:00 - 12:10

WebTop100 case study 2

12:10 - 12:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Videoreklama, Obsahový marketing, Digitální PR

12:20 - 13:00

Oběd

13:00 - 13:20

Emailing 2022 - trendy a aktuální výzvy

Společně se podíváme na zásadní témata, které ovlivní e-mail marketing v roce 2022. Připomeneme si klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, ale také si ukážeme případné hrozby a omezení. Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate?

Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

13:20 - 13:40

Co nás naučil influencer marketing v roce 2021

Petr se ve své přednášce zaměří na aktuální témata problematiky influencer marketingu Například proč nechce spousta influencerů sponzorovat své příspěvky od klienta a proč klientské nároky na vhodného influencera stále stoupají. Podíváme se také na to, jaká by vlastně měla být typická role influencerské agentury a jak se dívat na vyhodnocování kampaní.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

13:40 - 14:00

Jak změnila pandemie nakupování módy online?

Jan je ve společnosti GLAMI zodpovědný za prodejní a marketingové týmy a podělí se s vámi o poznatky o tom, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů s módou.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

14:00 - 14:10

WebTop100 case study 3

14:10 - 14:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Influencer marketing, Emailing, Zahraniční expanze

14:20 - 14:35

Ideální vstupní stránka

Ondra se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Jak má být konverzní landing page dlouhá? Co na ní má a nemá být? V jakém pořadí poskládat informace? Jaká je typická míra konverze a čím to dostat z meh do fantastic? To jsou všechno témata, která jsou Ondrovým denním chlebem a v rámci přednášky vám poskytne dobré rady z praxe.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. Ondřej má na starosti kategorii Lead generation.

14:35 - 14:55

Současnost firemních webů

V přednášce se i v návaznosti na přihlášené projekty, které Vojtovi projdou pod rukami, zaměříme na to, co to vlastně znamená mít v dnešní době na českém trhu firemní web. Podíváme se na nejdůležitější aspekty, kterými je třeba se zabývat při tvorbě firemního webu tak, aby byl nejen hezký, ale i srozumitelný a plnil svůj účel.

Vojtěch Mikula Vojtěch Mikula

UX Designer

Picards

Vojtěch Mikula

Vojta začínal v agentuře H1 jako UXák se specializací na webovou analytiku a vypracoval se na šéfa celého UX a SEO týmu. V roce 2016 založil UX studio Picards, které zároveň řídí. Stále se aktivně podílí na projektech a vymýšlí, analyzuje, či navrhuje weby. V soutěži WebTop100 má na starosti kategorii Firemní web.

14:55 - 15:15

Digitální transformace prodeje zboží a služeb

I když se obchod částečně vrací do fyzického světa, na řadu věcí týkají se obchodu jsme si zase o něco více zvykli ve digitálu.
Covid urychlil transformaci na maximum, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa.
Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i obchodního potkávání?
Ten na to ale není připraven. Uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího nebo incentivního zboží má v online světě většinou nízkou hodnotu.
Navíc komunikace v digitálu není příliš osobní. Co s tím?

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

15:15 - 15:35

E-commerce jako tahoun ekonomiky

Lukášova přednáška se ponese v duchu porovnání stavu českého e-commerce se zahraničním. Vrátíme se k fenoménu rychlého růstu e-commerce v krizové době a samozřejmě se podíváme i na některé zajímavé projekty z letošního ročníku soutěže.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš s v oblasti e-commerce pohybuje posledních třináct let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou v posledních pěti letech zároveň řídil z pozice CEO. Aktuálně se přemístil do Notina, kde buduje nový webový tým s cílem dalšího posunu eshopu, či mobilní aplikace společnosti. V soutěži WebTop100 má Lukáš na starosti kategorii E-commerce.

15:55 - 16:05

WebTop100 case study 4

16:05 - 16:15

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Firermní web, Digitální tranformace, E-commerce, Lead generation

16:15 - 16:30

Coffee break

16:30 - 16:50

Inovace v digitálním prostředí

Podíváme se na zajímavé trendy a problémy, které se vyskytly na české startupové scéně. Zároveň poukážeme na projekty, které mají výraznější potenciál inovovat digitální prostředí.

Petr Václavek Petr Václavek

Zakladatel

Foodgroot.com

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.

16:50 - 17:10

Post-Pandemic culture

Jak vybudovat hybridní kulturu a udělat z vašich zaměstnanců komunitu a z kanclů komunitní místo, kde se vaši lidi potkávají ,baví, diskutují…ale i dosahují výsledků.

Petr Skondrojanis Petr Skondrojanis

Zakladatel

COCUMA

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

17:10 - 17:30

Kam směřuje český podcastový trh

Podcasty v tomto roce pokračují v prudkém rozvoji a stávají se standardizovaným mediem. V této přednášce se dozvíte, jaký je jsou nové trendy v oblasti podcastů a jak se vyvinul český podcastový trh. Zaměříme se na použití podcastů ve firemním marketingu.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

dantrzil.cz

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

17:30 - 17:40

WebTop100 case study 5

17:40 - 17:50

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategoriích Startup, Autentická kariérní komunkace, Firemní podcast

17:50 - 17:55

Vyhlášení Absolutního vítěze a Osobnosti roku 2021

Celkový vítěz ročníku 2021

17:55

Předpokládaný závěr akce