Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

14:00 - 14:05

Zahájení programu

Jan Brychta Jan Brychta

Šéfredaktor

DigiZone.cz

Jan Brychta

Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.

14:10 - 14:55

Vývojářský blok: Jak vznikají hybridní aplikace, jak se liší HbbTV prostředi od internetu a klasické televize, kolik stojí jejich vývoj a jaká je jejich budoucnost?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- rozdíly oproti vývoji online reklam
- rozdíly oproti aplikacím pro smart televizory
- očekávání od nového standardu HbbTV 2.0 - platební portál, DRM ochrana audiovizuálního obsahu ad.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

Lukáš Kokoška Lukáš Kokoška

Head of R&D

Grand IT

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

Jan Kovařík Jan Kovařík

Jednatel společnosti

Kinet s.r.o.

Jan Kovařík

Jan Kovařík vystudoval obor Informační Management na Univerzitě Hradec Králové. Na této univerzitě se nadále věnoval Informačnímu a znalostnímu managementu v rámci doktorského studia. V roce 2007 zakládá vývojářskou společnost Kinet s.r.o. poskytující služby a řešení zákazníkům v oblasti IT. HbbTV technologii vnímá jako perspektivní informační kanál rozšiřující možnosti klasického televizního vysílání. Primární význam této technologie spatřuje v poskytování obsahu a zábavy, nikoliv výhradně reklamních sdělení, televizním divákům. To jaké aplikace budou vznikat v následujícím období, bude hrát hlavní roli v oblíbenosti této technologie mezi uživateli.

Josef Vašica Josef Vašica

CEO

Stream Circle

Josef Vašica

Graduate from the Faculty of Mathematics and Physics at Charles University who already during his studies started working at DCIT. He rose through the ranks from programmer and project management positions to the management of the PROVYS division and eventually the company’s board. He was involved in the creation and development of the PROVYS project and its delivery to many TV companies in the CR and Europe. In 2015, he founded the Stream Circle group which in 2016 transformed into a subsidiary of a share company offering services under the same name. He continues to develop his primary interest in the process and technology aspects of the development of the TV market and in future trends.

15:00 - 15:45

Reklamní blok: Jaký je zájem o reklamu v HbbTV prostředí, jak reagují zadavatelé a jak spotřebitelé? Jaká je její cenová hladina ve srovnání s internetem a televizí, jak funguje programatický nákup?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- formy hybridní reklamy a jejich efektivita
- reakce diváků na některé agresivnější formáty
- cenová úroveň ve srovnání s online a televizní reklamou
- pro jaké zadavatele je HbbTV ideální
- imagové vs. hard sellové kampaně
- lokální vs. globální kampaně

Kamil Foltin Kamil Foltin

CTO

R2B2

Kamil Foltin

Vystudoval magisterský program na Českém vysokém učení technickém v oboru internetové komunikace. Byl spoluzakladatelem služby Webgarden.cz, která byla základem pro získávání zkušeností v programatickém yield managementu. Znalosti získané díky PPC a později i RTB optimalizacím, byly později adaptovány i pro značnou část velkých českých vydavatelství. Nyní pracuje jako CTO společnosti R2B2 na vývoji a zavádění nových technologií a konceptů do světa programatické reklamy.

Dušan Gajdoštík Dušan Gajdoštík

Manažer konzultací brandové reklamy

Seznam.cz

Dušan Gajdoštík

V médiích a digitálním světě se pohybuje od studií na FSV UK. V Seznam.cz působí od poloviny roku 2013, kdy začal vést tým videa. V polovině roku 2014 pak přibral i tým mobilní reklamy a rich media formátů. Věnuje se hlavně rozvoji videoreklamy a obsahového marketingu.

Štěpán Hykš Štěpán Hykš

VOD & HbbTV manager

FTV Prima

Štěpán Hykš

Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“

15:45 - 16:05

Coffee break

16:05 - 16:15

O slovenském HbbTV vysílání, jeho výhledech a srovnání s českým trhem.

Ján Ďarmati Ján Ďarmati

Project manager

Teledata/RTVS

Ján Ďarmati

Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání

16:20 - 16:50

Vysílací blok:Jaké jsou reálné zkušenosti s HbbTV vysíláním, jaké platformy je využívají? Jaký je zájem diváků a vysílatelů?

Okruhy o kterých si budeme povídat:

- penetrace HbbTV mezi českými domácnostmi
- očekávání televizních stanic od hybridního vysílání
- vysílání HbbTV kanálů v zemské platformé (O2TV Free, Seznam TV) - náklady na hybridní vysílání - HbbTV vysílání v jednotlivých platformách (kabel, satelit, IPTV, zemské vysílání)

Ján Ďarmati Ján Ďarmati

Project manager

Teledata/RTVS

Ján Ďarmati

Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání

Štěpán Hykš Štěpán Hykš

VOD & HbbTV manager

FTV Prima

Štěpán Hykš

Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“

Jiří Lichý Jiří Lichý

Manažer prodeje pro strategické zákazníky

České Radiokomunikace

Jiří Lichý

He has been working in media, especially radio, since 1995. He became the CEO of RadioNet National  in 1998, where he strived to create the strongest broadcasting products on the market. In 2002, he established his own company, Big Partnership Media, which commercially represents 15 television stations, 25 magazines and a host of important radio stations. He has been with České Radiokomunikace for two years and is responsible for Internet media, development and implementation of HbbTV in the Czech market. Thanks to his previous experience in advertising and media, he is actively involved in creating HbbTV as a new source of revenue for television stations.

Jan Zeman Jan Zeman

Vedoucí Teletextu, HbbTV

Česká televize

Jan Zeman

Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.

17:00

Konec konference