Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

Přednášející

Ondřej Bartůněk

V Adformu působí od roku 2013, nyní se jako Publisher Account Manager pro region CEE. Kromě lokálních publisherů je tak v pravidelném kontaktu s dodavateli reklamy na Slovensku, Maďarsku, Slovinsku nebo Turecku. V Adformu se věnuje především prodeji a podpoře produktů jako jsou Ad Server, SSP, PMP, DMP, Automated Guaranteed, Brand Solutions nebo Publisher Trading Desk.

Martin Beneš

Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.

Viktor Dušek

Viktor Dušek je seniorním advokátem advokátní kanceláře KPMG Legal. Ve své praxi se zaměřuje zejména na obchodní a korporátní právo, veřejnoprávní regulaci a spornou agendu. V KPMG Legal vede právní tým specializovaný na ochranu osobních údajů a soukromí. Současně je odpovědný za oblast daňových soudních sporů, dále za poskytování právních služeb japonským a korejským klientům a koordinaci poskytování pro bono právních služeb neziskovým organizacím. Viktor pravidelně publikuje a přednáší na téma ochrany osobních údajů a compliance.

Viktor Dušek

Viktor Dušek je seniorním advokátem advokátní kanceláře KPMG Legal. Ve své praxi se zaměřuje zejména na obchodní a korporátní právo, veřejnoprávní regulaci a spornou agendu. V KPMG Legal vede právní tým specializovaný na ochranu osobních údajů a soukromí. Současně je odpovědný za oblast daňových soudních sporů, dále za poskytování právních služeb japonským a korejským klientům a koordinaci poskytování pro bono právních služeb neziskovým organizacím. Viktor pravidelně publikuje a přednáší na téma ochrany osobních údajů a compliance.

Miroslav Esser

Miroslav Esser je spoluzakladatel společnosti Creative Dock, kterou založil v roce 2011 po odchodu z Vodafone Česká Republika. Miroslav v Creative Dock vedl tým Big Data a pomáhal uvést na trh přes 35 startupů. Aktuálně je Miroslav v čele Creative Dock Ventures, tedy větve vlastních projektů Creative Dock.

Miroslav je otcem tří dětí, vášnivý sportovec a technologický nadšenec.

Hubert Gall

Hubertova současná pozice je Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. Za dvanáct let působení v on-line reklamě se vždy věnoval reklamním technologiím a poslední tři roky ve své práci intenzivně prosazuje RTB, programatické systémy a rozšiřování cílení klientských kampaní o využití audience dat. Aktivně se podílí na řadě významných projektů v rámci i mimo SPIR. V minulosti působil v Centrum Holdings, Sanomě, comScore a Economii. Vystudoval obalový a grafický design, má rád svou rodinu, filmovou hudbu, dobré jídlo a pití.

Sinan Günal

Sinan je propagátorem digitální transformace, nadšenec v oborech reklamy a marketingu, vyznavač zákaznicky orientovaných štíhlých firem. Pomáhá firmám měnit jejich strategie a nastavení služeb. Sinan se mimo jiné podílel na různých implementacích Oracle Marketing Cloudových řešeních včetně DMP a byl se svou společností oceněn jako CX Cloud Partner roku za rok 2016. Podnikatel. Investor. Mentor. Konsultant.

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Miroslav Kůta

Datům se věnuji posledních 15 let. Téměř 10 let jsem působil ve společnosti NetCentrum/Centrum Holdings jako datový analytik pro všechna oddělení společnosti. Řadu let jsem vedl Metodologickou komisi SPIRu. V posledních letech si hraji s programmatickými technologiemi, jak na straně nabídky, tak poptávky a snažím se pomáhat tyto technologie implementovat vydavatelům, inzerentům i mediálním agenturám a dodávat k tomu potřebná data. Moji aktuální hračkou už dva roky je Data Management Platforma, kterou vidím jako klíčovou pro další rozvoj mediálního trhu v ČR.

Ghislain Lefebvre

Ghislain Lefebvre byl jedním z prvních evangelizátorů programatického obchodování a data-driven řešení, v posledních 7 letech se podílel na uvedení prvního nezávislého trading desku ve Francii a posléze se stal členem SEMEA týmu amerického hráče z oblasti reklamních technologií zodpovědný za prodej datové platformy firmám a mediálním agenturám z oblasti SEMEA. V Oraclu je Ghislain zodpovědný za podporu prodeje Oracle Marketing Cloud a DMP. Pomáhá komunitě marketingových ředitelů v nastavování data-driven strategií postavených na službách Oracle. Ghislain si užívá poznávání výzev marketérů, kterým pomáhá v jejich digitální transformaci.

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Jakub Novotný

Jakub Novotný působí v Seznam.cz od prosince loňského roku. Na nové pozici DMP Manager se věnuje rozvoji v oblasti cílené reklamy a hledání nových příležitostí pro obchod s cílenou reklamou. Před nástupem do Seznamu působil ve společnosti Adform, ve které se staral o rozvoj a spokojenost klientů, kteří využívají komplexní služby systému, jako například Adserving, RTB nebo DMP, pro efektivní exekuci svých kampaní na internetu.

Adam Nykles

V online mediálním prostředí se pohybuje sedmým rokem, přes obchodní pozice v Centrum Holdings a Tablet media se postupně přesunul k programatiku a datům. V O2 se věnoval rozvíjení businessu s daty v prostření online reklamy, momentálně působí v Adformu, kde má na starosti strategickou podporu klientů využívajících Adform DMP i další platformy.

Pavel Pastor

V profesním životě prošel dnes již neexistujícím Vltava-Labe-Press, kde začal jako jeden z prvních prodávat reklamu programaticky a vytvořil FUTURU – první data management platformu vázanou přímo na publishera. Následně pracoval pro Crimtan full service DSP na pozici Business Development. V roce 2015 začal pracovat pro největšího českého publishera Seznam.cz jako RTB Manager, kde implementoval SSP a vytvořil možnost prvního rozsáhlého private market place. Dnes společně s kolegy řídí svůj vlastní projekt CerebroAd.com - nástroj, který je komplexním lokálním řešením pro PPC reporting, adserving a data agregating. Žije prací a miluje svou ženu Šárku.

David Vopelka

David Vopelka řeší digitální marketing a jeho význam pro jednu z největších korporací u nás - Českou spořitelnu. Kromě běžné spolupráce s agenturami hledá cesty, jak pomocí programmatického nákupu, nejnovějších technologií a Machine Learningu udělat kampaně lepší jak pro banku, tak pro klienty. Hlavní výzvou je sladit potřebu neustále komunikovat desítky produktů s cílem prodávat, ale zároveň pomáhat lepšímu zákaznickému zážitku. A to jde jen a pouze s daty.