Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Otakar Ahne

Přes online reklamu v Sanomě a mobilní reklamu s big daty v O2 se dostal až do Crimtanu, kde nyní působí na pozici Business Development Manager. Má na starosti strategická partnerství, ať již s publishery, klienty a v neposlední řadě agenturami.

Tomas Berger

Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

Hynek Zbořil

Hynek se na pozici Performance Advertising Consultant v H1.cz, jedničce internetového marketingu, specializuje na displayovou reklamu v rámci QPD (QUISMA Performance Display). Dříve působil ve společnosti IBM. Cenné zkušenosti ze světa marketingu získal během svého soukromého podnikání a také studiem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Ve volném čase se Hynek rád věnuje sportu – denně chodí do posilovny a baví ho fotbal. Neodmítne ani posezení s přáteli u dobrého jídla a pití.