Program

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

18:00 - 18:05

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:30

Cílové skupiny pod lupou

Chcete se dozvědět, jakým způsobem vznikají nové behaviorální oblasti a jak v nich nalézt tu nejvhodnější cílovou skupinu k oslovení? Co vlastně Čechy nejvíce zajímá a jak můžete tyto informace využít a následně zpracovat pro co nejvhodněji zacílené reklamní sdělení?

Matěj Macháček

Performio.cz

18:35 - 18:55

Automatický nákup reklamy bez dat nedává smysl. Ale kde je vzít?

S nejrůznějšími nástroji na automatický (programmatický) nákup reklamy - například formou RTB - se doslova roztrhl pytel. Všichni mají velká očekávání. Přesto se však ukazuje, že bez kvalitních dat, které umožní kvalitní zacílení, slibovaný výsledek nepřichází. Kde je ale vzít a kdo je za ně zodpovědný? Je to úkol spíše pro inzerenta, pro nákupní technologii nebo pro reklamní síť? A jak k tomuto tématu přistupuje Google?

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

19:00 - 19:15

Displayová kampaň v QPD: funkční a efektivní řešení

V přednášce Hynek Zbořil z H1.cz představí nový kanál pro displayovou reklamu QPD (QUISMA Performance Display) a vysvětlí, proč je výkonově úspěšnější než klasické displayové kampaně. Zazní, jaké jsou její výhody a pro jaké klienty je produkt určený. Efektivitu kampaně v QPD doloží výsledky z pilotní kampaně pro Restu.cz a předvede ji na připravené infografice. Restu.cz je největší rezervační systém restaurací v České republice a současně významný klient H1.cz.

Hynek Zbořil Hynek Zbořil

Performance Advertising Consultant

H1.cz

Hynek Zbořil

Hynek se na pozici Performance Advertising Consultant v H1.cz, jedničce internetového marketingu, specializuje na displayovou reklamu v rámci QPD (QUISMA Performance Display). Dříve působil ve společnosti IBM. Cenné zkušenosti ze světa marketingu získal během svého soukromého podnikání a také studiem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Ve volném čase se Hynek rád věnuje sportu – denně chodí do posilovny a baví ho fotbal. Neodmítne ani posezení s přáteli u dobrého jídla a pití.

19:20 - 19:35

Využití dat třetích stran v RTB

Většina inzerentů na českém trhu k cílení na uživatele v rámci RTB využívá pouze svá vlastní data formou ratargetingu. Až donedávna ostatně nebylo mnoho jiných možností. Retargeting však má své limity – sice je velmi efektivní, ale většinou nenabízí příliš široký zásah a z definice také nedokáže přivést nové návštěvníky. Tato omezení lze překonat díky využití dat třetích stran. Co je dnes na trhu k dispozici a jakým způsobem lze tato data využít?

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

19:40 - 19:55

Když zákazníci hledají vás

V prezentaci zazní nové trendy v B2B marketingu spojené s datovými stopami na internetu (Leady a další nástroje).

Tomas Berger Tomas Berger

IMPER CZ, s.r.o.

Imper CZ

Tomas Berger

Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.

20:00 - 20:15

Vážení klienti, proč vlastně nasazovat ty pixely…

Pixely nasadily banky, pojišťovny i automobilky, tak proč ne vy? Co všechno vám to umožní? Proč se nemusíte bát o data? Jak můžete lépe poznat své návštěvníky a zefektivnit své online kampaně? A konečně, co jsou to ty pixely? Samé otázky? Dáme odpovědi.

Otakar Ahne Otakar Ahne

Business Development Manager

Crimtan CZ s.r.o.

Otakar Ahne

Přes online reklamu v Sanomě a mobilní reklamu s big daty v O2 se dostal až do Crimtanu, kde nyní působí na pozici Business Development Manager. Má na starosti strategická partnerství, ať již s publishery, klienty a v neposlední řadě agenturami.

20:15 - 21:00

Závěrečný networking