Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Marek Dobrý

V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

Petr Pluháček

Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.