Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

17:30 - 18:00

Registrace

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:10 - 18:30

Creative Magnifier Index letošní české reklamy

I v tomto roce v Česku vznikaly nezapomenutelné reklamy. Co je na nich tak extra a proč si na ně vzpomenete, i kdyby vás o půlnoci budili?

Ondřej Souček Ondřej Souček

Co-Founder/Creative Director

Luftballon

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.

18:35 - 19:05

2016 – nejzábavnější rok v reklamě

Neustále nově vznikající média, nové technologie a objevy dávají značkám téměř neomezené možnosti jak kreativně zasáhnout svoji cílovou skupinu. V roce 2016 jsme viděli několik úžasných kampaní, které nám poodkryly, jak bude vypadat reklama v blízké budoucnosti.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Group Creative Director McCann Prague

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

19:10 - 19:55

Panelová diskuze

Zapojte se do diskuze o zadávání a tvorbě reklamy, o nejlepších a nejhorších letošních kampaních, o lovebrandech a dalších věcech, které vás v oblasti reklamy zajímají.

Marek Dobrý Marek Dobrý

Brand manager

Heureka

Marek Dobrý

V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Group Creative Director McCann Prague

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

Petr Pluháček Petr Pluháček

Client service director

Socialsharks

Petr Pluháček

Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Ondřej Souček Ondřej Souček

Co-Founder/Creative Director

Luftballon

Ondřej Souček

Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.

19:55 - 21:00

Dejte si skleničku a zhodnoťte s ostatními účastníky uplynulý reklamní rok.