Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:35

Ukaž, co čteš (YouTube+Instagram kampaň pro Albatros)

Pro Albatros Média jsme se rozhodli o první pokus na poli spolupráce s YouTubery. Knížky jsou sexy, pojďme se podělit o to, co čteme! Zapojili jsme Jonáše alias Johny Machettu, který nám pomohl vybrat další vhodné YouTubery a všichni využívali hashtag #ukazcoctes – výsledkem bylo přes 700 tisíc zhlédnutí videí, 70 tisíc lajků pod fotkami na Instagramech zapojených YouTuberů a přes 2500 příspěvků na Instagramu s hashtagem #ukazcoctes. Pokračování...? Ano!

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

dítě z netu

BookinAgency

Jonáš Čumrik

Kluk z internetu AKA Johny Machette.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.

18:40 - 19:05

Výkonnostní marketing na Facebooku

O zkušenostech s výkonnostním marketingem na Facebooku, o tricích a tipech jak úspěšně inzerovat i o největších výzvách dnešních výkonnostních marketérů pohovoří Peter Podolinský, ROI Hunter a bývalý zaměstnanec Facebooku.

Peter Podolinský Peter Podolinský

Founder / Branding and Digital

Brandclinic

Peter Podolinský

Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.

19:10 - 19:35

Přestaňme hledat ROI na sociálních sítích

Ukázka českých kampaní na Facebooku, Snapchatu, Instagramu a LinkedInu, které dokázaly prodat nebo přivést lidi k akci.

Matouš Hutník Matouš Hutník

Copywriter

TL5 Digital

Matouš Hutník

Matouš je copywriter v agentuře TL5. Pečuje o značky jako Jägermeister, Milka nebo Tullamore D.E.W. Ačkoli kdysi začínal ve výkonnostní agentuře, věří, že úspěch ne každé kampaně lze měřit pouze z hlediska ROI. Možná je to tím, že studoval žurnalistiku a fildu.

19:40 - 20:05

Případová studie – Litovelský fanda 2015

Při správě facebookového profilu Pivovaru Litovel není naším cílem to, aby měla stránka hanáckého pivovaru statisíce fanoušků. Nemáme ani potřebu se poměřovat s konkurencí, kdo má čeho více. Jde nám totiž o něco úplně jiného - chceme dělat to nejlepší pro opravdové fanoušky poctivého litovelského piva. Během prezentace prozradím, jak jsme tuto strategii naplnili v soutěži Litovelský fanda 2015, jakých výsledků jsme dosáhli nebo s čím jsme se museli potýkat.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media & Digital Consult

ADison

Jakub Křenek

Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

20:10 - 21:00

Networking