Tato akce již proběhla. Další akce Jak na vymazlený e-mailing se koná 11. 6. 2024.

Program

10:00 - 10:10

Zahájení konference

Radka Myšková Radka Myšková

Freelancer

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

10:10 - 10:40

Jak (vy)růst v době krize a po ní

V krizových dobách je vždy příležitost ke změnám. Možná je teď ten pravý čas začít inovovat, zlepšovat zákaznickou zkušenost, pracovat správně s daty a vůbec se posouvat dál, abychom mohli být po krizi silnější.

Jaroslav Malina Jaroslav Malina

Chief Digital Officer

MCCANN PRAGUE

Jaroslav Malina

V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.

10:40 - 11:10

Jak propsat změny chování lidí a trhu do marketingu a designu uživatelské zkušenosti

Na světě je nový buzzword – low touch economy. Vede k rozvoji e-commerce. K posunu v oblasti logistiky. Ale taky od základu mění právní služby a psychoterapii. A věděli jste, že lidi teď mnohem víc kupují bidety?
V příspěvku se dozvíte, jak dobře, rychle a efektivně reagovat na měnící se podmínky. Jak a proč je výhodné propojit CX, vývoj služeb a marketingovou komunikaci. A jak snadno, na základě dat a ne domněnek zabíjet nesmyslné projekty.

Roman Hřebecký Roman Hřebecký

Designér

Pábení.cz

Roman Hřebecký

Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.

11:10 - 11:40

Dopady krize na plánování a nákup médií a mediální rozpočty

Koronakrize bezesporu ovlivní i oblast plánování a nákupu médií. Mění se způsoby a intenzita konzumace médií, budou se měnit mediální rozpočty, rozložení investic do jednotlivých médií, i strategie a taktika mediální komunikace. To vše budou významně ovlivňovat i makroekonomické faktory, jako je spotřeba a HDP. Petr se ve své prezentaci zamyslí nad tím, jak se na tuto nově nastalou situaci pokud možno dobře připravit.

Petr Majerik Petr Majerik

Media Coach

JUDr. Petr Majerik

Petr Majerik

Petr se specializuje na problematiku marketingu a reklamy, s důrazem na plánování a nákup médií. V uplynulých letech pracoval pro řádu globálních i lokálních klientů na straně mediálních agentur (Managing Director Carat Czech Republic, CEO ZenithOptimedia Prague), jako mediální konzultant na straně klientů (Managing Partner v Media Strategy), i na straně médií (Managing Director v Atmedii a CBDO v Economii). V posledních pěti letech jako Media Coach pomáhá klientům v ČR a regionu střední Evropy s přípravou a realizací efektivních mediálních kampaní. Petr je lektorem na VŠKK, členem odborných marketingových porot (Superbrands, POP Star) a publikuje texty se zaměřením na problematiku marketingu a reklamy.

11:40 - 11:50

Přestávka

11:50 - 12:20

Smíchov drží spolu ve zvláštní době i po ní

Jak postihla koronavirová krize oblast pivního marketingu? Jak se s nečekanou situací vypořádala česká pivní dvojka Staropramen? A jak to vidí po návratu k normálu? Tyto i další dotazy zodpoví manažer značky Staropramen David Šeberle.

David Šeberle David Šeberle

Senior Brand Manager

Pivovary Staropramen

David Šeberle

Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2014 na pozici manažera značek COOL, Sládkova Limonáda a Carling. Od roku 2016 byl součástí týmu Staropramen/Braník, ve kterém působil jako manažer značky Staropramen. Po třech letech dostal příležitost tento tým z pozice Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník řídit. Je zodpovědný za strategii a řízení značek Staropramen a Braník na tuzemském trhu.

12:20 - 12:50

Dáme jídlo, dáme to společně, dáme to rychleji!

Břetislav představí, co vše krize přinesla a vzala ve světě rozvozu jídla, jak se s tím firma popasovala, čím si prošla a jak musela rychle reagovat na měnící se situaci. A ukáže, jak se vlastně všechny jeho projekty v jeden moment proťaly a proč je přínosné se profesně věnovat více oblastem.

Břetislav Stromko Břetislav Stromko

Ředitel marketingu a business intelligence

DameJidlo.cz

Břetislav Stromko

Milovník dobrého jídla, zajímavých dat, behaviorální ekonomie a kreativní reklamy. To vše propojuje v Dáme jídlo, kde působí na pozici ředitele marketingu a business intelligence. Své zkušenosti a znalosti pak již 10 let předává také studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu.

12:50 - 13:20

E-commerce v karanténě

V čase karantény jsme se pokusili nahlédnout do mysli zákazníků a najít v nich očekávání, které mohou e-shopy naplnit, a obavy, které je potřeba vyvrátit. Na vzorku 500 demograficky i geograficky různorodých českých zákazníků jsme provedli výzkum, který má za cíl pomoct provozovatelům e-shopů s efektivním řízení v této nesnadné době.
V mé přednášce se budu věnovat výsledkům studie a doporučením pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů v době karantény.

Filip Ekl Filip Ekl

Head Of User Experience

Sherpas

Filip Ekl

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro klienty jako jsou Air Bank, Škoda Auto, Heureka, Google, Vodafone, Amazon a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.

13:20

Předpokládaný konec konference