Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Marko Baćević

Marko si prošel různými marketingovými pozicemi v různých zemích a s různými produkty. Je nadšenec do inovativních technologií a své zkušenosti nejradši dává právě tam. V bringru se stará o to, aby vše klapalo a aby byl bringr vidět.

Nathalie Chemayelová

Nathy věří v to, že brandová komunikace není jen věcí megalomanských marketingových kampaní, ale je zahrnuta v každém komentáři pod postem. Zaměřuje se na tvorbu kreativního obsahu a budování komunit, protože věří, že s dobrým obsahem už přijdou mediální čísla prakticky sama.

Jan Kufel

Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let. Zkušenosti získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Pavel Píštěk

Vystudoval Fakultu elektrotechniky Vysokého učení technického v Brně a obor Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V oblasti informačních technologií pracuje od r. 1982: působil ve vedoucí pozicích ve více společnostech, je spoluvlastníkem IPEX.a.s, kde řídí nové projekty. Je ze Zlína a žije v Praze. Mezi jeho zájmy patří golf, nové technologie a marketingové komunikace.

Petr Rubáček

Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.

Vilém Rubeš

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

Karel Videcký

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.