Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Výkonná ředitelka
Sdružení pro internetový rozvoj v České republice, z.s.p.o.
V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Všimli jste si datového jara, nebo se Vám vyhnulo? Máte datový tarif jako Ministerstvo financí nebo si „užíváte“ mobilní data jako obyčejný smrtelník? Pohled regulátora na vývoj v nabídkách operátorů v roce 2017.
Předseda Rady
Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013.
Pátá generace mobilních sítí přinese obrovské nároky, na které řada trhů není připravena. Svět se začne diferencovat na ty, kdo mají skutečné 5G, a na ty, co ho mají jen jako. Přitom právě 5G je infrastrukturní dálnicí budoucnosti.
Vedoucí projektu Turris
CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Na mobilech teď svádí aplikace s webem velký boj. Web se načte hned a nefunguje offline, aplikaci zdlouhavě instalujeme, ale máme ji k dispozici všude. Každý se snaží nabídnout výhody toho druhého. Daří se jim to? A kdo vítězí?
Mobile localization leader
Zatím studuje, ale už několik let vytváří weby s důrazem na funkčnost na všech zařízeních, od telefonu po televizi. K tomu je dobrovolníkem v Mozilla.cz, kde se stará o to, aby se každý dostal na web přes české rozhraní.
Wifi data lze využít pro odhad počtu lidí procházejících kolem budoucí pobočky. Nejsou pak nutné terénní průzkumy ani manuální počítání. Ukážeme si, jak WIFI data využít pro plánování otevíracích hodin, odhad celkových tržeb nebo složení produktového portfolia. Využijeme je i pro návrh marketingové kampaně při otevření pobočky.
Associate Manager
Jan Pém vede Data Wranglers tým v České republice a Anglii. Má více než devět let zkušeností se sběrem, čištěním, spojováním a syntézou strukturovaných a nestrukturovaných dat z interních (klientských) a externích datových zdrojů. Do KPMG nastoupil v roce 2013 po návratu z Houstonu, kde pracoval v oblasti datové analytiky pro jednu z největších světových těžařských společností.
Identifikace zájmů a také spojování jednotlivých cookies do spojené identity jsou základní předpoklady úspěšné kampaně. Podíváme se na první data o Cross device a cílení na zájmy v reklamním prostoru Seznam.cz.
Manažer konzultačního oddělení
Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.
Český rozhlas spustil 18. dubna 2017 zpravodajský server iROZHLAS.cz. Nastartoval tím změnu své pozice na internetu s cílem stát se jedním z inovátorů trhu.
Projektový manažer
V Českém rozhlase pracuji od září 2016 na pozici projektový manažer. Na starosti mám realizaci a vývoj zpravodajského webu iROZHLAS.cz, spuštěného v dubnu 2017. Do ČRo jsem přišel z Mediální skupiny Mafra, ve které jsem rozvíjel na stejné pozici od roku 2012 zpravodajský server Lidovky.cz a řídil vývoj projektů SlowTV a Playtvak.cz. Předtím jsem pracoval na vlastní noze na komerčních projektech mých klientů.
Na trh přicházejí první atraktivní wearables zařízení, která podporují eSIM. Co se musí stát na straně operátora, aby se eSIM oživila? Co bude muset udělat zákazník?
IT architekt
Jakub Slavík vystudoval obor Telekomunikační technika na ČVUT FEL v Praze. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2002. Zabývá se SIM kartami a jejich over-the-air správou, lokačními službami a využíváním signalizačních dat. Jakub pracoval v rolích projektového manažera, solution designera a architekta. V současnosti se věnuje hlavně systémové integraci.
Jaké jsou hlavní důvody klientů z oblasti energetiky pro zavedení mobilních zařízení a mobilních aplikací pro door to door prodej? Jaké cíle tím sledují a nakolik se jim to vyplácí? A co se nakonec ukázalo jako přínos, se kterým původně nepočítali? Podělíme se o dobré zkušenosti a povíme vám i o úskalích, kterým jsme jako mobilní vývojáři čelili.
Solution Architect
Ve společnosti eMan zastává pozici Solution Architect. Podílí se na integraci mobilních technologií do IT infrastruktury klientů. Pomáhá jim také řešit otázky spojené s architekturou rozhraní a specifiky zabezpečení mobilních technologií.
Vice prezident pro technologie
Na pozici vice prezidenta zodpovídá Milan za technologie v síti Vodafone a podílí se na implementaci sítě pro internet věcí NB-IoT. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti T-Mobile, kde také jako technický ředitele T-Mobile Polska realizoval jeden z největších projektů sdílené sítě (RAN sharing agreement) v evropském měřítku a pro skupinu T-Mobile vybudoval inovativní centrum v Krakově a koncepci Technology Shared Service Centre. Milan vystudoval Digitální telekomunikační sítě na Fakultě elektrotechnické při ČVÚT v Praze a je držitelem titulu MBA z Thunderbird University.
Ve food delivery se točí velké peníze. Jak je na tom ČR v porovnání s rozvinutými trhy? Je důležitější web nebo mobilní aplikace? V Ackee jsme pracovali pro Dáme jídlo, unicornový startup Delivery Hero a naposledy pro Košík.cz.
CEO
Martin je co-founder a CEO v technologické firmě Ackee. Jak Ackee rostla, tak krom pozice CEO, dělal i sekretářku, právníka, projekťáka i HR… Má rád dobrý design. Vždy se od svého týmu i zákazníka snaží dostat maximum, aby výsledek byl co nejlepší.
Aplikace pro mainstreamovou populaci se nedá dělat od stolu. Musíte překonávat bariéry, které by vás nenapadly. Musíme naslouchat a zároveň přinést nevyřčené. Cílem by nemělo být udělat nejlepší aplikaci, ale aby ji nejlepší aplikací udělali uživatelé.
Head of Mobile Banking & Experience
Jakub má léta zkušeností s digitálním marketingem a strategiemi v oblasti automotive, telekomunikací a bankovního sektoru. V současnosti je odpovědný za mobilní bankovnictví v Moneta Money Bank. Vede team, který přináší klientům nejlepší zákaznickou zkušenost a podporuje cíl banky stát se digitálním leadrem českého bankovního trhu.
Virtuální a rozšířená realita (augmented reality) jsou v poslední době často citované termíny. Jak máme chápat definice těchto pojmů? Jaké je využití AR technologií v současném (mobilním) světě a jaké můžeme očekávat využití v budoucnu?
Studoval Estetiku na pražské Karlově univerzitě a dále Nová média v ateliéru Michaela Bielieckého a Markuse Huemera na Akademii výtvarných umění v Praze. Společně s Robinem Pulterou spoluzaložil studio Brainz, které v současné době funguje jako kreativní skupina Brainz Studios. Patří do ní digitální studio Brainz Disruptive, studio pro virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive, studio zaměřené na tvorbu strategického obsahu Brainz Narrative, studio se specializací na vývoj VR her Brainz Gamify nebo virtuální kinosál Brainz VR Cinema. V pozici kreativního stratéga a CEO se podílel na celé řadě úspěšných projektů, které byly oceněny kreativními a marketingovými cenami ADC Creative Awards, Fénix Content Marketing, IMC Czech Awards, Česká cena za PR a další. Funguje jako nezávislý konzultant a poradce na poli kulturních a kreativních průmyslů.
Lead VR Developer
Ondřej Pultera má v současnosti na starosti vývoj VR a AR aplikací v Brainz VR. V minulosti působil jako herní vývojář a vedoucí týmu vývojářů v Goodgame Studios. Dále pak působil jako vývojář mobilních aplikací ve firmách MyTaxi a Brainz. Vývoji softwaru se věnuje přes 10 let.