Přednášející

Moderátor

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Martin Doležel

Duší hráč počítačových i mobilních her, který se věnuje marketingu. Prošel si dvěma velkými korporáty, v současnosti zaštiťuje reklamní aktivity a sociální média v Samsung Electronics pro Česko a Slovensko. Již 6 let se věnuje rozvoji mobilního gamingu a esportu na českém trhu.

Dominik Hádl

Dominik Hádl je jedním z nejvýraznějších IT talentů Česka. V osmi letech si sestavil vlastní počítač, se kterým ve dvanácti naprogramoval aplikaci, aby za něj řešila úkoly z matematiky. První velký úspěch na něj dlouho nečekal, když v 17 letech vyvinul aplikaci Pyro!, jež zaujala Marka Zuckerbergera. Ten ho osobně pozval na konferenci F8, které se účastnily největší kapacity Sillicon Valley. V současnosti působí na pozici Senior Vice President CIO v pražské pobočce technologicko- konzultační skupiny Monstarlab. Dominik má na starosti její aktivity od Ameriky přes Evropu a Afriku až po Střední východ. Také je hlavou kyberbezpečnosti a dodržování pravidel jako je GDPR. V rámci Monstarlabu pracoval například na donáškové aplikaci Careem Now pro Blízký východ, kterou vzápětí koupila nadnárodní společnost Uber. Jeho úspěchy navíc letos doplnilo zařazení do žebříčku Forbes 30 pod 30.

Kateřina Hanáčková

Kreativní ředitelka Brainz Immersive přišla do studia s více než deseti lety zkušeností s kulturní a módní publicistikou. Svou lásku k vyprávění a počítačovám hrám proměnila ve vytváření interaktivního obsahu pro virtuální a rozšířenou realitu. Ve studiu zastává roli autorky tvůrčích námětů, scenáristky a narativní designérky. V projektech se angažuje od ideového návrhu po komunikaci výsledného produktu. Má za sebou projekty jako Signal AR, Future City VR pro Comic-Con Praha nebo virtuální prohlídku Reaktour pro skupinu ČEZ. V rámci studií na katedře herního designu pražské FAMU tvoří nezávislé počítačové hry.

Oldřich Januška

Oldřich pracuje v technologiích od roku 1996 se zaměřením na produktový management, business development, marketing a prodej. Je celoživotně nadšeným, ale většinou spíše hrozným sportovcem. V oblibě má především vytrvalostní sport a fitness.

Lukáš Kovač

Lukáš Kovač je spoluzakladatel a CEO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Jeho firma nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. Lukáš má ve společnosti na starosti produkt a business development. Díky bohatým zkušenostem s vývojem softwaru dokáže efektivně řídit interní produktový tým.

Pavel Kozler

Pavel Kozler se víc než 10 let úzce specializuje na instore marketing, kde zúročil bohaté předchozí zkušenosti z oblasti komunikačních technologií. Sleduje celosvětové trendy v oboru a se svým týmem je implementuje do individuálních projektů pro své klienty z oblasti retailu.

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

Robin Pultera

Zakladatel kreativního studia Brainz Immersive, pod jehož vedením se studio na českém trhu etablovalo jako tvůrce prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. Spolu se Štěpánem Kleníkem vede nezávislou skupinu kreativních studií BRAINZ STUDIOS. Podnikat začal již na střední škole, původní myšlenka založit herní studio se postupem let vyvinula v sen tvořit zábavu ve virtuálních světech. Kromě oceňovaných uměleckých instalací, imerzivních filmů a interaktivních zážitků s herními prvky se studio specializuje na vývoj virtuálních prohlídek, školení a produktovou prezentaci v rozšířené realitě. Od založení studia v roce 2017 se ke klientům studia zařadily značky jako ŠKODA AUTO, skupina ČEZ, Český rozhlas, divadelní skupina Vosto5, magazín Vogue, výrobce křišťálového skla Preciosa nebo hudební skupina Tata Bojs.

Lukáš Strnadel

Lukáš Strnadel začal podnikat v šestnácti. Brzy na to založil vlastní firmu. Aktuálně Futured zaměstnává padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní aplikace pro české firmy i nadnárodní korporace. Možná sami používáte třeba tu, kterou vyvinuli pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, Národní muzeum nebo třeba Český rozhlas. Futured má pobočky v Praze, v Brně a ve Vídni.