Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat. 
9:00 - 9:10

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

9:10 - 9:35

Vystoupí zástupce ze společnosti Zásilkovna

9:35 - 10:00

Jak vylepšit životní styl prostřednictvím mobilních zařízení

Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemia a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.

Oldřich Januška Oldřich Januška

Product Management & Business Development

Fitify

Oldřich Januška

Oldřich pracuje v technologiích od roku 1996 se zaměřením na produktový management, business development, marketing a prodej. Je celoživotně nadšeným, ale většinou spíše hrozným sportovcem. V oblibě má především vytrvalostní sport a fitness.

10:00 - 10:25

Přednášku brzy upřesníme

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys

Od pravěkých dob mobilního internetu, který se spouštěl speciálním tlačítkem na telefonu, uplynuly dvě dekády. Za tu dobu se mobilní zařízení vyvinuly v nástroje, které nám pomocí rozšířené reality (AR) umí obohatit skutečnost o digitální hologramy, otevřít portály do jiných světů, nakonfigurovat produkt podle našich představ a objevovat nová místa. Nyní stojíme na prahu dalšího milníku: rozšířená realita se prolíná s virtuální a jeden obsah lze použít na všech platformách od mobilu po VR helmu. Ukážeme vám, jak virtuální a rozšířená realita pronikají do umění, průmyslu i marketingu a představíme trendy, které určují nový směr produkce obsahu.

Kateřina Hanáčková Kateřina Hanáčková

Creative Director

Brainz Immersive

Kateřina Hanáčková

Kreativní ředitelka Brainz Immersive přišla do studia s více než deseti lety zkušeností s kulturní a módní publicistikou. Svou lásku k vyprávění a počítačovám hrám proměnila ve vytváření interaktivního obsahu pro virtuální a rozšířenou realitu. Ve studiu zastává roli autorky tvůrčích námětů, scenáristky a narativní designérky. V projektech se angažuje od ideového návrhu po komunikaci výsledného produktu. Má za sebou projekty jako Signal AR, Future City VR pro Comic-Con Praha nebo virtuální prohlídku Reaktour pro skupinu ČEZ. V rámci studií na katedře herního designu pražské FAMU tvoří nezávislé počítačové hry.

Robin Pultera Robin Pultera

Co-founder

Brainz Immersive

Robin Pultera

Zakladatel kreativního studia Brainz Immersive, pod jehož vedením se studio na českém trhu etablovalo jako tvůrce prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. Spolu se Štěpánem Kleníkem vede nezávislou skupinu kreativních studií BRAINZ STUDIOS. Podnikat začal již na střední škole, původní myšlenka založit herní studio se postupem let vyvinula v sen tvořit zábavu ve virtuálních světech. Kromě oceňovaných uměleckých instalací, imerzivních filmů a interaktivních zážitků s herními prvky se studio specializuje na vývoj virtuálních prohlídek, školení a produktovou prezentaci v rozšířené realitě. Od založení studia v roce 2017 se ke klientům studia zařadily značky jako ŠKODA AUTO, skupina ČEZ, Český rozhlas, divadelní skupina Vosto5, magazín Vogue, výrobce křišťálového skla Preciosa nebo hudební skupina Tata Bojs.

11:20 - 11:45

Zážitek na míru díky mobilní aplikaci

Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To přiblížíme na příkladu aplikace, kterou Futured vyvinulo pro Národní muzeum. Ta díky interaktivním a audiovizuálním prvkům nabízí zážitek na míru a pracuje s rozšířenou realitou, která dává možnost vidět a zažít věci, na které jsme doposud museli používat vlastní představivost.

Lukáš Strnadel Lukáš Strnadel

CEO

Futured

Lukáš Strnadel

Lukáš Strnadel začal podnikat v šestnácti. Brzy na to založil vlastní firmu. Aktuálně Futured zaměstnává padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní aplikace pro české firmy i nadnárodní korporace. Možná sami používáte třeba tu, kterou vyvinuli pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, Národní muzeum nebo třeba Český rozhlas. Futured má pobočky v Praze, v Brně a ve Vídni.

11:45 - 12:10

Anotaci přednášky brzy upřesníme.

Jiřina Jenčková Jiřina Jenčková

PERFECT HOTEL CONCEPT

12:10 - 12:35

Vystoupí Artur Sychov ze společnosti Somnium Space

12:35 - 13:35

Oběd

13:35 - 14:00

Mobilní hry - budoucnost gamingu?

Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví tato přednáška kombinující globální i lokální data a reálné zkušenosti z česko-slovenského herního a mobilního prostředí.

Martin Doležel Martin Doležel

Brand Communications Manager

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Martin Doležel

Duší hráč počítačových i mobilních her, který se věnuje marketingu. Prošel si dvěma velkými korporáty, v současnosti zaštiťuje reklamní aktivity a sociální média v Samsung Electronics pro Česko a Slovensko. Již 6 let se věnuje rozvoji mobilního gamingu a esportu na českém trhu.

14:00 - 14:25

ŠKODA FOUNDERS: Interaktivní adventura v Messengeru

Messenger Bot je jednou z nejoblíbenějších platforem pro automatizaci na internetu. My jsme se rozhodli na jeho základu postavit komiksovou videohru, dějovou, interaktivní, s možností ovlivňovat svými činy celý děj. Jak se nám to povedlo? A kolik hráčů do toho šlo s námi?

Daniel Krásný Daniel Krásný

Creative Director

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

14:25 - 14:50

Přednášku brzy upřesníme

14:50 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:45

Moderní technologie ve službách obchodu

Digitalizace retailu patří v současnosti k hlavním tématům v oboru. Jaké jsou aktuální trendy u nás, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos uvedl maloobchodní řetězec COOP ve své prodejně ve Strakonicích?

Pavel Kozler Pavel Kozler

Executive Director

KNOWINSTORE

Pavel Kozler

Pavel Kozler se víc než 10 let úzce specializuje na instore marketing, kde zúročil bohaté předchozí zkušenosti z oblasti komunikačních technologií. Sleduje celosvětové trendy v oboru a se svým týmem je implementuje do individuálních projektů pro své klienty z oblasti retailu.

15:45 - 16:10

Digitalizace gastronomie

Qerko je aplikace, která zákazníkům přináší možnost zaplatit okamžitou útratu v restauraci pomocí QR kódu. Jak moc je však důležitá digitalizace pro gastronomii a jak Qerko může pomoci?

Lukáš Kovač Lukáš Kovač

CEO

Qerko

Lukáš Kovač

Lukáš Kovač je spoluzakladatel a CEO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Jeho firma nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. Lukáš má ve společnosti na starosti produkt a business development. Díky bohatým zkušenostem s vývojem softwaru dokáže efektivně řídit interní produktový tým.

16:10 - 16:35

Data a kyberbezpečnost v digitálním prostředí

Dominik se ve své prezentaci zaměří na problematiku dat a kyberbezpečnosti v prostředí mobilních aplikací. Po shrnutí aktuální situace budou probrány nové trendy v zabezpečování dat v kontextu nedávných útoků. Předmětem druhé části prezentace budou ukázky, jakým způsobem se dá útokům zabránit nebo s nimi bojovat.

Dominik Hádl Dominik Hádl

SVP CIO a ředitel pražské pobočky

Monstarlab

Dominik Hádl

Dominik Hádl je jedním z nejvýraznějších IT talentů Česka. V osmi letech si sestavil vlastní počítač, se kterým ve dvanácti naprogramoval aplikaci, aby za něj řešila úkoly z matematiky. První velký úspěch na něj dlouho nečekal, když v 17 letech vyvinul aplikaci Pyro!, jež zaujala Marka Zuckerbergera. Ten ho osobně pozval na konferenci F8, které se účastnily největší kapacity Sillicon Valley. V současnosti působí na pozici Senior Vice President CIO v pražské pobočce technologicko- konzultační skupiny Monstarlab. Dominik má na starosti její aktivity od Ameriky přes Evropu a Afriku až po Střední východ. Také je hlavou kyberbezpečnosti a dodržování pravidel jako je GDPR. V rámci Monstarlabu pracoval například na donáškové aplikaci Careem Now pro Blízký východ, kterou vzápětí koupila nadnárodní společnost Uber. Jeho úspěchy navíc letos doplnilo zařazení do žebříčku Forbes 30 pod 30.

16:35

Předpokládaný konec konference