Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Internet Info

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

9:10 - 9:45

Úspěchy a pády mobilního světa

Vstupme spolu do světa mobilního vývoje a odhalme tajemství úspěchu a nezdaru. Přidejte se ke mně, když budu sdílet příběhy o tom, jak se některé mobilní aplikace staly úspěšnými a jak se jiné potýkaly s nečekanými výzvami. Ponořme se do fascinujícího světa mobilního vývoje a získejte vhled do toho, co skutečně znamená přinést inovativní aplikaci na trh. Tato přednáška vám ukáže, jak překonat překážky a vybudovat úspěšný mobilní projekt.

Vladislav Skoumal Vladislav Skoumal

CEO

SKOUMAL

Vladislav Skoumal

Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.

9:45 - 10:10

10 pravidel jak na design mobilních aplikací

Lucia a Helena se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+ v rámci konceptu Nové éry bankovnictví. Aplikace byla spuštěna v letošním roce jako součást velké transformace Komerční banky, během které se měnil core systém, portfolio produktů a služeb, mobilní a internetové bankovnictví, nástroje obsluhy klienta na pobočce, koncept kamenných poboček a další věci.

Lucia Tarbajovská Lucia Tarbajovská

Service Design Chapter Lead

Komerční banka

Lucia Tarbajovská

Lucia má bohaté zkušenosti z marketingu, kdy pracovala na různých marketingových pozicích ve firmách v České republice i v zahraničí, například v Bang & Olufsen, Montblanc, Samsung, Oskar, T-Mobile a Kofola.

Dnes Lucia vede tým designérů služeb v Komerční bance. Pomáhá standardizovat a zavádět metodiku designu služeb v Komerční bance s cílem poskytovat zákazníkům co nejžádanější služby.

Helena Warausová Helena Warausová

Head of Simplification COE

Komerční banka

Helena Warausová

Helena má na starosti standardizaci service designu jako součást agilního způsobu práce v Komerční bance. Dnes vede 70členný tým designérů, s nimiž buduje novou digitální banku a průběžně transformuje Komerční banku na Design driven organizaci.

10:10 - 10:35

Sociálně mobilní marketing

„Mobile first“ přístup k obsahu na social je dnes pro značky nutností – 95 % lidí konzumuje sociální sítě z mobilních zařízení. Abyste pro ně byli relevantní a podpořili jejich zájem o vaši značku či produkt, nestačí jen přeformátovat obsah pro jiné komunikační kanály. Jak ale dostat televizní reklamu nebo vizuál do mobilu, a ještě na sociální sítě, tak aby to bylo pro uživatele atraktivní, čitelné a zábavné? To si ukážeme teoreticky i na příkladech z praxe, např. z kampaní pro T-Mobile.

Jan Fryč Jan Fryč

Creative Lead

Ogilvy

Jan Fryč

Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.

Barbora Šumanská Barbora Šumanská

Social Director

Ogilvy

Barbora Šumanská

Barbora má za sebou více než dekádu na agenturní straně. Svou kariéru začínala jako PR manažerka v Ogilvy, před šesti lety ve stejné agentuře založila a od té doby vede social media expertizu. Její tým aktuálně čítá dvacet lidí a patří nejen k největším v agentuře, ale také k nejoceňovanějším z hlediska získaných cen Effie za prokazatelné výsledky reklamních kampaní.

10:35 - 11:00

The Blue Generation

Jak dělat smysluplný marketing pro generaci, která má obličej neustále osvětlený mobilními telefony? Mobile first se mění na mobile always a dostupnost všeho vždy je samozřejmostí. Představíme vám příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací právě pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Immersive, AR, VR nebo metaverse.

Daniel Vachuna Daniel Vachuna

Head of digital

THIS IS LOCCO

Daniel Vachuna

Vyrůstal jako ideamaker s kreativní duší, ale nyní je hlavou více v tabulkách. Více než Cannesského Lva si váží Global Effie. Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.
Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.

Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022.

11:00 - 11:25

Už jsi? Aneb věrnost za záchod

Jak zaujmout s loyalty app v době, kdy se věrnost příliš nenosí, a proč by zrovna někdo měl chtít používat věrnostní aplikaci obchodního centra, které samo o sobě nic neprodává? Cest, jak oslovit a vrýt se pod kůži zákazníka, je dnes nespočet a mohou vést i na tak překvapivá, a přesto obyčejná místa, jako je záchod. Protože zákazníci vám budou věrní, jen když jim dáte to, co opravdu potřebují. Jak jsme zjistili, co chtějí návštěvníci brněnského obchodního centra Galerie Vaňkovka?

Tomáš Stránský Tomáš Stránský

Marketing Manager

ECE Projektmanagement Praha

Tomáš Stránský

Tomáš pracuje jako Marketing manager pro obchodní centrum Galerie Vaňkovka v Brně na místě, kde se pořád něco děje. Za posledních šest let nasbíral spoustu zkušeností v marketingu při spolupráci se značkami jako Coca-Cola nebo McDonald´s. Už třetím rokem ale ladí marketing pouze pro Galerii Vaňkovku, kde měl na starosti i implementaci věrnostní aplikace Jsem Vaňkovka!

Martin Zavadil Martin Zavadil

Digital project manager

AETNA

Martin Zavadil

Martin působí třetím rokem jako Digital Project Manager v brněnské strategicko-kreativní agentuře AETNA, kde pro brandy míchá ty nej onlinové strategie, a to především s využitím sociálních sítí a influencer marketingu. Online marketingu se věnuje přes 8 let. V minulosti pracoval pro značky jako UniCredit Bank, Dr.Max, Benzina nebo Samsung, kde postavil základy influencer marketingu a podílel se na vývoji a komunikaci AR mobilních aplikací.

11:25 - 12:25

Brunch

12:25 - 12:50

Jak kampaň využívající rozšířenou realitu překonala očekávání klienta

V loňském roce realizovala agentura Visibility rozsáhlou kampaň pro kosmetickou značku Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Kampaň nejen překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta. Jako první AR kampaň se také objevila třeba na YouTube nebo Snapchatu.

Vojtěch Foukal Vojtěch Foukal

zakladatel

VISIBILITY

Vojtěch Foukal

Na začátku devadesátých let nastoupil do české pobočky Microsoftu a během sedmi let se vypracoval na obchodního ředitele. Dalších pět let působil v mezinárodních strukturách společnosti Nokia. V roce 2013 založil agenturu Visibility Digital, která se svým obratem řadí mezi největší nezávislé agentury u nás.

12:50 - 13:15

Zvyšujte své příjmy s mobilní aplikací!

V dnešní digitální éře může mobilní aplikace sloužit jako katalyzátor růstu vašeho byznysu. Přesto mnoho firem čelí výzvám při jejím efektivním využití. V rámci přednášky Michala Mašíky se dozvíte, jak můžete efektivně využít mobilní aplikaci pro podporu růstu vašeho byznysu. Přitom Michal představí osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX, vývoje produktu a marketingu. Přijďte a zjistěte, jak můžete proměnit svůj byznys s podporou mobilní technologie.

Michal Mašika Michal Mašika

Head of Mobile and Innovation

Notino

Michal Mašika

Během posledních 10 letech Michal nasbíral mnoho zkušeností v dynamickém, globálním a především data-drvien pracovním prostředí (Zalando, Notino). Zatímco se v Zalandu staral primárně o vývoj produktů v oblasti data science, jako je personalizace nebo predikce prodejů, v Notinu vede týmy, které mají na starost rozvoj mobilní aplikace, omnichannelu a různých inovačních nástrojů.

13:15 - 13:40

5 tipů právníka, jak vyvinout aplikaci a nezbláznit se z toho

Odstrašujících právních přešlapů při vývoji mobilních aplikací viděl advokát Ondřej Hanák za svou praxi už hodně. Jak se nestát příkladem pro budoucí Ondřejovy prezentace a jak neživit právníky ve sporech s vývojáři nebo zákazníky, se dozvíte ve srozumitelné přednášce plné příkladů z právní praxe. I tady totiž platí, že reakce je dražší než prevence.

Ondřej Hanák Ondřej Hanák

Advokát

eLegal advokátní kancelář

Ondřej Hanák

Ondra se zaměřuje hlavně na IT právo, duševní vlastnictví a e-commerce. Nejvíc tíhne k vývoji software, včetně videoher. Má zkušenosti prakticky se vším, co se software týká. Kromě samotného vývoje (waterfall i agilního) vám pomůže i s jeho licencováním nebo servisem.

Navíc se zajímá i o oblasti umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti nebo digitalizace a rád sdílí novinky z oblasti technologií na svém LinkedIn. Poradí vám ale i pokud jste e-shop anebo když řešíte ochranné známky či průmyslové vzory.

13:45

Závěr akce