Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

18:00 - 18:05

Zahájení setkání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:05 - 18:35

"SoLoMo - Social Location Mobile je prý buzz tohohle roku. Jak ho využít?"

Eliška Hutníková Eliška Hutníková

Data analyst

Ataxo Interactive

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

18:40 - 19:00

"Statistika nuda není - aneb do kolika a jakých kapes se v Čechách můžete dostat s mobilní reklamou"

Vít Šoupal Vít Šoupal

Head of BigData strategic initiative EU

Deutsche Telekom

Vít Šoupal

Vit is leading European M2M/IoT and Big Data marketing related activities at Deutsche Telekom since December 2012. His team is working closely together with Telekom Group Innovation units as well as with local marketing and sales teams across Europe. Vit is taking active role in promoting Internet of Things and Big Data on various forums and blogs. He was selected as one of the Top5 most connected DACH LinkedIn marketing professionals in 2015. Next to his passion for social media, he is also involved in start up mentoring like the IoT innovation accelerator ChallengeUp! organized by Deutsche Telekom, Cisco and Intel in 2015 and 2016. Before joining deutsche Telekom's headquarters in Bonn in 2012 Vit has gained broad experience in the telecommunications, ICT and banking/payment business. He spend 7 years in Prague at T-Mobile Czech in various positions as head of B2B product management and new business development teams. Vit is absolvent of Prague's University of Economics. He graduated at the Faculty of Informatics and Statistics. His second specialization was Political science.

19:05 - 19:10

"Mobilní reklama očima zákazníků"

Má mobilní reklama pro zákazníky smysl? Jak vnímají zákazníci reklamu v mobilech?

Hana Friedlaenderová Hana Friedlaenderová

Senior Research Manager

Nielsen Admosphere

Hana Friedlaenderová

Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

19:15 - 19:35

"V pravý čas na pravém místě"

Jak využít mobilní telefon, jako efektivní reklamní médium. Jak můžete zacílit právě Vašeho potenciálního zákazníka a jaké jsou možnosti interakce.

Martin Dolejš Martin Dolejš

Key account Manager O2 Media

O2 Czech Republic

Martin Dolejš

Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

19:35 - 20:15

Panelová diskuze - otázky z publika