Pokud chcete mít přehled o nejnovějších trendech a nejefektivnějších marketingových nástrojích, které vám mohou pomoci při vaší práci, zúčastněte se druhého ročníku online konference Nástroje v marketingu. Ta představí nejzajímavější platformy na trhu a nabídne praktické příklady, jak s nimi pracovat.
Podíváme se například, jak zefektivnit webovou analytiku, vyhodnocovat chování návštěvníků webu, sledovat chování konkurence, sbírat a spravovat leady či jak na AB testování, a to vše pomocí šikovných a praktických nástrojů.
Zaměříme se rovněž na správu reklamních kampaní i obsahu na sociálních sítích, monitoring médií, tvorbu a rozesílání personalizovaných e-mailů či optimalizaci klíčových slov a správu linkbuildingu. Seznamte se s marketingovými nástroji na trhu, které výrazně zefektivní vaši práci.
Honza je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Zabývá se zejména webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. Ukáže zbrusu novou verzi Google Analytics a předvede, jak vám pomůže při vylepšování vašeho webu a při práci s vašimi návštěvníky.
Jakub je zakladatel a CEO ZoomSphere.com, odborník na sociální sítě a marketing. Seznámí nás s nejpoužívanějším nástrojem pro správu sociálních sítí a zároveň vysvětlí, čemu všemu je třeba se věnovat, abyste mohli dosáhnout úspěchu na sociálních sítí.
Michal má více než desetileté zkušeností z e-commerce, UX a webové analytiky. Od ledna 2021 pomáhá s růstem nástroji Smartlook. Právě tento nástroj, který nahrává pohyb návštěvníků a umožňuje jej skloubit webovou analytikou, nám představí.
16. března 2021 9:00–15:25
Akce proběhne online