Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce Nástroje v marketingu se koná 2. 12. 2021.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:40

Nová éra webové analytiky s Google Analytics 4

Google nedávno představil zbrusu novou verzi svého populárního měřicího systému. Čím se Google Analytics 4 liší od svých předchůdců? Co je na nich tak skvělého a revolučního? V čem vám pomohou v online marketingu, při vylepšování vašeho webu nebo při práci s vašimi návštěvníky a zákazníky? A proč byste jejich nasazení na svůj web měli začít řešit nejpozději teď hned?

Jan Tichý Jan Tichý

CPO

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

9:40 - 10:10

Web neslouží Vašemu egu, ale návštěvníko -> zákazníkům!

Není týdne, kdy bych neřešil otázku našich uživatelů a zákazníků: „Proč nejsem na tom Google či Seznam vidět?“ Jen a pouze pro vás vytáhnu několik příkladů z každodenní praxe a ukáži chyby, které z 90 % máte na webu i vy! Každý desátý na naší přednášce bude tedy v pohodě, zbytek si bohužel asi odnese několik domácích úkolů. Slibuji, že nebudu nic sosat z magického vědomostního obláčku „školy života“. Recept bude totiž po čertech jednoduchý: všechny ukázky si pěkně podložíme daty nejpoužívanějšího SEO nástroje v ČR, opepříme kupeckými počty a zamícháme s ukázkami z praxe! VAROVÁNÍ NAKONEC: Nechcete-li zlepšit svůj web a vodit si návštěvníky několik let doslova *zdarma, nechoďte prosím na tuto přednášku!

Dalibor Jaroš Dalibor Jaroš

CEO

Collabim

Dalibor Jaroš

Dalibor sám sebe označuje jako dělníka internetu od roku 2006, kdy začínal jako programátor webových aplikací kultivovat internet v ČR.

Od té doby má na kontě více než 300 webových prezentací sám osobně, s dalšími členy agenturního týmu již více než 2000.

Od roku 2017 vede nejpoužívanější SEO nástroj v ČR a snaží se edukovat českou odbornou i laickou veřejnost v SEO.

10:10 - 10:40

Jak na správu a analýzu sociálních sítí s nástrojem Zoomsphere

Představení nejpoužívanějšího nástroje pro správu sociálních sítí, který nabídne více než čekáte. Jakub Mach vás provede možnostmi nástroje ZoomSphere.com a vysvětlí, čemu všemu je třeba se věnovat, abyste mohli dosáhnout úspěchu na sociálních sítí.

Jakub Mach Jakub Mach

CEO

ZoomSphere

Jakub Mach

Zakladatel a CEO ZoomSphere.com, odborník na sociální sítě a marketing.

10:40 - 10:55

Přestávka

10:55 - 11:25

Analyzujte chování vašich uživatelů unikátním způsobem

Představení nástroje Smartlook, který jako jeden z mála nástrojů na celém světě, umožňuje skloubit webovou analytiku s nahrávkami vašich uživatelů. Díky němu tak můžete velice efektivně odstraňovat chyby, nacházet příležitosti pro zlepšení, a to jak pro web, tak i mobilní aplikace.

Michal Pařízek Michal Pařízek

Growth Product Manager

Smartlook

Michal Pařízek

Michal má 10+ let zkušeností z oblastní e-commerce, UX a webové analytiky. Zaměřuje se především na tzv. optimalizaci konverzních cest. Posledních 7 let byl v rychle rostoucích společnostech Avast a Rohlík. A od ledna 2021 pomáhá s růstem nástroji Smartlook.

11:25 - 11:55

Výhody reklamních článků aneb o kom se nepíše, jako by nebyl

Představím výhody reklamních článků oproti jiným inzertním formátům. Jejich místo v marketingovém mixu i podpoře přímého prodeje. V jaké podobě vám přináší výsledky a čemu se máte vyhnout. Ukážu předpoklady pro úspěšnou článkovou kampaň, aby to nebylo pouhé „zkusíme a uvidíme“. Nasměruji vaše první kroky, pokud vám tenhle druh inzerce bude dávat smysl. V závěru zmíním, v čem vám služba PlaCla ušetří desítky hodin měsíčně a jak nákup reklamních článků zjednodušuje.

Václav Bartoš Václav Bartoš

Uživatelská podpora

PlaCla.cz

Václav Bartoš

V roce 1998 založil www.vojenstvi.cz ještě na platformě Mujweb. První peníze na internetové reklamě vydělal v roce 2006 s příchodem AdFoxu, Etargetu a Adsense. Stal se nadšeným affilákem Aukra. O dva roky později vydělal svůj první milion. Nákupem webů a magazínů budoval internetové vydavatelství postavené kolem kulturního deníku Nekultura.cz. To v roce 2014 provedlo nejvýznamnější akvizici majoritního podílu ve službě PlaCla s vizí celý proces nákupu reklamních článků zjednodušit a kultivovat podstatnou část trhu.

11:55 - 12:25

Personalizovaná komunikace napříč kanály v Samba.ai

Samba je automatizační nástroj pro veškerou komunikaci se zákazníkem – od základního emailingu, přes Push notifikace a SMS až po komplexní omnichannelové strategické kampaně.

V přednášce se dozvíte, jak funguje systém Samba jeho chytrá personalizace a jaká data využívá pro efektivní analýzu.

Václav Trunec Václav Trunec

Customer Success Manager

Samba.ai

Václav Trunec

Automatizací ve světě e-commerce se profesně zabývám již druhým rokem. V rámci společnosti Samba pomáhám tvořit komplexní marketingové strategie a navrhuji budoucí součásti v rámci vývojových fází.

12:25 - 12:40

Přestávka

12:40 - 13:10

Nekomplikujme si život aneb jak na výběr nástroje z pohledu práva

GDPR zamotalo hlavy spoustě marketérů. Papírové šanony se nám plní smlouvami – které často nejsou potřeba. Jak na volbu nástroje z pohledu práva? Co si zkontrolovat, než odkliknete políčko „souhlasím s podmínkami“? Kdo je a kdo není váš zpracovatel dat? A jak s kartami zamíchalo nedávné padnutí tzv. Privacy Shieldu? Jsou vůbec nástroje jako je Facebook a Google legální? Pojďme se na to podívat – jednoduše, prakticky a bez paragrafů.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

13:10 - 13:40

Využívejte Facebook Business manager naplno!

Nástroj Business manager od Facebooku prošel za poslední období několika výraznými změnami (ne jen kosmetickými). Ukážeme si, co všechno momentálně firmám nabízí a na co se případně v záplavě nástrojů zaměřit. Abychom se nebavili pouze nad uživatelským rozhraním, řeknu vám proč vůbec Business manager mít a jaký přínos od něj můžete očekávat. Chybět nebudou ani příklady z praxe pro dokreslení důležitosti některých nastavení.

Patrik Koziel Patrik Koziel

Creative Lead

Advisio marketing

Patrik Koziel

V Advisiu jsem momentálně 4 roky a věnuji se převážně sociálním sítím. Většinu svého působení v agentuře jsem strávil nastavováním reklam pro naše klienty. Od loňského roku vedu oddělení správy a reklamy na sociálních sítí. Ve Facebook Business manageru se pohybuji denně a pomáhám klientům s jeho správným nastavením.

13:40 - 14:10

Automatizace v zákaznické podpoře: live chat vs infolinka vs chatbot

Self-service systémy jsou odhadem 40×-100× levnější než interakce s živým agentem. Navíc, až 69% zákazníků na firmách pozitivně hodnotí možnost pomoci si sami. Soustřeďte se na svůj byznys, s obsluhou zákazníků vám pomůžeme MessageOk.

Lukáš Pulda Lukáš Pulda

CEO

MessageOk

Lukáš Pulda

Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit dotazy kvůli kterým bylo ještě nedávno nutné někam telefonovat.

14:10 - 14:25

Přestávka

14:25 - 14:55

Těžíte ze zákaznické komunity maximum? Retenční marketing se systémem Incomaker

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci digitálního marketingu. Sbírá data z e-shopů a webů a s jejich pomocí s využitím umělé inteligence automaticky nabízí produkty a obsah zákazníkům prostřednictvím řady kanálů, jako je email, SMS, sociální sítě, push notifikace a personalizuje obsah samotného e-shopu.
Incomaker automaticky doporučuje produkty a obsahuje řadu nástrojů pokrývající celé spektrum retenčního marketingu. Od záchytu náhodných návštěvníků a jejich přeměny na zákazníky, behaviorální segmentace, zvyšování tržeb pomocí opuštěných košíků, cross-sellingu, upsellingu a reaktivace, kuponového marketingu, až po sledování zákaznické spokojenosti.
V přednášce si ukážeme, jak snadné je s Incomakerem zavést na e-shopu retenční marketing a zvýšit počet konverzí a objem tržeb.

Tomáš Šalamon Tomáš Šalamon

CEO

Incomaker

Tomáš Šalamon

Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.

14:55 - 15:25

Jak získat více potenciálních zákazníků z firemního webu

Seeky.CZ je služba, která přináší svým uživatelům mnoho nových leadů generovaných z firemních webů, které mohou efektivně využít. V rámci přednášky si ukážeme, jak se s nástrojem velmi jednoduše pracuje a jak je možné výstupní data využít.

Zbyněk Lakomý Zbyněk Lakomý

CEO

ALSENTA

Zbyněk Lakomý

V oblasti online B2B produktů a služeb se pohybuji již od roku 2001. V roce 2010 jsme založili společnost ALSENTA, kde jsem CEO a hlavní vývojář. Úspěšně provozujeme vlastní projekty jako je Seeky.cz (generování leadů z webu) Alsenta.com (mezinárodní systém reverzních aukcí), LightData.cz (československá B2B databáze firem) a mnoho dalších. Zároveň jsem CEO ve společnosti RMCE Services s.r.o., která provozuje vstupenkový portál xTicket.cz a provádí průzkum trhu.

15:25

Předpokládaný konec akce