Tato akce již proběhla. Další akce Nástroje v marketingu se koná 2. 12. 2021.

Partneři

Partneři

Incomaker

Incomaker je platforma pro vícekanálovou marketingovou automatizaci s umělou inteligencí. Na základě dat sebraných z vašeho e-shopu či webu dokáže profilovat potenciální zákazníky a nabízet jim individuálně personalizované nabídky a obsah mailem, SMS, prostřednictvím sociálních sítí, notifikací a přímo v e-shopech a širokou škálu automatizací. E-shopům generujeme dodatečné tržby a zároveň šetříme čas marketérům. Garantujeme pozitivní ROI po 6-8 týdnech.

MessageOk

"Kdy mi dorazí objednávka?"
"Můžu objednávku stornovat?"
"Potřebovala bych zaplatit převodem"

90 % nakupujících uvádí, že jsou rádi, když si mohou změny provést sami a nemusí si s nikým zdlouhavě dopisovat. MessageOk je vhodný pro e-shopy všech velikostí, šetří čas a zvyšuje zákaznickou spokojenost.

MessageOk Samoobsluha zákazníkům řekne v jakém stavu je jejich objednávka, zobrazí informaci o doručování, vygeneruje QR kód pro platbu neuhrazené objednávky, stornuje objednávku pokud si ji už zákazník nepřeje, vygeneruje štítek pro vratku Zásilkovny nebo provede další změny. A to i pro neregistrované zákazníky.

Mediální partneři

Marketingový institut

Přinášíme jasné, konkrétní řešení, ukazujeme cestu a pomáháme ji naplňovat. Dáváme prostor osobnostem pracujícím v marketingu i obchodě, které spojujeme a pomáháme jim posunout své společnosti i sami sebe. Uspořádali jsme již stovky akcí, máme desítky členů, desítky odborných garantů, máme za sebou stovky konzultací a několik set případových studií a průzkumů.

MediaGuru

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Organizátor

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.