Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Vladan Hejnic

Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.

David Janíček

David Janíček je spoluzakladatel a šéf influencer marketingové platformy BarterMe. Ta pomáhá e-commerce firmám budovat povědomí o jejich značce a přinášet prodeje prostřednictvím automatizovaného influencer marketingu založeného na datech.

Šimon Jůn

Šimon Jůn je UX & Product designer. Zaměřuje se primárně na mezinárodní e-commerce firmy a je velkým zastáncem real-time týmové kolaborace. „To, že vám někdo vidí pod ruce, je to nejlepší, co se může pro progres stát“. Věří, že sdílení informací a vědomostí je základem pro inovaci a zdokonalení procesů. Mimo konzultační činnost předává své znalosti skrze blog, vytvořil online kurz na design nástroj Figma, nebo se věnuje svému digitálnímu produktu, který šetří čas freelancerům a malým agenturám.

David Mountain

Zkušený Account Manažér s prokázanou historií práce v marketingovém a reklamním průmyslu.

Tomáš Pauch

Tomáš Pauch je advokátem a CEO v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje IT právu, ochraně osobních údajů, právu veřejné podpory a obchodnímu právu. Ve své praxi se snaží klást důraz na nové technologie a prosazovat moderní a vstřícný přístup k poskytování právních služeb.

Peter Podolinský

Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho spolupracuje s digitální agenturou dotcom.cz a dalšími klienty jako jejich Business Partner.

David Svoboda

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Nejčastěji školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je prvním certifikovaným lektorem společnosti Canva pro Česko a ambasadorem řady inovativních platforem grafického designu a prezentací. Pro TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky pro vystoupení na konferenci.

Branislav Špirk

17 let strávil v online segmentu real estate classifieds, kde měl na starosti přední slovenské realitní portály a vedl mezinárodní tým při restartu srbské online tržní jednotky. Prošel si vícero pozicemi jako business analytik, produktový a marketingový manažer a v současnosti pracuje pro projekt BulkGate jako projektový manažer a scrum master. Působí také dlouhodobě jako certifikovaný lektor v Akademii NARKS (vzdělávání realitních makléřů) se zaměřením na nové technologie a mobilní aplikace pro 3D virtuální prohlídky a video prohlídky exteriérů a interiérů. Jeho největší vášní jsou CPaaS - komunikační platformy jako služba pro firmy a podnikatele.

Martin Štěpáník

Martin 13 let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupin PPF a Generali PPF, kde měl na starosti starty nových projektů, nastavení procesů a vedení obchodních týmů. "Komunikace je základním kamenem úspěšné interakce se zákazníky. Každý kdo chce být v této oblasti úspěšný musí přemýšlet, jak tuto komunikaci udělat maximálně zajímavou. Nástroje, které pomáhají personalizovat a automatizovat informace pro zákazníky by proto měli být v každé společnosti."

Matěj Veverka

Matěj Veverka působí jako analytik a konzultant v agentuře Optimics, která patří k leadrům v oblasti digitální analytiky, businessových a marketingových technologií. Pracuje nad webovými a online daty, věnuje se jejich vizualizaci, interpretaci a především smysluplné aktivaci. Také rád hledá pro klienty a jejich zákazníky užitečná uplatnění machine learningu. Ve volném čase testuje technologie budoucnosti a s oblibou předává své znalosti a zkušenosti dál analytickým nadšencům.