Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Matěj Veverka

Matěj Veverka působí jako analytik a konzultant v agentuře Optimics, která patří k leadrům v oblasti digitální analytiky, businessových a marketingových technologií. Pracuje nad webovými a online daty, věnuje se jejich vizualizaci, interpretaci a především smysluplné aktivaci. Také rád hledá pro klienty a jejich zákazníky užitečná uplatnění machine learningu. Ve volném čase testuje technologie budoucnosti a s oblibou předává své znalosti a zkušenosti dál analytickým nadšencům.