Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

CDO

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:10 - 9:40

Efektivní výběr nástrojů automatizace marketingu

Nástrojů, které má běžný marketér dnes k dispozici je mnoho, liší se nejenom funkcemi a cenou, ale především přidanou hodnotou.
Co opravdu potřebujete k optimální míře automatizace marketingu při udržení jednoduchosti a jasného přehledu metrik, které jsou pro vás klíčové?
Peter Podolinský nás provede členitým světem nástrojů především digitálního marketéra, sám jich ve své praxi používal již mnoho, pro vývojáře některých z nich i pracoval (Facebook, ROI HUNTER), další využíval ve své praxi (Footshop, Swimsuit, digitální agentura dotcom).

Peter Podolinský Peter Podolinský

Business Partner

dotcom.cz

Peter Podolinský

Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Dnes provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy, vedle toho spolupracuje s digitální agenturou dotcom.cz a dalšími klienty jako jejich Business Partner.

9:40 - 10:10

Jak zvýšit obrat díky inteligentní komunikaci

E-mailová adresa = lidská bytost. Touto rovnicí se řídíme, když pro naše klienty vyvíjíme platformu Targito. Platforma Targito na základě dat ví, co, komu a kdy automatizovaně odeslat tak, aby ho to zaujalo a potěšilo.

V přednášce vám na reálných příkladech ukážeme:
• Jak připravit data a na co si dát pozor
• Jaké scénáře přináší nejlepší výsledky a v jakých krocích spouštět automatizované kampaně
• Jak je možné segmentovat své zákazníky a proč
• Jak vhodně kombinovat komunikaci v různých kanálech (e-mail, sms, push notifikace a sociální sítě)
• Jak A/B testovat a hlídat výsledky

Pouze personalizovaná komunikace pomůže vytvořit unikátní zákaznický zážitek a to je to, co chceme podporovat a společně s našimi klienty a posluchači tvořit. Diskuzi na toto téma máme rádi a proto se těšíme na jakékoliv dotazy od publika.

Vladan Hejnic Vladan Hejnic

CEO

Targito

Vladan Hejnic

Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.

Martin Štěpáník Martin Štěpáník

CSO

Targito

Martin Štěpáník

Martin 13 let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupin PPF a Generali PPF, kde měl na starosti starty nových projektů, nastavení procesů a vedení obchodních týmů. "Komunikace je základním kamenem úspěšné interakce se zákazníky. Každý kdo chce být v této oblasti úspěšný musí přemýšlet, jak tuto komunikaci udělat maximálně zajímavou. Nástroje, které pomáhají personalizovat a automatizovat informace pro zákazníky by proto měli být v každé společnosti."

10:40 - 10:55

Přestávka

10:55 - 11:25

Recommendation engine - nastartujte sofistikovanou personalizaci!

S doporučovacími systémy se v dnešním světě běžně setkáváme, ovšem málokdo již tuší, jak principiálně fungují a jaký potenciál skrývají. Pro firmy jako Amazon nebo Netlix je recommendation engine jedním z klíčových nástrojů pro dosažení obchodních cílů. Odhalte proto i vy jejich kouzlo v online světě a nechte se inspirovat benefity, které mohou přinést také do vašeho podnikání. Společně nahlédneme pod kapotu a vysvětlíme si, jaké je jejich využití pro up-sell a cross-sell. O tom, že se skutečně nejedná o raketovou vědu a výhody doporučovacích systémů můžete začít využívat s trochou úsilí i ve vaší firmě, vás přesvědčí odborníci z Optimics. Shlédnutí rozhodně doporučujeme!

Matěj Veverka Matěj Veverka

Digital Analyst & Consultant

OPTIMICS

Matěj Veverka

Matěj Veverka působí jako analytik a konzultant v agentuře Optimics, která patří k leadrům v oblasti digitální analytiky, businessových a marketingových technologií. Pracuje nad webovými a online daty, věnuje se jejich vizualizaci, interpretaci a především smysluplné aktivaci. Také rád hledá pro klienty a jejich zákazníky užitečná uplatnění machine learningu. Ve volném čase testuje technologie budoucnosti a s oblibou předává své znalosti a zkušenosti dál analytickým nadšencům.

11:55 - 12:25

Jak (s)právně na cookies lištu

Podmínky pro zpracování cookies, jakožto osobních údajů, se u nás opět mění. Bohužel to zatím neznamená rozloučení se s otravnými lištami, spíše naopak. Přednáška se zaměří na to, jak i nadále získat co nejvíce cenných informací o uživatelích a přitom zůstat v mezích práva.

Tomáš Pauch Tomáš Pauch

Advokát, CEO

eLegal advokátní kancelář

Tomáš Pauch

Tomáš Pauch je advokátem a CEO v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje IT právu, ochraně osobních údajů, právu veřejné podpory a obchodnímu právu. Ve své praxi se snaží klást důraz na nové technologie a prosazovat moderní a vstřícný přístup k poskytování právních služeb.

12:25 - 12:40

Přestávka

12:40 - 13:25

Chci nejlepší možnou grafiku, za co nejkratší dobu a bez externího grafika

(A ideálně zadarmo.) ;)

David vás přesvědčí, že i úplný laik bude schopen výrazně posunout úroveň své vizuální komunikace. Na mnoha příkladech z praxe se seznámíme s nástrojem Canva, jehož netušené možnosti dnes zdaleka přesahují tvorbu příspěvků na sociální sítě nebo tisk letáků.

Ukážeme si:
- v čem je Canva unikátní a pro vám může ihned pomoci ve vašem podnikání.
- proč je dobré udržovat vizuální identitu své značky.
- jaké jsou nejčastější chyby v grafickém návrhu a co s nimi.

David Svoboda David Svoboda

Founder

VISUAL DESIGN

David Svoboda

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Nejčastěji školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je prvním certifikovaným lektorem společnosti Canva pro Česko a ambasadorem řady inovativních platforem grafického designu a prezentací. Pro TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky pro vystoupení na konferenci.