Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.
MgA. Ondřej Brom je absolventem Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na pražské UMPRUM. Za dobu své kariéry spolupracoval s předními značkami na českém trhu, je zakládajícím členem studia Dipozitiv a CEO nástroje Graphic Standard.
Již při studiu vysoké školy jsem se začal věnovat webové analytice a nastoupil jsem na poloviční úvazek na pozici junior webového analytika do Publicis Groupe. Působím zde již čtvrtým rokem a společně s týmem za sebou máme desítky implementací Google Analytics 4 na řadě klientů.
Do světa médií jsem naskočil před 9 lety. Začínal jsem jako PPC specialista, postupně vedl PPC a social týmy ve 2 agenturách. V roce 2020 jsem se rozhodl změnit obor a vybudovat oddělení, které se specializuje na tvorbu řešení v oblasti XML (nejen) produktových feedů, webovou analytiku, data warehouse a automatizaci digitálních kampaní a vlastně všeho, kde je prostor k vylepšení.
V Kooperativě mám už 4 roky na starosti komunikaci v celém online prostředí, především online kampaně a správu sociálních sítí. Mám za sebou celou řadu úspěšných kampaní (brandové, výkonnostní, ale i náborové a CSR kampaně). Poslední 4 roky pracuji v Čechách, pracovala jsem ale i na budování jiných menších i větších značek v Čechách i v zahraničí (např. Mazars).
Adam Ryba je zkušený backend programátor a digitální marketingový konzultant s více než 3 lety zkušeností v oboru. Své analytické myšlení využívá k tomu, aby pomohl klientům dosáhnout svých cílů v digitálním prostoru. Je nadšenec do moderních technologií a věří, že využití nástrojů jako ChatGPT může vylepšit tvorbu obsahu a zlepšit výkon digitálních kampaní.
Josef už 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na obsahový marketing. Stojí za obsahovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Aktivně používá desítky marketingových nástrojů pro zefektivnění obsahového marektingu. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.