Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

9:05 - 10:05

První kroky v GA4 a koncepce implementace

Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webového návštěvnosti na trhu. Ukážeme si první kroky pro nastavení nového účtu, základní orientaci v prostředí a jak analyzovat jednotlivé kampaně. Dále si pak představíme jak vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Druhá část přednášky se pak bude věnovat koncepci implementace samotné – zmínění potřebné dokumentace a taxonomie událostí.

Jan Friedel Jan Friedel

Senior Web Analyst

Publicis Groupe

Jan Friedel

Již při studiu vysoké školy jsem se začal věnovat webové analytice a nastoupil jsem na poloviční úvazek na pozici junior webového analytika do Publicis Groupe. Působím zde již čtvrtým rokem a společně s týmem za sebou máme desítky implementací Google Analytics 4 na řadě klientů.

10:05 - 10:45

Nástroje pro přípravu obsahové strategie

Objevte nástroje a pomocníky, které používají profesionálové na obsahový marketing v marketingové agentuře Včeliště. Díky nim připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic…), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim…), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom…) a realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje…). Ke každé skupině nástrojů vám Josef Řezníček ukáže, jak je použít v praxi.

Josef Řezníček Josef Řezníček

Marketingový stratég

Včeliště

Josef Řezníček

Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

10:45 - 11:15

Přestávka

11:15 - 11:55

Chat GPT - jak ho zakomponovat do vaší tvorby

Přednáška „Chat GPT – jak s ním pracovat ve vaší tvorbě“ bude zaměřena na technologii Chat GPT a na to, jak ji používat při tvorbě obsahu, včetně textů a dialogů. Přednáška bude obsahovat tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít Chat GPT v praxi.

Adam Ryba Adam Ryba

Marketing Consultant

Fordigy

Adam Ryba

Adam Ryba je zkušený backend programátor a digitální marketingový konzultant s více než 3 lety zkušeností v oboru. Své analytické myšlení využívá k tomu, aby pomohl klientům dosáhnout svých cílů v digitálním prostoru. Je nadšenec do moderních technologií a věří, že využití nástrojů jako ChatGPT může vylepšit tvorbu obsahu a zlepšit výkon digitálních kampaní.

11:55 - 12:35

Jak spravovat brand v 21. století. Je AI pro designéry příležitost nebo problém?

Ondřej Brom, zakladatel společnosti Graphic Standard, se ve své přednášce bude věnovat tématu moderní technologie v grafickém designu, marketingu a správě brandu. Dozvíte se, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry a jak je správně využít na straně klienta. Přijďte se dozvědět více o nových technologiích v této oblasti.

Ondřej Brom Ondřej Brom

CEO

Graphic Standard & Dipozitiv

Ondřej Brom

MgA. Ondřej Brom je absolventem Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na pražské UMPRUM. Za dobu své kariéry spolupracoval s předními značkami na českém trhu, je zakládajícím členem studia Dipozitiv a CEO nástroje Graphic Standard.

12:35 - 13:05

Proč si uklidit brand? aneb Marketing Resource Management

Od implementace značky k údržbě a úklidu. V příkladech a číslech z praxe od klientů BrandCloudu se podíváme, jak důležitá je nejen fáze implementace značky, ale i její údržba, systematické vedení a občasný generální úklid tak, abyste docílili dlouhodobého úspěchu v marketingu a komunikaci, ušetřili nervy, čas i peníze. Z hloubkového průzkumu u klientů nám vyšly opravdu zajímavé údaje a čísla, o které se s vámi podělíme.

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel BrandCloud.pro

BrandCloud

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

13:05 - 13:35

Coffee break

13:35 - 14:15

Exponea jako retenční nástroj - reálné case studies

Během Covidu, kdy byly kamenné prodejny zavřené, se každý snažil prodat online. Náskok měli ti, kteří v tomto businessu nebyli noví a měli už nějakou tu zkušenost, což je případ i našeho klienta, jehož případovou studii vám zde chci představit.
Na datech si ukážeme, jak nejprve vzrostl a po-té ochladl zájem zákazníků o prodejní sdělení v newsletterech. Jakmile si lidi mohli zajít na nákup mimo hranice svého domova a počítače, najednou je přestalo zajímat, co jim v newsletteru nabízíte.
Potřebovali jsme porazit netečnost klientů vybudovanou Covidem. Využili jsme i další komunikační kanály od elektronických až po ty old school – tištěné dopisy. A zde vám představujeme, jak jsme byli úspěšní a co dalšího kromě zvýšených prodejů tyto kampaně přinesly.

Ivona Ševčíková Ivona Ševčíková

Head of Customer Retention and Experience

ACOMWARE

Ivona Ševčíková

V Acomware vedu část firmy zabývající se komplexně zákaznickou retencí a zkušeností. Jsme tým nadšených odborníků a specialistů. Hrajeme týmový sport, spočívající ve vymýšlení a realizaci retenčních i akvizičních kampaní pro naše klienty. Využíváme moderní CDP platformu Exponea/Bloomreach Engagement. Je to hra založená na nápadu a datech. Celý svůj život pracuji s daty, nejdříve jako analytik a specialista, později jako manažer pro různé firmy a obory. Do týmu jsem přešla z pozice Technické ředitelky společnosti Europeum, a. s., která zaváděla systémy na řízení front.

14:15 - 14:55

Ad exposure as a metric

Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. My jsme se před téměř 4 lety rozhodli to změnit. Vyvinuli jsme RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.

Matěj Linek Matěj Linek

Head of Digital solutions

Omnicom Media Group

Matěj Linek

Do světa médií jsem naskočil před 9 lety. Začínal jsem jako PPC specialista, postupně vedl PPC a social týmy ve 2 agenturách. V roce 2020 jsem se rozhodl změnit obor a vybudovat oddělení, které se specializuje na tvorbu řešení v oblasti XML (nejen) produktových feedů, webovou analytiku, data warehouse a automatizaci digitálních kampaní a vlastně všeho, kde je prostor k vylepšení.

Anna Pakandlová Anna Pakandlová

Specialistka on-line marketingu

Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Anna Pakandlová

V Kooperativě mám už 4 roky na starosti komunikaci v celém online prostředí, především online kampaně a správu sociálních sítí. Mám za sebou celou řadu úspěšných kampaní (brandové, výkonnostní, ale i náborové a CSR kampaně). Poslední 4 roky pracuji v Čechách, pracovala jsem ale i na budování jiných menších i větších značek v Čechách i v zahraničí (např. Mazars).

14:55

Předpokládaný konec konference