Program

Program

V tuto chvíli pro Vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Radka Myšková Radka Myšková

Freelancer

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

Analýza klíčových slov: jak ji zpracovat a kdy dává smysl?

Poslední dobou se nám všem vtlouká do hlavy, že bez analýzy klíčových slov ani krok. Přestože je tento výstup velmi důležitým prvkem mnoha úspěšných strategií, je důležité:
- O něm umět i správně smýšlet
- Pořídit ho až v době, kdy jej dokážeme doopravdy využít
- Umět si zpracovat i vlastní výstup (i když ne v takovém formátu) a připravit podklady pro copy
- Umět pořádně její výstupy použít

V přednášce se krátce podíváme na to, jak se taková „klíčovka“ dá zpracovat, kdy dává smysl si ji pořídit, jak ji využít a i krátce na to, jak si takovou mini-klíčovku udělat.

Filip Podstavec Filip Podstavec

CEO

Marketing Miner

Filip Podstavec

Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.

Jak plánovat obsah na sociálních sítích a ušetřit tak 40 % času?

Hanka představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Kontentino a odpoví na praktické otázky:
Jak získat více času na kreativitu
Jak nastavit rychlý a spolehlivý schvalovací proces
Jak dosáhnout „Peace of mind“ nebo „Jak už nikdy nezveřejním chybný příspěvek“
Jak adaptovat globální obsah na lokální trh a neztratit nad ním kontrolu
Jak zjistit, jaký typ obsahu je nejvýkonnější a proč

… a celkově o tom, jak je důležité nastavit jednoduchý proces spolupráce mezi marketingovými týmy.

Hana Nováková Hana Nováková

Head of Customer Success

Kontentino

Hana Nováková

I když studovala územní plánování na Kodaňské univerzitě, po návratu na Slovensko pokračovala v Henkel, kde pracovala v týmu digitálních marketérů.

Později přišla do Kontentina, kde se dnes její tým stará o štěstí a spokojenost více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa. Spolu s týmem pomáhá při nastavování schvalovacího procesu, také při tvorbě a analýze obsahu na sociálních sítích. Pokud by mohla, provdala by se za myslivce a celý život strávila v lese :)

Efektivní influencer marketing díky technologiím

Influencer marketing je nejrychleji rostoucí část marketingu. Je to obrovská příležitost, ale nese s sebou také výzvy, jak to dělat efektivně. Ukážeme si, co ty výzvy jsou a jak jím čelit díky technologiím.

Peter Varga Peter Varga

CEO

Lafluence

Peter Varga

Peter je zakladatel a ředitel platformy Lafluence působící jako lokální lídr v technologii na efektivní influencer marketing. Od spuštění koncem 2017 tak mohl shlédnout více než 1000 zadaných influencer marketing kampaní. Zkušenosti v online marketingu sbíral v českém Googlu, Socialbakers nebo během 2 let v Thajsku v rapidně rostoucím startupu.

Jak vést efektivně značku

Co to je manuál/brand, co do něj patří, co ne, co je in/out, jaké jsou trendy, které od klientů vnímáme… oborové best practices

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel

BrandCloud

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu či obchodu. Řídí vývoj dle uživatelských potřeb a připravuje další expanzi do zahraničí.