Druhý ročník konference New Media Inspiration se uskutečnil 19. 1. 2013 pod vedením Petra Koubského, Jána Simkaniče a Josefa Šlerky. Akce se konala opět v hlavní budově Filozofické fakulty Univerzity Karlovy na Palachově náměstí v Praze a byla otevřena jak akademickým pracovníkům, tak studentům i zástupcům komerčního sektoru.

Základní cena: 3 750 Kč

bez DPH

Student: 500 Kč

bez DPH (fakturu nelze vystavit na firmu, no parallel job)

Platba na místě v den konání tj. 19.1.2013 bez registrace
Student: 1 000 Kč bez DPH
Základní cena: 4 950 Kč bez DPH
 

Kompletní program New Media Inspiration

sledujte new media inspiration na

Facebook   Twitter

Hlavní programové části

data, data, data

  • data driven decision
  • datová žurnalistika
  • analýza velkých dat
  • open data
  • statistika v netradičních situacích
  • strojové učení v ecommerce
  • čištění dat
  • data v reálném čase
  • vizualizace dat

inspirace

V tomto panelu budou moci zájemci představit kolegům i odborné veřejnosti, na čem pracují - formát bude prezentace či poster s rozsahem 5 - 15 minut. Přijďte ukázat, co se vám povedlo!

  • nejrůznější mash-upy
  • kreativní využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
  • inovativní projekty založené na využití nových médií
  • originální komunitní řešení
  • netradiční využití existujících nástrojů a služeb
  • vizionářské objevy nejen ze světa informačních technologií, ale například využitelné i v oblasti kultury, neziskových organizací či vědeckých projektů

Partneři New Media Inspiration 2013

  • Partner

  • Mediální partneři

  • Za podpory

  • Produktový partner

  • Organizátoři

  • Produkce

Více o partnerech akce