Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

  • Petr Andrýsek

    Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

  • Jan Böhm

    Jan Böhm se od roku 2006 pohybuje v prostředí českých rozvojových a humanitárních organizací. Šest let působil v organizaci SIRIRI, tři roky jako ředitel. Od konce roku 2011 učí české nevládky, jak mohou lépe naplňovat své poslání tím, že budou lépe komunikovat. Po odchodu ze SIRIRI v září 2012 se školení a konzultace staly hlavním zdrojem jeho obživy. Spolupracoval s desítkami organizací na řadě projektů, z nichž nejraději má projekt ceskapomoc.cz. S přáteli provozuje blog kliktivisti.cz, který se zaměřuje na využívání nových médií pro nevládky. Je studentem nových médií na FF UK.

    New media specialist

    Kliktivisti.cz

  • Tomáš Búřil

    V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. Po krátké rodinné pauze pomáhal v roce 2011 s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

    Experienced online and media executive

    Adexpres

  • Jan Cibulka

    Honza Cibulka je datový novinář na volné noze, píše blog datastory.cz. Donedávna se věnoval analýze výkonnostních reklamních kampaní a návrhu uživatelských rozhraní, současné době propaguje praktické využívání veřejně dostupných dat v novinařině. Své projekty staví na kombinaci HTML, JavaScriptu a Pythonu. Ve volném čase fotí a příležitostně se postaví za bar.

    Datový novinář

    Datastory.cz

  • Filip Dědic

    Filip je designer a výzkumník. Vystudoval Teorii interaktivních médií na FF MU v Brně, v současné době studuje na VŠUP v Praze. Zaměřuje se na technologie v městském prostředí, digitální média a bezpilotní domácí vybavení. Jako freelancer pracoval na projektech menšího měřítka v rozsahu od městské architektury až po webové aplikace. Působí také jako produkční a vylepšovatel v neziskové organizaci CZECHDESIGN.CZ.

    Designer a výzkumník

  • Máša Dudziaková

    Máša vystudovala Žurnalistiku a poté se s nadšením oddala Studiím nových médií. Živí se psaním na web i na papír, mimoto pracuje v tetovacím a piercingovém studiu HELL.cz. Baví ji dostávat se všem a všemu pod kůži, obrazně i doslovně. Ve svých pracech se věnuje kyberpunku, tělesným modifikacím a propojování těla a technologie. Třeba s oblibou nechává po lidech tetovat QR kódy.

    Creative executive

    HELL. cz

  • Jakub Fiala

    Jakub je absolventem oboru Studia nových médií (@stunome) Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, kde již šestým rokem působí jako tajemník, lektor a nejnověji i jako doktorand. Po zkušenostech s CSR, projekty firemního dobrovolnictví a koordinaci vývoje platformy pro párování pracovních nabídek s nezaměstnanými skrze sémantická data (@damepraci), se jeho odborný zájem přesunul k oblasti #quantifiedself, #wearables a #bigdata, která je i rámcem jeho dizertačního projektu. Beznadějný new media lover a #fitbit addict.

    Tajemník online i v terénu

    Studia nových médií FF UK

  • Vratislav Filler

    Vratislav Filler vystudoval obor Geodézie a kartografie. Od roku 2006 vytvářel neoficiální cyklomapu Prahy. Stál u zrodu webu Prahou na kole, kde se postupně dostal do pozice editora. Pro Prahou na kole napsal řadu článků, návodů a analýz. V roce 2010 připravil ve sdružení Oživení analýzu problémových míst pro cyklisty v centru Prahy, jejíž výstup je zčásti doposud využíván magistrátem. Stejný rok vedl pro iniciativu Auto*Mat projekt první Zelené mapy. Od roku 2011 pracuje v rámci Auto*Matu jako koordinátor watchdogového týmu a dopravní specialista. Aktuálně pro Prahou na kole spolupracuje na vývoji vyhledávače tras pro cyklisty. Pracuje jako vědecký pracovník ve Výzkumném ústavu geodetickém, topografickém a kartografickem, v.v.i.

    Koordinátor watchdogu

    Auto*Mat

  • František Fuka

    František Fuka se od raného mládí zabývá publicistikou, programováním, internetem, hrami, hudbou a dalšími zábavnými věcmi. Nemá firmu, nikdy nepodnikal, několik měsíců byl zaměstnán, ale nerad by o tom mluvil.

  • Pavel Gardavský

    Pavel Gardavský je spojen již mnoho let se společností AION. Ta vešla v určitou známost koncem minulého tisíciletí digitalizací Ottova slovníku naučného a několika dalšími zajímavými projekty z oblasti digitální encyklopedistiky. V tomto tisíciletí pak klienti AION přesměrovali k digitálnímu právu. Pavel vždy hledal „modré oceány“, tedy projekty, do kterých se odváží jen málokdo. Bez skvělých kolegů v AIONu by to samozřejmě bylo ztraceno předem. Aktuálním takovým projektem, kterému se Pavel bude chvíli věnovat ve svém příspěvku na New Media Inspiration jsou www.zakonyprolidi.cz.

    Director

    AION CS

  • Adam Gebrian

    AG je fanoušek architektury. Vystudoval s vyznamenáním fakultu architektury v Liberci (2006) a díky Fulbrightovu stipendiu také postgraduální program SCIFI na SCI-Arc v Los Angeles (2008). Žil, studoval a pracoval v Amsterdamu, Rotterdamu, Praze, Paříži, Londýně a v Los Angeles. Vydal sborník přednášek 29+3 a spoluzaložil server o architektuře archit.cz (2005). Je členem redakční rady časopisu Era21, kam pravidelně přispívá. Podílí se na organizaci Pecha Kucha Nights (vystupoval 10x) v Praze. Vystavoval svůj projekt pro Dubaj na 11. bienále v Benátkách (2008). Od roku 2009 působí jako moderátor vlastního pořadu “Bourání” na Radio Wave. V letech 2009-12 působil na Fakultě umění a architektury Technické Univerzity v Liberci. Podílel se na přípravě neúspěšné kandidatury Ostravy na titul Evropské hlavní město kultury 2015, na vzniku první soukromé školy architektury v Česku - Archip. Jednou týdně vytváří seriál o současné architektuře pro Lidové noviny, kritizuje realizace ve veřejném prostoru pro Stream.cz, jednou za čtrnáct dní píše sloupek pro deník Metro a je jedním ze čtyř členů občanského sdružení Městské zásahy. Byl kurátorem výstav Městské zásahy Praha 2010, Brno 2011, Ostrov pokladů, Ze života lidí a domů a Anastomosis. Momentálně žije v Praze.

    Architekt

  • Juraj Grečnár

    Juraj je student magisterského stupně Mediamatiky a kultúrneho dedičstva na Fakulte humanitných vied Žilinskej univerzity v Žilině. S kamarády založil projekt DigiBeans, v rámci kterého programuje, věnuje se vývoji aplikací, sociálním sítím a analýzám dat. V bakalářské práci navrhnul řešení komunikačních problémů autistů pomocí internaktivního prostředí, které se dnes reálně testuje u prvích klientů. Na katedře se jako dobrovolník výrazně zapojuje do organizování aktivit pro studenty, pomáhá se správou online komunikačních kanálů katedry a různých akcí - s Oli Guttenovou vymysleli a realizovali originální event Online Den otevřených dveří pro uchazeče o studium, který se střetl s velkým ohlasem.

  • Kamil Gregor

    Kamil Gregor je pracovníkem Mezinárodního politologického ústavu v Brně a analytikem občanského sdružení KohoVolit.eu. Zabývá se aplikacemi kvantitativních metod v sociálních vědách a výzkumem hlasování v zastupitelských sborech.

  • Pavel Hacker

    Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

  • Roman Hřebecký

    10 let píše marketingové texty a to je jeho lovestory. Je copywriter a content marketér. O komunikaci značky uvažuje v souvislostech se sociálními sítěmi a PR, protože s nimi začínal. Školí kreativní přístup k marketingu, k cílové skupině a k psaní textů. Baví ho sdílet know how, názory a zkušenosti. Píše jeden z mála blogů o obsahové strategii v Česku a do copywritingu prosazuje metody ověřené designem služeb.

  • Michal Illich

    Michal Illich vyvíjel webové vyhledávače od roku 1999. Roku 2002 založil Jyxo, s.r.o., které dodávalo fulltextové vyhledávání pro Atlas, Seznam, Zoznam.sk, Azet.sk, Tango.hu, Vodafone a další. Jyxo také vyvinulo Blog.cz, který se stal pátým nejnavštěvovanějším českým serverem, a reklamní systém, který po 3 a půl roku poháněl Sklik na Seznam.cz. V květnu 2008 firmu Jyxo koupil CET 21 a Michal tam dva roky pracoval jako šéf internetového vývoje. Od června 2010 pracuje na mezinárodních projektech, zejména univerzální čtečce FlowReader.com, testovací službě Testomato.com a komunitním webu Devel.cz

    Zakladatel

    Wikidi.com

  • Martin Kameník

    Martin je projektový koordinátor Oživení, o. s. pro téma veřejných zakázek. Od roku 2002 se zabývá problémem korupce ve veřejných zakázkách a jejich transparentností.

    Projektový koordinátor

    Vsechnyzakazky.cz

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    Stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Zdeněk Král

    Zdeněk na webu už třetí rok vydává vypravěčský hard-core Příběhy na 50 slov. Postupně k tomuto svéráznému psaní strhnul spisovatele, ajťáky, překladatele, právníky, obchodníky i jednoho velvyslance a drvoštěpa. Za tři roky práce na projektu vytvořil kolem svého webu obec autorů a čtenářů s mimořádnou fantazií a tvořivostí. Realizoval také další aktivity týkající se psaní - Spisovatelský maraton, Twitteropsaní s J. Rudišem, Historii psanou rukou a celostátní soutěž Slova ve tmě. Zdeněk je na volné noze. V různých rolích se podílí na obchodních projektech. Působí také v neziskové sféře, kde pomáhá jako konzultant a lektor přejímat zkušenosti osvědčené v byznysu.

    Konzultant, lektor

    Příběhynapadesátslov.cz

  • Jakub Křenek

    Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

    Social Media & Digital Consult

    ADison

  • Ivan Kutil

    Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR. Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. Ve volném čase se věnuje odhadu budoucích trendů nejen v IT a četbě knih.

    Co-founder & Google Architect

    AppSatori s.r.o.

  • Jakub Lohniský

    Jakub Lohniský vede firmu Le Premier, která vznikla teprve před rokem a půl. V současnosti je jedním z největších výrobců pánských košil a obleků na míru. Do marketingu zatím neinvestovala téměř žádné peníze. Jakub Lohniský vystudoval VUT v Brně a UTB ve Zlíně. Začínal jako junior executive v Ogilvy PR.

    Ředitel

    Le Premier

  • Jiří Materna

    Jiří Materna je specialista na strojové učení s více než deseti lety zkušeností s jeho aplikacemi v průmyslu. Mezi lety 2008 a 2017 pracoval ve společnosti Seznam.cz, z toho posledních 7 let jako vedoucí výzkumného oddělení. Nyní pracuje na volné noze a nabízí vývoj machine learning řešení na míru. Je to zakladatel a spoluorganizátor konference Machine Learning Prague, jedné z největších konferencí zaměřených na aplikace strojového učení v Evropě, zakladatel a lektor Machine Learning College, vzdělávacího programu pro získání praktických dovedností v oblasti strojového učení a umělé inteligence, technologický mentor ve StartupYardu a autor prvního českého blogu o strojovém učení www.mlguru.com. Mezi jeho odborné zájmy patří strojové učení, zpracování přirozeného jazyka, information retrieval, statistika a obecně řešení těžkých problémů z oblasti informatiky s aplikacemi v běžném životě.

    Machine Learning Specialist

    Machine Learning Guru

  • Karel Minařík

    Designér, programátor a analytik

    Elasticsearch.com

  • Robert Němec

    "Robert Němec vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Kromě toho studoval na Stanfordu a Yale v USA.

    V roce 2001 založil digitální agenturu RobertNemec.com, kde pracuje dodnes a práce jej stále baví. Věnuje se hlavně strategickému poradenství, multikanálovým kampaním a UX. Publikoval také několik desítek článků na téma SEO, PPC, sociálních sítí, digitální analytiky a copywritingu.

    Osobně pracoval pro klienty jako je T-mobile, NOKIA, DATART, CZC.cz, Mountfield, ‎AAA AUTO, iDNES.cz, Pfizer, Merck, Parfums.cz, ING Pojišťovna, Saxo Bank, Citi a řadu dalších.

    Od roku 2002 vyučuje na Masarykově univerzitě webovou analytiku. Od roku 2014 také vede pobočku RobertNemec.com v San Franciscu."

  • Václav Novák

    Václav Novák je architektem analytické a monitorovací platformy yeseter.com, autorem aplikace mapakamer.cz a dalších softwarových projektů. Bloguje na adrese http://novak.blog.respekt.ihned.cz/.

    Chief System Architect

    Memepower

  • Ondřej Pavlů

    Ondřej je absolventem oboru Marketingová komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, kde se svými spolužáky v lednu 2012 spustil oborový webzine Markething.cz, který v září získal 2. místo na Internet Effectiveness Awards 2012. Úspěšnou facebookovou stránku Markethingu vybudoval od prvního fanouška. Zároveň funguje jako pravidelný redaktor a editor webu. Má zkušenosti z PR, zaměřuje se na komunikaci na sociálních sítích.

    Redakční rada

    Markething.cz

  • Jenda Perla

    Jenda Perla donedávna pracoval jako Social Media Specialist v agentuře OgilvyInteractive. Od Nového roku se sociálním médiím věnuje jako freelancer a spolupracuje s agenturami či klienty na přípravě social media strategii a komunikaci v sociálních médiích. Tématu českých politických subjektů na online sociálních sítích se věnoval již ve své bakalářské práci v lednu 2011, ve které zkoumal komunikaci politických stran během voleb do Poslanecké sněmovny. O tématu přednášel také na New Media Inspiration 2012, v senátní kampani pak pomáhal rozjet komunikaci na Facebooku doktorce Elišce Wagnerové. Ve volném čase je florbalovým rozhodčím a občasným běžcem. Snaží se také udržovat při životě projekt SixPack.cz

    Marketing Manager

    DATAWEPS

  • Martin Petrášek

    Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.

    Ředitel společnosti

    eMerite

  • Kamila Plocková

    Kamila je projektovou manažerkou ostravské neziskové organizace Čisté nebe. Organizace se zabývá problematikou ovzduší na Ostravsku a Kamila v ní zúročuje zkušenosti ze svého předchozího studia (Dublin City University) a zahraniční praxe (Greenpeace International - Amsterdam).

    Projektová manažerka

    Čisté nebe

  • Peter Podolinský

    Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.

    Founder / Branding and Digital

    Brandclinic

  • Marek Prchal

    Idea maker Marek Prchal se podílel na kampaních pro politické hnutí ANO, Pražskou integrovanou dopravu, Subaru, Ditu P., TOP 09, Přemluv bábu, obrovském množství online projektů pro značky Mercedes-Benz, Vodafone, Nivea, Snickers, LEGO, Pepsi, Jameson ad.

    Ve volném čase se snaží udělat nějakou legraci pro Médiář.cz, např. přehlídku mobilních aplikací AppParade nebo výjimečně hořkou, výjimečně silnou Reklamní Katovnu.

    Marka vloni jmenoval jeden uchazeč o zaměstnání v online agentuře jako svůj hlavní vzor, teprve za ním jmenoval Steva Jobse.

    Idea Maker

  • Tomáš Pruša

    Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.

    Odborný pracovník, pedagog (PřF a LF MU)

    MASARYKOVA UNIVERZITA

  • Adam Reinberger

    Přes sedm let se Adam věnuje marketingu a reklamě. Založil social media agenturu a mediální agenturu. V současné době buduje svou třetí firmu Contra Media, která se zabývá tvorbou vlastních obsahových a klientských webů, sdružováním zajímavých publisherů a tvůrců, šířením videí a tvorbou originálního obsahu. Přednáší na VŠE na Podnikohospodářské fakultě a na fakultě Informatiky a statistiky.

  • Jan Schmid

    Jan Schmid se již 10 let věnuje marketingovému výzkumu. Experimentuje s dolováním a zpracováním dat ze sociálních médií a jejich propojením s konvenčními výzkumnými technikami. V současné době vede sekci kvantitativního výzkumu v agentuře Perfect Crowd. Na New Media Inspiration vystoupí již potřetí.

    Head of Quantitative Research

    Perfect Crowd

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

  • Jiří Skuhrovec

    Pracuje na deset způsobů s daty veřejného sektoru. Sběr a analytika dat o veřejných zakázkách vyústila v projekty zIndex a VšechnyZakázky.cz, ale třeba i studii ziskovosti firem s akciemi na majitele. Vystudoval informatiku a ekonomii na UK, kde i přednáší. Pracoval pro NERV, externě konzultuje projekty elektronizace veřejné správy, od které si ale drží odstup aby ji zároveň mohl tepat z neziskového sektoru. Od roku 2011 vede vývoj na projektu Vášmajetek.cz, který shromažďuje informace o prodejích státních institucí.

    Vývojář projektu

    Vášmajetek.cz

  • Petr Šimeček

    Petr je jedním ze zakladatelů společnosti Keboola. On a jeho firma působí v oblasti data a Business Intelligence, tj. snaží se poskytovat klientům komplexní pohled na jejich společnost prostřednictvím různých datových zdrojů a hledat souvislosti, které by jinak zůstaly neodhaleny. Dělá to především prostřednictvím Keboola Connection, sady nástrojů a konektorů určených pro integraci datových zdrojů a jejich vzájemné propojování. Se zákazníky v USA a Asii diskutuje praktické dopady AI na jejich business na denní bázi.

    Founder

    Keboola

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

  • Michal Šrajer

    Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

    Chief Happiness Officer

    AVAST Software

  • Michal Tošovský

    Michal Tošovský pracuje v Otevřené společnosti, o.p.s. jako programový manažer. Zabývá se otázkou kvality policejní služby veřejnosti. Dlouhodobě prosazuje myšlenku, že policie musí být provázána s místními komunitami, v nichž působí, aby dokázala vnímat a řešit jejich problémy, a tato řešení musí umět opřít o úzkou spolupráci s těmito komunitami, o data, která rutinně sbírá při své činnosti a o jejich kvalitní a efektivní analýzu. Vychází z předpokladu, že účinná partnerství na místní úrovni jsou možná jenom tehdy, když mají obě strany dostatek informací. Jejich deficit na straně veřejnosti má mimo jiné pomoci vyřešit projekt Mapakriminality.cz.

  • Pavel Ungr

    Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

    SEO konzultant

    Pavel Ungr

  • Matěj Vaněček

    Matěj Vaněček si umí olíznout loket. Pravý i levý. Když nepřekonává limity těla, snaží se najít si zaměstnání. Absolvoval obor Studia Nových Médií na Univerzitě Karlově. Umění ho v nejrůznějších proměnách provází jako přirozená součást života. Vystudoval také hru na klavír, ateliér kresby a malby, a nyní zachycuje pomíjivost okamžiku prostřednictvím fotografie. Stál u zrodu mnoha publikací a časopisů, a to nejen po vizuální stránce. Proslýchá se, že v době kdy zpracovával vizuály a fotografie pro nadaci FORUM 2000, navštívila jeho fotografický profil i Jeho Svatost Dalajláma.

  • Eliška Vyhnánková

    Pracuje jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Kromě klasického poradenství je jejím hlavním cílem předávání znalostí v rámci veřejných i firemních školení. Letos zorganizovala již druhý ročník unikátního semestrálního kurzu Social Media Akademie, ve kterém vedou účastníky nejlepší čeští social media experti k lepší firemní strategii. Mezi její klienty se řadí společnosti RENOMIA, Prague City Tourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy a další stovky skvělých firem, podnikatelů i jednotlivců.

    Ve volném čase je geekem s láskou k filmům, seriálům a knihám… speciálně těm se sci-fi tématikou. V minulosti vedla projekt Czech Star Wars Universe, spoluzaložila firmu na prodej filmového a seriálového merchandisingu, pořádala akce se zahraničními herci nebo pomáhala s rozjezdem startupu Filmtoro.

    Freelancer

  • Adam Zbiejczuk

    Adam Zbiejczuk jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, kde pomáhá se soc. sítěmi klientům jako BMW ČR nebo Albatros, podílí se na chodu magazínu o FB marketingu Newsfeed.cz a organizuje pravidelná setkání profesionálů z branže #babeltalk a BabelCamp.