Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Mediální partneři

    • logo iList

      iList

      iList (dříve Studentský list) je nezávislý pětitýdeník studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Naší snahou je vydávat objektivní, nezávislé zpravodajství a publicistiku o dění na VŠE a přinášet informace z kultury, sportu a ze života studentů. Existujeme jak v tištěné podobě, ve které vycházíme třikrát za semestr, tak i v online verzi na adrese www.ilist.cz.

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    • logo Markething.cz

      Markething.cz

      Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

    • logo Studenta.cz

      Studenta.cz

      Studenta web & mag patří k největším českým médiím zaměřeným na work-life balanc mileniálů a vysokoškoláků. Tištěný magazín (který vychází šestkrát do roka v nákladu 40 000 výtisků a je distribuován po celé ČR) nabízí špičkovou žurnalistickou úroveň ve čtivé podobě a vlastním obsahu, doplněnou moderním grafickým zpracováním. Web Studenta.cz je rozšířen o aktuální dění z (nejen) studentského světa a lifestylu, formou redakčních článků, rozhovorů i multimediálního obsahu.

  • Za podpory

    • logo AIESEC

      AIESEC

      AIESEC je mezinárodní studentská organizace, která pomáhá mladým lidem rozvíjet svůj potenciál. Naším cílem je pomáhat studentům v jejich osobním a profesním růstu. Pomocí našeho členského programu a zahraničních stáží rozvíjíme leadership v mladých lidech, kteří mají zájem na sobě aktivně pracovat a spojujeme je tak s firemní a neziskovou oblastí.

    • logo Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze

      Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze

      Fakulta sociálních věd patří k jedněm z nejmladších fakult Univerzity Karlovy. Jejím hlavním cílem je rozvíjet pedagogickou a výzkumně-analytickou činnost v klíčových sociálněvědních oborech: ekonomii, mediálních studiích, mezinárodních teritoriálních studiích, politologii a sociologii, a rozšiřovat profesní přípravu v oborech marketingová komunikace a PR a žurnalistice. Dvěma významnými výzkumnými pracovišti při FSV UK jsou Centrum pro mediální studia, které se zabývá především rolí současných českých masových médií ve světovém kontextu, a Centrum pro sociální a ekonomické strategie. V současné době studuje na FSVUK přibližně 4500 studentů.

    • logo Filozofická fakulta Univerzity Karlovy

      Filozofická fakulta Univerzity Karlovy

      Filozofická fakulta Univerzity Karlovy je tradičním centrem české vzdělanosti. Svou prestiž zakládá na bezkonkurenčním počtu oborů, jichž zde lze studovat téměř sedmdesát, na hloubce a náročnosti studia a na svém výběrovém charakteru, což dokládá fakt, že se o studium na této fakultě každoročně uchází tisíce zájemců. Na Filozofické fakultě UK studuje téměř 8000 studentů, z nichž se mnohdy stávají vůdčí osobnosti společenského života naší země. Absolventi se dokáží vynikajícím způsobem uplatnit na nejvýznamnějších postech v oblastech vědy, kultury či politiky. Filozofická fakulta zajišťuje výuku největšího počtu humanitních oborů v České republice a je jedinou evropskou fakultou, na níž lze (v různých formách) studovat všechny jazyky, jimiž se mluví v členských zemích Evropské unie. Díky sedmi stovkám špičkových pedagogů a vědeckých pracovníků je tato fakulta nejvýznamnější českou humanitně orientovanou vzdělávací institucí, která ve svých oborech prezentuje stále nové a objevné myšlenky, a navazuje tak na svou několikasetletou tradici.

  • Produktoví partneři

    • logo BOHEMIA SEKT

      BOHEMIA SEKT

      Společnost BOHEMIA SEKT patří k nejvýznamnějším výrobcům sektů, vín a lihovin střední a východní Evropy. Ročně prodáváme kolem 24 milionů lahví. Ocenění udělovaná našim sektům a vínům na významných mezinárodních a tuzemských vinařských soutěžích potvrzují jejich vysokou kvalitu. Bohemia Sekt je dlouhodobě a se značnou převahou nejoblíbenější značkou sektů v České republice, když dosahuje až 70 procent podílu na trhu šumivých vín.

    • logo doubleshot

      doubleshot

      Doubleshot znamená v kávovém slangu dvojité espresso. Za vznikem blogu a následně pražírny výběrové kávy však stál spíše druhý význam anglického slova. Dva kávoví nadšenci, dvě různé profese, dva úhly pohledu a jeden jediný cíl. Ukázat pravý chuťový potenciál výběrové kávy a její v naší zemi prozatím neobjevené možnosti.

      V naší nabídce najdete pouze výběry z čerstvých sklizní, které jsme zakoupili přímo od farmářů a následně s maximální pečlivostí upražili. Ať už kávě hodně rozumíte nebo se teprve nesměle rozhlížíte, bude nám potěšením provést vás tímto pozoruhodným a neustále se měnícím kávovým světem.

    • logo Liftago

      Liftago

      Liftago je nejpoužívanější česká taxi aplikace, která do dnešního dne odbavila na 250 000 jízd. Tento měsíc to bude 40 000 a ten příští zase o pár tisícovek více. Jako jediná aplikace na trhu dává svobodu výběru z licencovaných řidičů podle hodnocení předchozími zákazníky, ceny, auta a doby dojezdu. Liftago používá pravidelně přes 700 řidičů a řidiček taxíků v Praze, Brně a od prosince i v Bratislavě.

    • logo Martinus.cz

      Martinus.cz

      Martinus.cz patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v České republice. Naši zákazníci a zákaznice nás mají rádi nejen díky široké nabídce, čítající více než 150 000 titulů, 100 výdejním místům a skvělému zákaznickému servisu, ale také díky našim knihomolským projektům, soutěžím a výzvám jako jsou Knihoběžník, Knižní šifra, Knižní hrdina nebo knihomolský svátek Den nepřečtených knih. Knihy pod značkou Martinus prodáváme už celé čtvrtstoletí.

    • logo shutterstock

      shutterstock

      Shutterstock je celosvětovým leadrem mezi fotobankami. Je skvělým zdrojem nepřeberného množství kvalitních fotografií, vektorů, ilustrací, videí i hudby licencovatelných pro komerční účely. Shutterstock se vyznačuje svým pokrokovým přístupem k inovacím a neustálým technologickým i obsahovým rozvojem. Sdružuje pod sebou bohatou celosvětovou komunitu fotografů a grafiků (contributorů), kteří jej neustále zásobují aktuálním obsahem. Nedávno překročila databáze Shutterstocku hranice 50 000 000 obrázků a 2 000 000 videoklipů. isifa CEE vám přináší služby Shutterstocku jako autorizovaný reseller. Spojení isify a Shutterstocku tvoří silnou oporu pro všechny klienty nejen z České republiky, kteří tak mají možnost být blíže materiálům potřebným pro svoji tvorbu.

    • logo Staffino

      Staffino

      Manažerský nástroj na získávání a analyzování zpětné vazby od zákazníků. Na trhu působíme rok a už máme 2000 spokojených zákazníků v různých oblastech od hospitality, přes retailové obchody, čerpací stanice až po banky či státní instituce. Start-up vznikl na Slovensku a vyhrál i ocenění Startup Awards 2014. Momentálně rozbíháme expanzi v ČR, UK či ve Spojených emirátech.

    • logo STRV

      STRV

      STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

    • logo ZOOT

      ZOOT

      ZOOT je největší online obchod s módou a designem v Čechách a na Slovensku. To, co dělá, ho baví, a chce, aby to bavilo i vás. Takže krom 300 000 kousků skladem, dopravy zdarma na všechno a 90 dní na vrácení zboží nabízí i možnost vyzkoušet si všechno předem, abyste platili opravdu jen za to, co se vám líbí a co vám sedí. Každý měsíc navíc vydává časopis ZOOT se spoustou inspirace (nejen) ze světa módy a designu. Jen tak. Pro radost.

  • Organizátoři

    • logo Studia nových médií FF UK

      Studia nových médií FF UK

      Nová média – termín moderní, skloňovaný v různých akademických kruzích, zaklínadlo většiny frikulínů (be free, cool & in) - se v 90. letech staly akademickým oborem. Od akademického roku 2006/2007 je možné jej také studovat v ČR. Jeho koncepce vychází z informačních studií a knihovnictví.

    • logo TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.