Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

Přednášející

  • Oldřich Bajer

    Oldřichovi podnikatelské začátky jsou spojené s projektem Academica.cz, který měl studentům pomoci sehnat práci a který založil spolu s kamarády Ondřejem Tomkem a Radkem Šulcem při studiu pardubické univerzity. Zanedlouho poté, v roce 1997, založil Ondřejem Tomkem portál Centrum.cz. Později se stal angel investorem a pomohl například startupu ROI Hunter. Je členem party kolem „babypunkové“ kapely Kašpárek v rohlíku nebo festivalu Rock for People. V roce 2009 se podílel na vzniku Zoot.cz, kde má aktuálně na starosti strategický rozvoj firmy.

    Co-Founder

    ZOOT

  • Stanislav Biler

    Vystudoval v Brně sociologii; patří k spoluzakladatelům původně satirického mediálně subverzivního hnutí Žít Brno; v minulosti se živil průzkumy veřejného mínění, jako výzkumný pracovník; také jako dramaturg nebo scénárista. Tři roky pravidelně glosoval a komentoval české veřejné dění na serveru Ihned.cz. V současnosti se stará o mediální agendu pro veřejnou ochránkyni práv. Navzdory všem stereotypům o své generaci je ženatý, má dvě děti a něco jako psa. Volný čas tráví nejraději v oblasti Jesenicka, které poskytuje adekvátně zábavný kontext pro četbu textů českých komentátorů a ekonomů o nezaměstnanosti, průměrné mzdě a konkurenceschopnosti.

    Sociolog, spoluzakladatel Žít Brno a mediální poradce ombudsmanky

  • Marek Botha

    Marek je absolvent oboru Studia nových médií (@stunome) FFUK, kde v loňském roce obhájil diplomovou práci zabývající se vlivem nových médií na sex dating. V průběhu studia spolupracoval na projektech #krizovamapa Česka, propagace platformy @damepraci a aktivně se účastnil konference @NewsXchange 2015. V současnosti působí jako informační specialita na @VSCHT Praha.

  • Jonáš Čumrik

    Kluk z internetu AKA Johny Machette.

    Dítě z netu

    BookinAgency

  • David Daneš

    David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.

    Manažer, Brand & MarCom

    O2 Czech Republic

  • Oliver Dlouhý

    Po několika offline businessech začal v roce 2008 podnikat na internetu. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později pak provozoval internetové obchody (s elektronikou, sluchátky, audiotechnikou). Obchodoval s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil vyhledávač letenek Skypicker.com, kterému se nyni věnuje na plno a řídí jeho globálni expanzi.

    Zakladatel

  • Thu Trang Do

    Vystudovala Česko-německá studia a poté Marketingovou komunikaci a PR na Karlově Univerzitě. V současné době pracuje pro IBM Česká republika v interním marketingu jako happiness manager. Když ji chytne slina, píše na svůj blog asijatka.cz o podobnostech a odlišnostech Vietnamců a Čechů. Je milovnicí pho ga, podivných a nesmyslných trendů na sociálních médiích, tančícího Mr. Beana, neřízených tanečních kreací, beletrie a chytrých marketingových kampaní.

  • Hana Friedlaenderová

    Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

    Senior Research Manager

    Nielsen Admosphere

  • Hynek Hampl

    Můj život se změnil s Instagramem. Z pobíhání za barákem se stalo cestování po světě a z focení lesa je focení a propagace českých i zahraničních značek. K tomu se věnuji Instagramu a dalším sociálním sítím v agentuře TL5 Digital a občas i studuji.

    Instagram Specialist and Photographer

  • Jiří Hlavenka

    Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.

    Spoluzakladatel APEK a soukromý investor

    Skypicker.com

  • Filip Horký

    S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

    Vedoucího televizního zpravodajství

    Seznam.cz

  • Michal Charvát

    Pracuje jako Data Manager v mediální skupině GroupM a působí jako člen metodologické komise SPIRu. Vystudoval management informací na VŠE. Nyní se věnuje hlavně analýze a vizualizaci dat a zkoušení nových věcí. Čím déle je na Facebooku, tím radši má Twitter. Příležitostně externě přednáší, hodně čte, málo píše.

    Data Manager

    GroupM

  • Dorota Kajfoszová

    Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

    12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

    Manažer, Online Channels & Media

    O2 Czech Republic

  • Tomáš Kleňha

    Kreativec i pragmatik, člověk orientovaný na výkon, ale také vlastník velkého smyslu pro empatii. Právě tyto vlastnosti charakterizují Tomáše nejlépe a předurčily ho k tomu, aby přetavil své nadšení pro digitální marketing a user experience v úspěšnou kariéru. Dnes stojí v čele kreativní agentury Bistro a úspěšně působí v mobilní gamingové společnosti Silicon Jelly. Za 6 let fungování Bistra kolem sebe Tomáš vybudoval jedinečný a (všeho)schopný tým profesionálů, se kterým vytváří příběhy tuzemských i zahraničních značek, jako je Google, Vodafone, Česká spořitelna, Heureka a mnoho dalších.

    Na otázku, co stojí za úspěchem Bistra, odpoví bez váhání: „lidé“. Budování silného týmu, unikátní firemní kultury, starost o blaho zaměstnanců, jejich osobní růst a motivace, jsou dle Tomáše klíčovými faktory každé dobře fungující společnosti. V Bistru prosadil filozofii “work hard, play hard” a nyní sklízí zasloužený úspěch mezi svými zaměstnanci, jejichž počet se v Bistru každým rokem téměř zdvojnásobil - a stále roste.

    Když zrovna Tomáš se svým týmem Bistronians nepřipravuje novou award winning kampaň, provádí nezbytný průzkum trhu při hraní Call of Duty a přikládá pod kotlem ve strojovně gamingové společnosti Silicon Jelly. A sám říká, že je skvělé si svou práci z herní divize brát i po pracovní době domů… Tomášovo manželka jeho nadšení příliš nesdílí.

    Managing Director

    Bistro Agency s.r.o.

  • Lenka Krsová

    Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.

    Datová analytička

  • Jakub Macek

    Pracuje jako výzkumník a odborný asistent na Masarykově univerzitě. Zabývá se výzkumem novomediálních publik a rolí nových médií v občanské a politické participaci. Vyučuje kurzy věnované sociálním teoriím nových médií, sociologii a kulturní historii informačních a komunikačních technologií. Absolvoval magisterské studium mediálních studia a žurnalistiky na Masarykově univerzitě, tamtéž později získal doktorát v oboru sociologie. Vedle řady výzkumných statí publikoval jako autor nebo spoluautor několik knih, aktuálně mu vychází knižní studie "Média v pohybu: K proměně současných českých publik" shrnující tříletý výzkum proměny role médií v každodennosti.

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Petr Nuska

    Vystudoval antropologii na FHS UK a Studia nových médií na FF UK. Jeho největším profesním zájmem je vizuální antropologie - obor kombinující klasický etnografický výzkum s kreativním audiovizuálním přístupem. V současnosti se podílí na produkci filmů FAMU International.

    Film production manager

    FAMU International

  • Rostislav Oboňa

    Bývalý a budoucí ropný magnát, v současnosti mediální magnát a dřevák. Všechno, co jsem kdy dělal, jsem dělal blbě, ale s chutí.

    Vedoucí

    The Zeitung

  • Kamil Pavlíček

    CEO centra inovativní spolupráce UNIFER. K marketingu a reklamě se dostal od studia psychologie a lidského rozhodování přes několik velkých FMCG firem, kde to nebyla taková zábava jako teď v UNIFERu. Zde za 2 roky poznal téměř 4 stovky členů generace Y během jejich stáží. Kromě toho je externím lektorem na Newton college v Praze a v Brně.

  • Tomáš Peterka

     Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

  • Jan Ráž

    Mé zkušenosti jsou zejména z Telco a FMCG prostředí. Mám za sebou projekty spojené s ICT a online službami jak pro firemní, tak pro koncové zákazníky. Po několika letech jsem přestoupil z Telca do FMCG prostředí a nyní si užívám největší e-commerce projekt v historii naší firmy.

    ECommerce Manager

    LEIFHEIT CZ a.s.

  • Jan Schmid

    Jan Schmid se již 10 let věnuje marketingovému výzkumu. Experimentuje s dolováním a zpracováním dat ze sociálních médií a jejich propojením s konvenčními výzkumnými technikami. V současné době vede sekci kvantitativního výzkumu v agentuře Perfect Crowd. Na New Media Inspiration vystoupí již potřetí.

    Head of Quantitative Research

    Perfect Crowd

  • Josef Slavíček

    Josef je spoluzakladatelem vítězného projektu Social Impact Awards 2014. Zabývá se hledáním partnerství se společnostmi z oboru telekomunikací. Projekt Koala Phone pomáhá více než 20 000 seniorům ze 101 zemí ve spojení s rodinou. Dříve pracoval jako freelancer v oboru grafického designu, UI / UX designu a brandingu.

  • Štěpánka Sunková

    V České televizi pracuje už šestnáct let, webové stránky ČT buduje od jejich prvopočátku. Stále je nadšena z faktu, že na webových projektech může spolupracovat s těmi nejlepšími grafiky, herci, hudebníky a především se skvělými kolegy, kteří web Déčka tvoří s hravostí a neutuchajícím nadšením. Je přesvědčena o tom, že web může být poetickým a zábavným místem, že není rozumné internet dětem zakazovat, ale naopak jim nabízet kvalitní, chytré a užitečné on-line projekty. Je hrdá na web decko.cz, díky kterému se daří děti bavit a vzdělávat zároveň, což potvrzuje nejen stále se zvyšující návštěvnost, ale také pozitivní ohlasy dětí, jejich rodičů nebo učitelů. Několik webových projektů, které pod jejím vedením vznikly, bylo nominováno či oceněno v různých mezinárodních soutěžích (Prix Europa, Commenius Award, Prix Jeunesse).

    Vedoucí Dětského webu

    Česká televize

  • Filip Šelong

    Jsem čerstvý absolvent Kabinetu informačních studií a knihovnictví na MU v Brně. Momentálně se zabývám tím, co se zrovna naskytne, a pokukuji po práci v oblasti analýzy dat. Na hru Minecraft se dlouhodobě snažím dívat odborně optikou oboru game studies a její komunitu jsem zkoumal i ve své diplomce. Pátým rokem jsem členem vedení jednoho z největších a nejstarších českých legálních serverů, Majncraft.cz.

    Komunitní manažer

    Majncraft.cz

  • Ondřej Šteffl

    Ředitel společnosti Scio. Narozen 1954. Absolvoval matematicko-fyzikální fakultu a je kandidátem věd ze sociologie. V roce 1990 založil první soukromou školu u nás - PORG. 1995 založil společnost Scio (viz www.scio.cz ), její zkoušky využívá v přijímacím řízení více než 60 fakult veřejných vysokých škol v ČR na Slovensku i jinde. Scio postupně přesouvá svůj zájem k podpoře a pomoci rodičům, kterým nestačí, co jejich dětem nabízí škola. V roce 2015 otevřelo Scio první ScioŠkolu, další tři přibudou v roce 2016.

    Ředitel

    Scio

  • Karolína Štěpánková

    Vystudovala jsem Gymnázium Jaroslava Žáka v Jaroměři a ve svých studiích pokračovala na Vysoké škole ekonomické v Praze bakalářským oborem Podnikové informační systémy, kde jsem se ve své bakalářské práci věnovala možnostem zlepšení využití nových médií pro Neziskovou organizaci Rozum a Cit. V současné době studuji magisterský program Informační management s vedlejší specializací Pojistné inženýrství.

  • Lenka Zlámalová

    Lenka Zlámalová, analytička Týdeníku Echo 24. Během novinářské kariéry prošla všemi významnými médii. Byla reportérkou, analytičkou Mladé Fronty Dnes, vedoucí ekonomické rubriky týdneíku Respekt, hlavní analytičkou Hospodářských a Lidových novin. Věnuje se ekonomice, domácí politice, vzdělání, společensko-civilizačním tématům, evropské a zahraniční politice.

    Analytička

    Echo24.cz