Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

10:30 - 10:50

Užití sociálních sítí pro SEO

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

10:50 - 11:10

O webové memetice aneb jak mapovat internetové memy v prostředí blogosféry a sociálních sítí

Barbora Buchtová

PR a konzultant

RobertNemec.com

Bára Buchtová vystudovala magisterský studijní obor Informační studia a knihovnictví na Masarykově univerzitě. Ve své diplomové práci se věnovala problematice mapování internetových memů v prostředí blogosféry a sociálních sítí a ke stejnému tématu se vrátí i ve svém příspěvku na New Media Inspiration. Mimo sociálních sítí ji velice zajímají problémy knihoven, jejich rozvoj a inovace. Také se věnuje projektu Audioknihy.net, zaměřenému na propagaci audioknih. V současné době je zaměstnaná v internetové agentuře RobertNemec.com.

11:10 - 11:30

Sociální média ve zdravotnictví

Tomáš Pruša Tomáš Pruša

Odborný pracovník, pedagog (PřF a LF MU)

MASARYKOVA UNIVERZITA

Tomáš Pruša

Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.

11:30 - 11:50

Využití sociálních sítí v žurnalistice

Michal Ischia Michal Ischia

Digital Media Editor • Respekt

Economia

Michal Ischia

Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.

11:50 - 13:30

Oběd (zajištěn pouze pro účastníky hradící plné vstupné)

13:30 - 14:30

Keynote: Umělá inteligence

Roman Neruda Roman Neruda

Vědec, pedagog

Akademie věd České republiky

Roman Neruda

Roman je vědeckým pracovníkem Ústavu informatiky AV ČR a přednáší na MFF UK v Praze. Zabývá se modely umělé inteligence inspirovanými přírodou, jako jsou neuronové sítě, evoluční algoritmy a multiagentní systémy, a jejich aplikacemi v data miningu nebo robotice. Po večerech se věnuje literatuře, fotografii a hraje ve skupině Sdružení rodičů a přátel RoPy.

14:30 - 14:50

České politické strany na Facebooku

Jan Perla

Social Media Specialist

OgilvyInteractive

14:50 - 15:10

Kvalitativní výzkum online sociálních sítí

Jakub Macek Jakub Macek

Vedoucí mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií

MASARYKOVA UNIVERZITA

Jakub Macek

Jakub Macek je sociolog médií. Působí na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, kde vede Katedru mediálních studií a žurnalistiky. Ve své výzkumné práci se věnuje mediálním publikům a jejich probíhající proměně, přičemž v posledních letech se výrazně soustředí na problém důvěry v média a na roli médií v politické a společenské polarizaci.

15:10 - 15:30

Role a využití social media pro PR oddělení firem a institucí

Eduard Piňos Eduard Piňos

Planning Director

MarkBBDO

Eduard Piňos

Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto. 

Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.

Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.

15:30 - 15:50

Facebook není nástrojem přímého marketingu

Olga Zbranek Biernátová Olga Zbranek Biernátová

Knihovník a social media specialist

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

15:50 - 16:30

Coffee break