Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

14:30 - 14:40

Zahájení programu

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 11 let. V letech 2005-2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz, má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

14:40 - 15:00

10 tipů jak neopustit váš košík

Zaměříme se na hlavní důvody, proč zákazníci mohou opuštět váš nákupní košík. Podíváme se do českých i zahraničních e-shopů pro inspiraci, detailně se podíváme např. na celý nákupní proces a jeho nejčastější úskalí, chytré mailingové nebo vtipné remarketingové kampaně.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

15:05 - 15:25

Opuštěný košík – jednoduchá kampaň s velkým efektem

Povíme si, jak kampaň opuštěný košík zaintegrovat do celkové komunikace se zákazníkem, jak kampaň vyhodnocovat a jaké aspekty zvážit při jejím návrhu. Ukážeme si také konkrétní příklady kampaní a v závěru také konkrétní čísla z naší případové studie se společností Tescoma.

Petr Cikán Petr Cikán

Head of Email Marketing

ACOMWARE

Petr Cikán

Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu. Má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

Je držitelem všech certifikátů IBM Marketing Cloud, včetně nejvyšší certifikace Professional.

15:30 - 15:50

Něco vám zůstalo v košíku...

Něco vám zůstalo v košíku... Pohlídáme to! Jak na kampaně řešící opuštěný košík? Pracujte s loyalitou nakupujícího, s emocemi a správnou četností připomenutí. Když zákazníky budete nutit k dokončení nákupu... nedokončí ho.

Tomáš Haškovec Tomáš Haškovec

ředitel marketingu

SpokojenyPes.cz

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu.

"Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."

15:55 - 16:20

Coffee break

16:20 - 16:40

Kaskády v opuštěném košíku

Podíváme se, jak využít data a reagovat na preference zákazníků při návrhu kampaní pro opuštěný košík. Projdeme nové trendy a ukážeme si, jak opuštěný košík řeší velcí klienti, jako je CZC.cz nebo o něco menší Kytary.cz

David Vyskočil David Vyskočil

CEO

YOTTLY

David Vyskočil

David je zakladatelem technologické společnosti Diffsolutions s.r.o vyvíjející YOTTLY – platformu, která na základně dat, navrhuje a řídí online marketing pro největší e-shopy v ČR a zahraničí. Před založením Diffsolutions pracoval 8 let jako konzultant datových skladů SAP pro velké společnosti napříč celou Evropou.

16:45 - 17:10

Panelová diskuze

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 11 let. V letech 2005-2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz, má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

Petr Cikán Petr Cikán

Head of Email Marketing

ACOMWARE

Petr Cikán

Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu. Má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

Je držitelem všech certifikátů IBM Marketing Cloud, včetně nejvyšší certifikace Professional.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

Tomáš Haškovec Tomáš Haškovec

ředitel marketingu

SpokojenyPes.cz

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu.

"Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."

David Vyskočil David Vyskočil

CEO

YOTTLY

David Vyskočil

David je zakladatelem technologické společnosti Diffsolutions s.r.o vyvíjející YOTTLY – platformu, která na základně dat, navrhuje a řídí online marketing pro největší e-shopy v ČR a zahraničí. Před založením Diffsolutions pracoval 8 let jako konzultant datových skladů SAP pro velké společnosti napříč celou Evropou.

17:10 - 17:30

Networking

17:30

Předpokládaný konec