Tato akce již proběhla. Další akce Digitální transformace 2024 se koná 18. 4. 2024.

Podnikové IT nástroje a řešení pro hybridní práci

Nelžeme si do kapsy, že COVID-19 je za námi a vyzráli jsme na něj. Změnil trh, bude ho měnit nadále a je potřeba na to reagovat. Zejména v IT. Z vynucené práce 100% na dálku se většina organizací už nevrátila zpět ke každodennímu docházení do kanceláří. A každá změna vyvíjí další tlaky na IT.

Hybridní model práce dále akceleruje trendy, které se objevily ve druhé polovině roku 2020: přechod na cloudový software, virtuální řešení a automatizace, a to vše doplněné o analytiku pro měření efektivity těchto řešení.

To, jak kvalitně firmy zvládnou uchopit hybridní model práce a zapojení technologií, které podpoří “employee experience”, se odrazí i v jejich schopnosti nabírat a udržet zaměstnance. Konference proběhne online.

Téma
Hybridní týmy, hybridní spolupráce, řízení informačních toků

Hlavní témata

  • Nástroje pro hybridní spolupráci – videokonference, sdílení souborů, digitální nástěnky a tabule, zapojení rozšířené a virtuální reality (AR/VR)
  • Nástroje pro řízení projektů pro hybridní týmy
  • Digitalizace papírových dokumentů a řízení jejich toků mezi zaměstnanci pracujícími na dálku
  • Rezervační systémy pro hotelový přístup k pracovním místům v kancelářích
  • Nástroje pro plánování firemních zdrojů, řízení kompenzací, benefitů a daní se zaměstnanci pracujícími odkudkoliv
  • Vzdálená centralizovaná správa infrastruktury přes cloud
  • Zero trust jako cesta k zabezpečení přístupu k informacím z externích pracovišť

Pro koho

  • CIO
  • CTO
  • IT specialisty a manažery
  • kyberbezpečnostní specialisty a manažery
  • výkonné, provozní a HR ředitele a manažery
  • nadšence do nových technologií

Virtuální stánky partnerů

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Zlatý partner

Stříbrní partneři

Organizátoři

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Šárka Prchalová

Senior Event Manager