Tato akce již proběhla. Další akce Jak na vymazlený e-mailing se koná 11. 6. 2024.

Reklama na hraně: risk nebo zisk?

Vyplatí se vytvářet marketingové kampaně, které jsou kontroverzní, mnohdy až na hraně etiky a zákona? Převažují spíše výhody, když se značce podaří na sebe upoutat pozornost a odlišit se od konkurence?

Nebo je naopak riziko sankcí a ztráty reputace pro značku příliš vysoké? A co je už úplně přes čáru? Na to odpoví další MARKETING MEETING, který proběhne ONLINE a účastníci získají také přístup k videozáznamu.

Představíme odvážné kampaně, rozebereme právní aspekty a neopomene jejich dopady na byznys. Načerpejte nové podněty a poslechněte si názory a zkušenosti zástupců značek, agentur a dalších lidí z oboru.

Téma
Kontroverzní marketingové kampaně, jejich dopady na byznys i právní aspekty

PRO KOHO

  • marketingový manažer 
  • marketingový specialista 
  • online specialista 
  • obsahový stratég 
  • kreativec 
  • PR manažer
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partner

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Soňa Hatlapatková

Event Manager