Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Petra Císařová

Petra Císařová vystudovala obor Mediální studia na FSV UK. Už během studia nabírala zkušenosti z praxe. Nejprve spolupracovala na přípravě obsahu v redakci televize a poté v digitálním marketingu v nadnárodní společnosti. Před 2 lety se rozhodla odejít z korporátního prostředí do neziskového sektoru. Od té doby působí jako marketingový manažer v neziskové organizaci Loono.

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Ladislav Drha

Ladislav pomáhá firmám dělat odvážná rozhodnutí. Specializuje se zejména na trestní, obchodní právo a soudní spory. Poskytuje komplexní právní služby v oboru práva obchodních společností, fúzí a akvizicí. Rovněž zastupoval několik investičních subjektů v řízení před Českou národní bankou, kdy hodnota transakcí dosáhla několika miliard korun.

Jan Holeček

Po působení v časopisech jako redaktor po vysoké škole a současně i následně s tím v několika reklamních agenturách na pozicích copywritera a PR specialisty, jsem se postupně stále více začal věnovat propagaci v online prostředí, převážně na sociálních sítích. Následně jsem přešel na klientskou stranu do společnosti Kolkovna Restaurants na pozici Online Marketing Managera. Zde se věnuji řízení veškerých marketingových kampaní, ať již samostatně pro naši značku či ve spolupráci s našimi partnery, jako jsou např. Pilsner Urquell, DámeJídlo, Kofola, Birell, Božkov, Becherovka či rezervační portál Restu. Několikrát do roka vedu přednášky pro různé firmy o sociálních sítích.

Martin Charvát

Jako kreativní ředitel vedl týmy v nadnárodních i ryze českých reklamních agenturách. Spolupracoval na mnoha českých i světových reklamních kampaních. V současnosti se v agentuře HAZE, kterou spoluzakládal, věnuje především inovacím v komunikaci. Přednáší na VŠE a VŠKK.

Vojtěch Prokeš

Vojtěch Prokeš v roce 2010 vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde nyní absolvuje doktorský program v oblasti korupce a sociální důvěry. Firmu Behavio Labs založil spolu se čtyřmi spolužáky ze střední školy v roce 2015. Zabývá se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.