Akce proběhne online

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • Petra Císařová

    Petra Císařová vystudovala obor Mediální studia na FSV UK. Už během studia nabírala zkušenosti z praxe. Nejprve spolupracovala na přípravě obsahu v redakci televize a poté v digitálním marketingu v nadnárodní společnosti. Před 2 lety se rozhodla odejít z korporátního prostředí do neziskového sektoru. Od té doby působí jako marketingový manažer v neziskové organizaci Loono.

    Marketing Manager

    Loono

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

  • Ladislav Drha

    Ladislav pomáhá firmám dělat odvážná rozhodnutí. Specializuje se zejména na trestní, obchodní právo a soudní spory. Poskytuje komplexní právní služby v oboru práva obchodních společností, fúzí a akvizicí. Rovněž zastupoval několik investičních subjektů v řízení před Českou národní bankou, kdy hodnota transakcí dosáhla několika miliard korun.

  • Martin Charvát

    Jako kreativní ředitel vedl týmy v nadnárodních i ryze českých reklamních agenturách. Spolupracoval na mnoha českých i světových reklamních kampaních. V současnosti se v agentuře HAZE, kterou spoluzakládal, věnuje především inovacím v komunikaci. Přednáší na VŠE a VŠKK.

    Ideamaker

    HAZE agency

  • Vojtěch Prokeš

    Vojtěch Prokeš v roce 2010 vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde nyní absolvuje doktorský program v oblasti korupce a sociální důvěry. Firmu Behavio Labs založil spolu se čtyřmi spolužáky ze střední školy v roce 2015. Zabývá se aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.

    spolumajitel, ředitel výzkumu

    Behavio Labs