Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.

Martin Charvát

V reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl týmy agentur Leo Burnett, Mark BBDO a Konektor. Spolupracoval a spolupracuje s dalšími agenturami a studii. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole kreativní komunikace. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mnoha českých i mezinárodních soutěžích.

Pavel Jechort

V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

Robert Němec

"Robert Němec vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Kromě toho studoval na Stanfordu a Yale v USA.

V roce 2001 založil digitální agenturu RobertNemec.com, kde pracuje dodnes a práce jej stále baví. Věnuje se hlavně strategickému poradenství, multikanálovým kampaním a UX. Publikoval také několik desítek článků na téma SEO, PPC, sociálních sítí, digitální analytiky a copywritingu.

Osobně pracoval pro klienty jako je T-mobile, NOKIA, DATART, CZC.cz, Mountfield, ‎AAA AUTO, iDNES.cz, Pfizer, Merck, Parfums.cz, ING Pojišťovna, Saxo Bank, Citi a řadu dalších.

Od roku 2002 vyučuje na Masarykově univerzitě webovou analytiku. Od roku 2014 také vede pobočku RobertNemec.com v San Franciscu."

Robert Němec

"Robert Němec vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Kromě toho studoval na Stanfordu a Yale v USA.

V roce 2001 založil digitální agenturu RobertNemec.com, kde pracuje dodnes a práce jej stále baví. Věnuje se hlavně strategickému poradenství, multikanálovým kampaním a UX. Publikoval také několik desítek článků na téma SEO, PPC, sociálních sítí, digitální analytiky a copywritingu.

Osobně pracoval pro klienty jako je T-mobile, NOKIA, DATART, CZC.cz, Mountfield, ‎AAA AUTO, iDNES.cz, Pfizer, Merck, Parfums.cz, ING Pojišťovna, Saxo Bank, Citi a řadu dalších.

Od roku 2002 vyučuje na Masarykově univerzitě webovou analytiku. Od roku 2014 také vede pobočku RobertNemec.com v San Franciscu."