Program

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

Přijďte včas a dejte si s námi kávu Nespresso!

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

Nový deník

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:35

To nejlepší ze světové reklamy 2014

V digitálním marketingu se příliš často zaměřujeme jenom na technikálie, jako je cílení, SEO nebo jak správně A/B testovat. Ale jsou to jenom integrované reklamní kampaně. které dokáží měnit smýšlení a jednání spotřebitelů - což je to, co značky potřebují. Proto se podíváme na výběr těch nejlepších světových integrovaných reklamních kampaní v roce 2014. Projdeme si, proč tyto kampaně vznikly, jaký měly cíl, jak se zadávaly a jak se vytvářely, jak nakonec vypadaly a zda dosáhly výsledku, o který se snažily. A ukážeme si i na jednom českém příkladu, jak se dá udělat za málo peněz hodně muziky.

Robert Němec Robert Němec

CEO

RobertNemec.com

Robert Němec

"Robert Němec vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Kromě toho studoval na Stanfordu a Yale v USA.

V roce 2001 založil digitální agenturu RobertNemec.com, kde pracuje dodnes a práce jej stále baví. Věnuje se hlavně strategickému poradenství, multikanálovým kampaním a UX. Publikoval také několik desítek článků na téma SEO, PPC, sociálních sítí, digitální analytiky a copywritingu.

Osobně pracoval pro klienty jako je T-mobile, NOKIA, DATART, CZC.cz, Mountfield, ‎AAA AUTO, iDNES.cz, Pfizer, Merck, Parfums.cz, ING Pojišťovna, Saxo Bank, Citi a řadu dalších.

Od roku 2002 vyučuje na Masarykově univerzitě webovou analytiku. Od roku 2014 také vede pobočku RobertNemec.com v San Franciscu."

18:35 - 19:00

To nejlepší z české reklamy 2014

Na zahraniční inspiraci naváže výběr toho nejlepšího z tuzemska. A vybírat bude jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy, bývalý kreativní ředitel Young & Rubicam Pavel Fuksa. Co se letos povedlo, co zazářilo na festivalech a jaké kampaně by rozhodně neměly zůstat zapomenuty? Přijďte si poslechnout TOP Pavla Fuksy za rok 2014.

Pavel Fuksa Pavel Fuksa

Freelancer

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.

19:00 - 19:45

Velká debata osobností české reklamy

Ke konci roku patří bilancování. Nejlepší alba, filmy, knížky... Proč si tedy neprojít i to nej z české reklamy? A to nejen to nejlepší, ale i nejhorší. Proto jsme pozvali ty, co se v reklamách vyznají a důkladně je properou. Aby bylo spektrum opravdu široké, posadíme proti sobě zástupce agentur, klienta i novináře. Přijde ale řeč i na to:

  • jak kampaně vznikají,
  • jak nastavit spolupráci klientů a agentury,
  • do čeho by klienti neměli mluvit a kde se naopak nemají nechat napálit,
  • jaké jsou aktuální trendy,
  • jak se liší tvorba kreativy v digitálu a v ostatních klasických nástrojích komunikačního mixu,
  • a na všechno, na co se budet chtít zeptat.
Pavel Fuksa Pavel Fuksa

Freelancer

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.

Martin Charvát Martin Charvát

Freelance Creative

Martin Charvát

V reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl týmy agentur Leo Burnett, Mark BBDO a Konektor. Spolupracoval a spolupracuje s dalšími agenturami a studii. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole kreativní komunikace. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mnoha českých i mezinárodních soutěžích.

Pavel Jechort Pavel Jechort

Vedoucí oddělení Strategický a Operativní Marketing

Allianz pojišťovna

Pavel Jechort

V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Founder

#HolkyzMarketingu

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Petr Michl Petr Michl

Šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

Robert Němec Robert Němec

CEO

RobertNemec.com

Robert Němec

"Robert Němec vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Kromě toho studoval na Stanfordu a Yale v USA.

V roce 2001 založil digitální agenturu RobertNemec.com, kde pracuje dodnes a práce jej stále baví. Věnuje se hlavně strategickému poradenství, multikanálovým kampaním a UX. Publikoval také několik desítek článků na téma SEO, PPC, sociálních sítí, digitální analytiky a copywritingu.

Osobně pracoval pro klienty jako je T-mobile, NOKIA, DATART, CZC.cz, Mountfield, ‎AAA AUTO, iDNES.cz, Pfizer, Merck, Parfums.cz, ING Pojišťovna, Saxo Bank, Citi a řadu dalších.

Od roku 2002 vyučuje na Masarykově univerzitě webovou analytiku. Od roku 2014 také vede pobočku RobertNemec.com v San Franciscu."

19:45 - 21:30

Závěrečný networking

Nebude chybět vánoční punč a domácí cukroví!