Program

Program

18:00 - 18:10

Zahájení setkání

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:40

Jaký je příběh novodobé potraviny MANA?

Kde se zrodil tento nápad a jak to vlastně začalo? S jakými prvotními problémy jsme se museli potýkat, jakou strategii zvolili a jak budeme pokračovat dál?

Marek Humpl Marek Humpl

Hlavní technolog & spoluzakladatel

Heaven Labs

Marek Humpl

Marek vystudoval organickou chemii (Mgr.). Pokračuje v doktorském studiu na Univerzitě Karlovy v Praze a dlouhodobě se zaměřuje na biologicky aktivní látky. Stará se o technologické postupy, používané ingredience s ohledem na nejnovější data z odborné literatury a kontrolu kvality. Má dlouholeté praktické zkušenosti s aplikovanou chemií a je to chemik tělem i duší.

Jakub Krejčík Jakub Krejčík

Provozní ředitel & spoluzakladatel

Heaven Labs

Jakub Krejčík

Jakub vystudoval podnikatelskou fakultu (MBA). Má zkušenosti v řízení firem a logistice jejich fungování. Vždy měl potřebu vše efektivně zdokonalovat a zefektivňovat funkčnost. Touha dávat každodenním věcem vyšší smysl a společenský přesah ho nikdy neopustila, a nejen proto se pustil do vývoje vlastního nutričního nápoje. Chce obrátit stravovací priority, restartovat současné pojetí potravin a tentokrát postavit nutriční hodnoty na první místo. Miluje Marvel comics.

Grigory Vyatkin Grigory Vyatkin

Marketing & spoluzakladatel

Heaven Labs

Grigory Vyatkin

Grigory vystudoval uměleckou školu v Petrohradě. Aktivně se zabývá designem, reklamou, a vizuální komunikací více než 15 let. V Heaven Labs se s citem pro detail stará o to, aby promítl filozofii MANY co nejpřesněji "zevnítř-ven". Je připraven zajistit, aby MANA byla k dispozici každému na této planetě. Je hrdý otec, vegetarián, krásně maluje, má rád východní filozofii, chi-gong a jógu.

18:45 - 19:05

Staffino

Manažerský nástroj na získávání a analyzování zpětné vazby od zákazníků. Na trhu působíme rok a máme 1900 spokojených zákazníků v různých oblastech od pohostinství přes retailové obchody, čerpací stanice až po banky či státní instituce. Start-up vznikl na Slovensku a vyhrál i ocenění StartupAwards 2014. Momentálně rozbíháme expanzi v ČR, UK a ve Spojených Emirátech.

Zuzana Maderová Zuzana Maderová

Country manager

Staffino

Zuzana Maderová

County manažérka slovenského start-upu Staffino, ktorá pracuje na rozbehnuti expanzie na českom trhu. Mám trojročné manažérske skúsenosti v neziskovom sektore, konkrétne medzinárodnej organizácie AIESEC. Pôsobila som i v oblasti predaja a PR.

19:10 - 19:30

Bagobago

Ve svém příspěvku budu popisovat cestu BAGOBAGO od minulosti vzniku sedacího batohu až po budoucnost společnosti jak ji vidíme my a chyby a nástrahy, které nás na této cestě potkaly a pravděpodobně potkají.

Petr Hudeček Petr Hudeček

spoluzakladatel

BAGOBAGO®

Petr Hudeček

Jsem jedním ze spoluzakladatelů rodinné společnosti BAGOBAGO, která se zabývá vývojem a prodejem tzv. sedacího batohu. Jedná se o batoh, který má v sobě elegantně zabudovanou rozkládací stoličku díky které se můžete kdykoliv posadit. Společně s otcem a dvěma bratry děláme všechno pro to, aby se z BAGOBAGO stala celosvětová značka. Nápad na BAGOBAGO, který máme dnes patentově chráněný, vymyslel otec. Každý z nás se svými zkušenostmi a schopnostmi přidává do podnikání něco unikátního. Dohromady tak tvoříme skvělý tým.

19:35 - 19:55

Ako zarábať šetrením času?

Celý pribeh začal pri klientskej práci v našej digitálnej agentúre abdoc. Strátegiou bolo vytvárať prémiové webstránky s ohromujúcim dizajnom a sexi animáciami. Zamýšlali sme sa nad riešením vlastného problému pri automatizácii kódovania stránok a ten sme vyriešili, keď sme na hackathone vytvorili náš prvý produkt CSS Hat. Šťastím sa nám podarilo preraziť do sveta a za prvý deň sme zarobili $10,000. To nás všetkých nakoplo a vďaka globánemu úspechu sme pokračovali v tvorbe dalších produktov pre komunitu dizajnérov a vývojarov. Od našich zákaznikoch sme sa naučili veľmi veľa a začali sme pracovať na revolučnom produkte Avocode, vďaka ktorému sú celé tímy ešte viac efektívnejšie ako doposiaľ. Nástroj slúži nielen ako náhrada pre vývojarov za Photoshop ale zároveň aj pri kolaborácii medzi designerom, vývojarom a klientom. Avocode konkuruje firmám ako Adobe, InVision alebo Zeplin.

Martin Ďuriš Martin Ďuriš

spoluzakladatel Avocode

abdoc technology s.r.o.

Martin Ďuriš

Martin Ďuriš je spolumajitelom firiem abdoc, Source a Avocode. Po príchode do Prahy v roku 2011 študoval odbor Multimédia v ekonomickej praxi na VŠE, kde sa stretol so sučasným spolumajiteľom Vu a spoločne sa namiesto školy začali venovať produktom a firme. Do roku 2014 posobil ako lead produkt developer a neskôr sa začal zaujímať o stratégiu, financie, growth a UX kde sa momentalne našiel. Miluje lyžovanie a extrémne športy.

20:00 - 20:20

Monkey goes to Hollywood

Příběh o tom, jak z Ostravy měníme svět E-commerce. Jak jsme jsme se za rok dostali na 1300 klientů, 25 zaměstnanců a valuaci 100 milionů Kč a stejně je to pořád jen začátek. Uslyšíte v čem jsme chybovali, na co si dát pozor a jak se připravujeme na globální expanzi.

Jan Laštůvka Jan Laštůvka

MonkeyData

Jan Laštůvka

V současné době se maximálně koncentruji na MonkeyData, se kterými mám velké plány a ambice změnit svět webové analytiky. Jako CEO mám na starost strategie, (ob)chod a reprezentaci firmy. Před vznikem MD jsem získával zkušenosti z on-line marketingu a e-commerce, vedl jsem i mezinárodní e-shopy. Rád sportuji, čtu, sleduji TED.com nebo poslouchám U2.

20:25 - 21:30

Networking