Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

Přednášející

Jan Fryč

Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.

Jan Molina

Již 9 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

David Svoboda

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z dvaceti oficiálních expertů Canva na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.