Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director, EDENRED CZ

Edenred CZ s.r.o.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

Best practices při tvorbě obsahu na sociální sítě

Video, nebo obrázek? Se zvukem, nebo bez? Dlouhý, nebo krátký text? Facebook, Instagram, nebo TikTok? Reagovat, nebo mazat? Poznejte best practices při tvorbě obsahu pro sociální sítě značek, které chtějí, aby jejich komunikace měla smysl a přinášela byznys.

Jan Fryč Jan Fryč

Creative Lead

Ogilvy

Jan Fryč

Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.

Jak na tvorbu obsahu na TikToku, abyste se bavili vy i vaši sledující

TikTok patří mezi nejoblíbenější sociální sítě mladé generace. Přesto je téměř nevyužívaný společnostmi pro reklamu a brand awareness. Možná ze strachu, možná z neznalosti. Pojďme si společně ukázat sílu TikToku a několik tipů, jak tvořit obsah tak, aby bavil uživatele a zvýšil povědomí o vaší značce.

Jan Molina Jan Molina

Head of Social Media

Kaufland Česká republika

Jan Molina

Již 9 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

Jak se cítit nadšeně při tvorbě obsahu (nejen) na sociální sítě

Canva je jednou z nejoblíbenějších platforem pro vizuální komunikaci. Proto ji využívá řada velkých společností a např. Metaverse ji má integrovanou ve Facebooku. Na konkrétních postupech si ukážeme možnosti a vychytávky pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Kde hledat licenčně ošetřené vizuály, jak dodržet nastavená pravidla značky, jak naplánovat příspěvky v plánovači, jak jednoduše sestříhat video anebo nachystat jednoduchý příspěvek pro více platforem naráz.

David Svoboda David Svoboda

Canva Verified Expert, TEDx speakers coach

svobodavid.com

David Svoboda

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z dvaceti oficiálních expertů Canva na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.