Program

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ s.r.o.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

10:05 - 10:45

Obsahová strategie na Facebooku a Instagramu

Na sítích už nestačí jen publikovat hezké fotky a texty bez chyb. Strategie je základ pro komunikaci, která bude lidi bavit a bude přinášet výsledky. Podíváme se na prvky, které by měla obsahovat. Jak vybrat a nastavit cíle komunikace a proč už to dávno nejsou počet fanoušků a lajků.

Tomáš Stehlík Tomáš Stehlík

Content Team Leader

Fairy Tailors

Tomáš Stehlík

Tomáš vede content ve Fairy Tailors, kde se s kolegy stará o obsah korporátních, ale i malých lokálních klientů. Sociálním sítím se věnuje 8 let. V minulosti spravoval profily ŠKODA Česká republika a pracoval pro klienty Axe, Magnum, Maybelline, Generalli, Leerdammer, Orion a Tchibo.

10:45 - 11:25

Jak díky recyklaci obsahu jednoduše připravit publikační plán na sociální sítě

Sociální sítě jsou často v obsahovém marketingu důležitým kanálem propagace. Naučte se, jak pomocí recyklace tvořit publikační plán, díky kterému efektivně zužitkujete obsah určený pro jiné marketingové kanály. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak přemýšlet nad tvorbou příspěvků, v jakých formátech lze na sociálních sítích využít blogové články, videa i případové studie a jak vhodně využít obsah newsletterů.

Barbora Žižková Barbora Žižková

Specialistka na sociální sítě

Včeliště

Barbora Žižková

Bára se sociálním sítím věnuje již 10 let a během té doby vytvořila strategie komunikace na sociálních sítích pro takové společnosti, jako jsou Home Credit, SmartEmailing, Ladylab nebo Taskahned. Ráda předává nabyté znalosti dál, proto se specializuje na školení pro firmy i veřejnost. Ve Včelišti, kde působí už sedmým rokem, se mimo správy sociálních sítí a inzerce na nich zabývá i projektovým řízením, skvěle tak propojuje kreativitu s organizací tvorby obsahu.

11:25 - 12:05

Best practices při tvorbě obsahu na sociální sítě

Video, nebo obrázek? Se zvukem, nebo bez? Dlouhý, nebo krátký text? Facebook, Instagram, nebo TikTok? Reagovat, nebo mazat? Poznejte best practices při tvorbě obsahu pro sociální sítě značek, které chtějí, aby jejich komunikace měla smysl a přinášela byznys.

Jan Fryč Jan Fryč

Creative Lead

Ogilvy

Jan Fryč

Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Jak na tvorbu obsahu na TikToku, abyste se bavili vy i vaši sledující

TikTok patří mezi nejoblíbenější sociální sítě mladé generace. Přesto je téměř nevyužívaný společnostmi pro reklamu a brand awareness. Možná ze strachu, možná z neznalosti. Pojďme si společně ukázat sílu TikToku a několik tipů, jak tvořit obsah tak, aby bavil uživatele a zvýšil povědomí o vaší značce.

Jan Molina Jan Molina

Head of Social Media

Kaufland Česká republika

Jan Molina

Již 9 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

13:15 - 13:55

Sociální sítě ve spolupráci s influencery

Influencer marketing je zejména práce s lidmi. Proto se v této přednášce zaměříme na způsob propojování komunikace mezi značkou a influencerem. Dále si řekneme, jakým způsobem s influencery spolupracovat, aby byla zachována jejich autenticita a v neposlední řadě jaké jsou rozdíly v contentu na jednotlivých platformách a jak k nim přistupovat.

Zuzana Bílkovská Zuzana Bílkovská

Head of Influencer Team

World of Online

Zuzana Bílkovská

Ve světe influencer marketingu se pohybuji přes dva roky. Za tu dobu mám za sebou více než sto influencerských kampaní orientovaných na awareness, brand positioning i konverze v ČR i v zahraničí. Aktuálně své zkušenosti předávám na rozrůstající se tým influencer specialistů a úzce spolupracuji se social media týmem na širším využití influencer marketingu.

13:55 - 14:35

Jak se cítit nadšeně při tvorbě obsahu (nejen) na sociální sítě

Canva je jednou z nejoblíbenějších platforem pro vizuální komunikaci. Proto ji využívá řada velkých společností a např. Metaverse ji má integrovanou ve Facebooku. Na konkrétních postupech si ukážeme možnosti a vychytávky pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Kde hledat licenčně ošetřené vizuály, jak dodržet nastavená pravidla značky, jak naplánovat příspěvky v plánovači, jak jednoduše sestříhat video anebo nachystat jednoduchý příspěvek pro více platforem naráz.

David Svoboda David Svoboda

Canva Verified Expert, TEDx speakers coach

svobodavid.com

David Svoboda

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z dvaceti oficiálních expertů Canva na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.

14:35

Předpokládaný konec