Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

David Daneš

David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

Dorota Kajfoszová

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

Petr Kubík

Petr je součástí tvůrčího týmu stojícího za nesčetně úspěšnými video kampaněmi. V minulém roce získal s kolegy hned dvě ocenění v prestižní Recruitment Academy. První místo za celkovou kampaň jsmedeloitte.cz do jejíž nitra vytvářeli video obsah a třetí místo za nejlepší recrutiment video roku 2017. Tvůrci se mimo jiné podíleli na tvorbě virálně úspěšných videí z Dakaru a nesčetně reklam včetně několika celovečerních filmů.

Petr Mára

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.