Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • Zuzana Bergrová

    Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

    Digital Teamleader

    Red Media

  • David Daneš

    David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.

    Manažer, Brand & MarCom

    O2 Czech Republic

  • Andrea Hurychová

    Česká odbornice na influencer marketing, zakladatelka WeDigital, digitální agentury se specializací v online videu a kreativních kampaních se zapojením influencerů a celebrit. Svou kariéru začala v českém Googlu, kde měla také na starost marketing sítě YouTube. Poté byla výkonnou ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Frisco nebo značku Excellent. Jako Google Partner Certified Trainer učí kreativní agentury, jak tvořit poutavý videoobsah a využívat platformu YouTube. Ráda cestuje, chodí na koncerty a tancuje, její slabostí jsou francouzští buldočci.

    Chief Strategist & Co-founder

    WeDigital

  • Dorota Kajfoszová

    Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

    12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

    Manažer, Online Channels & Media

    O2 Czech Republic

  • Petr Kubík

    Petr je součástí tvůrčího týmu stojícího za nesčetně úspěšnými video kampaněmi. V minulém roce získal s kolegy hned dvě ocenění v prestižní Recruitment Academy. První místo za celkovou kampaň jsmedeloitte.cz do jejíž nitra vytvářeli video obsah a třetí místo za nejlepší recrutiment video roku 2017. Tvůrci se mimo jiné podíleli na tvorbě virálně úspěšných videí z Dakaru a nesčetně reklam včetně několika celovečerních filmů.

  • Petr Mára

    Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

    Konzultant

    petrmara.com