Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:10 - 18:30

Jak budovat silnou komunitu pro vlastní značku

Petru Márovi se podařilo to, co by si přála každá značka - získat velmi věrnou komunitu, která není negativní a která následuje Petrova doporučení. Ve své přednášce se proto zaměří na svou success story. Ukáže vám, jak lze budovat osobní značku pomocí Youtube. Můžete se těšit i na několik praktických rad a doporučení, které Petrovy reálně fungují a dají se pro budování firemní značky skvěle využít.

Petr Mára Petr Mára

Konzultant

petrmara.com

Petr Mára

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

18:35 - 18:55

Jak na influencer marketing na YouTube

Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s inlfuencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Chief Strategist & Co-founder

WeDigital

Andrea Hurychová

Česká odbornice na influencer marketing, zakladatelka WeDigital, digitální agentury se specializací v online videu a kreativních kampaních se zapojením influencerů a celebrit. Svou kariéru začala v českém Googlu, kde měla také na starost marketing sítě YouTube. Poté byla výkonnou ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Frisco nebo značku Excellent. Jako Google Partner Certified Trainer učí kreativní agentury, jak tvořit poutavý videoobsah a využívat platformu YouTube. Ráda cestuje, chodí na koncerty a tancuje, její slabostí jsou francouzští buldočci.

19:00 - 19:20

Jak vybalancovat plánování videa mezi televizi a digitál

Najít efektivní strategii, která propojuje televizní a online video reklamu, to je vyšší dívčí. Kdy má cenu budovat brand v digitálu a jak nad synergií s TV uvažovat? Jakou roli hraje cena, jak má vypadat spot pro vás a vaší mámu a jak to celé změřit? Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak s oběma nástroji pracovat tak, aby to dávalo smysl.

Zuzana Bergrová Zuzana Bergrová

Digital Teamleader

Red Media

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

19:25 - 19:45

Vlastní zaměstnanci před kamerou aneb Jak O2 Guru ve videu pomáhají budovat značku a ovlivňují prodej i péči o zákazníka

Zajímá vás, jak nastartovat vlastní inhouse videoprodukci contentu pro sociální sítě a webové stránky? Ukážeme vám, co nám po více než roce fungování přináší projekt O2 Guru videí. Jak probíhá kreativní proces a jak z kolegů udělat influencery. V části věnované výsledkům se podíváme na srovnání metrik contentového videa ve srovnání s běžnou marketingovou kreativou jak z pohledu doby sledování, tak vlivu na značku i prodeje.

David Daneš David Daneš

Manažer, Brand & MarCom

O2 Czech Republic

David Daneš

David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Manažer, Online Channels & Media

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

19:50 - 20:10

Video & drone marketing

Zabřednutí do pilířů struktury a stavby úspěšného videa. Jak vytvořit poutavé půlminutové či delší video tak, aby z něj divák nespustil oči?

Závěrem přednášky lehké odbočení od videomarketingu k dronemarketingu, kterému se tvůrci v posledním roce začali věnovat.

Petr Kubík Petr Kubík

Režisér

ProfesionalniVideo.cz

Petr Kubík

Petr je součástí tvůrčího týmu stojícího za nesčetně úspěšnými video kampaněmi. V minulém roce získal s kolegy hned dvě ocenění v prestižní Recruitment Academy. První místo za celkovou kampaň jsmedeloitte.cz do jejíž nitra vytvářeli video obsah a třetí místo za nejlepší recrutiment video roku 2017. Tvůrci se mimo jiné podíleli na tvorbě virálně úspěšných videí z Dakaru a nesčetně reklam včetně několika celovečerních filmů.

20:15 - 21:00

Networking