Opero, Salvátorská 931/8, Praha 1

Program

Program

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

Jak na influencer marketing na YouTube

Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s inlfuencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Chief Strategist & Co-founder

WeDigital

Andrea Hurychová

Česká odbornice na influencer marketing, zakladatelka WeDigital, digitální agentury se specializací ve videoprodukci a kreativních kampaních se zapojením influencerů a celebrit. Svou kariéru začala v českém Googlu, kde měla také na starost marketing sítě YouTube. Poté byla výkonnou ředitelkou festivalu Utubering, za jeho organizaci vyhráli s týmem Křišťalovou lupu za marketingovou inspiraci roku 2015. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Frisco nebo značku Excellent. Jako Google Certified Trainer učí kreativní agentury jak tvořit poutavý videoobsah a využívat platformu YouTube. Ráda cestuje, chodí na koncerty a tancuje, její slabostí jsou francouzští buldočci.

Jak vybalancovat plánování videa mezi televizi a digitál

Najít efektivní strategii, která propojuje televizní a online video reklamu, to je vyšší dívčí. Kdy má cenu budovat brand v digitálu a jak nad synergií s TV uvažovat? Jakou roli hraje cena, jak má vypadat spot pro vás a vaší mámu a jak to celé změřit? Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak s oběma nástroji pracovat tak, aby to dávalo smysl.

Zuzana Bergrová Zuzana Bergrová

CEO

Go.Direct

Zuzana Bergrová

Zuzana Bergrová vede od roku 2015 mediální agenturu Go.Direct, která se specializuje na plánování kampaní s důrazem na budování značky. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.