Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:10 - 18:30

Jak budovat silnou komunitu pro vlastní značku

Petru Márovi se podařilo to, co by si přála každá značka - získat velmi věrnou komunitu, která není negativní a která následuje Petrova doporučení. Ve své přednášce se proto zaměří na svou success story. Ukáže vám, jak lze budovat osobní značku pomocí Youtube. Můžete se těšit i na několik praktických rad a doporučení, které Petrovy reálně fungují a dají se pro budování firemní značky skvěle využít.

Petr Mára Petr Mára

Konzultant

petrmara.com

Petr Mára

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

18:35 - 18:55

Jak na influencer marketing na YouTube

Jak efektivně zapojit influencery do tvorby reklamního videa a jak se pak s takovým videem dostat do Trendů na českém YouTube? Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s inlfuencery, když video produkují sami vs. když jsou pouze účastníky procesu? Kromě odpovědí na tyto a další otázky spojené s influencer marketingem na YouTube se s vámi také podělíme o přímé zkušenosti z realizovaných reklamních spoluprací influencerů a velkých korporátních značek.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

WeDigital s.r.o.

WeDigital

Andrea Hurychová

Andrea je přední českou expertkou na influencer marketing a videoreklamu. Začínala v marketingu v českém Googlu, kde se věnovala sociální síti Google + a především YouTube. Odtud ostatně pramení její láska k videu. Posléze byla ředitelkou prvního ročníku festivalu Utubering, což chápe jako důležitý mezikrok k založení její agentury WeDigital, která se věnuje tvorbě kreativních digitálních strategií. Andrea je garantkou kategorie Videoreklama.

19:00 - 19:20

Jak vybalancovat plánování videa mezi televizi a digitál

Najít efektivní strategii, která propojuje televizní a online video reklamu, to je vyšší dívčí. Kdy má cenu budovat brand v digitálu a jak nad synergií s TV uvažovat? Jakou roli hraje cena, jak má vypadat spot pro vás a vaší mámu a jak to celé změřit? Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak s oběma nástroji pracovat tak, aby to dávalo smysl.

Zuzana Bergrová Zuzana Bergrová

Digital Teamleader

Red Media

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

19:25 - 19:45

Vlastní zaměstnanci před kamerou aneb Jak O2 Guru ve videu pomáhají budovat značku a ovlivňují prodej i péči o zákazníka

Zajímá vás, jak nastartovat vlastní inhouse videoprodukci contentu pro sociální sítě a webové stránky? Ukážeme vám, co nám po více než roce fungování přináší projekt O2 Guru videí. Jak probíhá kreativní proces a jak z kolegů udělat influencery. V části věnované výsledkům se podíváme na srovnání metrik contentového videa ve srovnání s běžnou marketingovou kreativou jak z pohledu doby sledování, tak vlivu na značku i prodeje.

David Daneš David Daneš

Manažer, Brand & MarCom

O2 Czech Republic

David Daneš

David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Online Channels and Media

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

19:50 - 20:10

Video & drone marketing

Zabřednutí do pilířů struktury a stavby úspěšného videa. Jak vytvořit poutavé půlminutové či delší video tak, aby z něj divák nespustil oči?

Závěrem přednášky lehké odbočení od videomarketingu k dronemarketingu, kterému se tvůrci v posledním roce začali věnovat.

Petr Kubík Petr Kubík

Režisér

ProfesionalniVideo.cz

Petr Kubík

Petr je součástí tvůrčího týmu stojícího za nesčetně úspěšnými video kampaněmi. V minulém roce získal s kolegy hned dvě ocenění v prestižní Recruitment Academy. První místo za celkovou kampaň jsmedeloitte.cz do jejíž nitra vytvářeli video obsah a třetí místo za nejlepší recrutiment video roku 2017. Tvůrci se mimo jiné podíleli na tvorbě virálně úspěšných videí z Dakaru a nesčetně reklam včetně několika celovečerních filmů.

20:15 - 21:00

Networking