Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Začátek registrace

18:00 - 18:05

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:05 - 18:10

Video is the new text

In this quick talk, Amit Paunikar will share some compelling numbers for online video and give a quick introduction to Mediastudio. Mediastudio is using technology to make the process of video creation easier.

Amit Paunikar Amit Paunikar

Co-founder

Media Studio

Amit Paunikar

Co-founder and Chief Product Officer, ex-Google, ex-Yahoo! product manager, launched multiple innovative and scalable products in the last 12 years, 3 granted and 3 pending patents, MS and BS in computer science, avid cricketer.

18:10 - 18:40

Značky & video na internetu: Trendy, příklady, výsledky

  • Co zajímá uživatele a jak sledovat trendy?
  • Strategie komunikace na YouTube - od mediální efektivity po zapojení uživatelů.
  • Jak proběhly kampaně značek Magnesia, Invia a Nokia.
Patricia Neupauerová Patricia Neupauerová

Industry Manager FMCG & Telco

Google Czech Republic

Patricia Neupauerová

Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.

18:45 - 19:10

Televizní a internetová reklama jsou dva různé formáty

Nastává pomalu nějaká změna nebo bude stále vrcholem umu marketérů překlopit televizní reklamu a dát jí na ten internet? Musí se televizní reklama lišit od té internetové? Podělím se s vámi o naše zkušenosti za posledních 6 měsíců, a to na praktických a několika názorných ukázkách.

Rudolf Rokoš

Co Owner

Spoko

19:15 - 20:00

Panelová diskuze - Jaké video funguje na internetu?

  • Spot pro internet - stejný nebo jiný než v TV a proč?
  • Chtějí lidí vidět video reklamu a jakou?

Panelovou diskuzi moderuje Petr Koubský.

Petr Houzar Petr Houzar

Head of digital marketing

Mattoni 1873 a.s.

Petr Houzar

Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Patricia Neupauerová Patricia Neupauerová

Industry Manager FMCG & Telco

Google Czech Republic

Patricia Neupauerová

Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.

Rudolf Rokoš

Co Owner

Spoko

20:00 - 21:00

Závěrečný networking

21:30

Předpokládaný konec setkání