Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jak dnes (ne)funguje e-mailing v české e-commerce? Na základě dat z více než 600 e-shopů ukážeme, jak firmy komunikují, co automatizují a kde nejčastěji chybují. Součástí budou příklady funkční personalizace a automatizace i aktuální trendy, které by vám letos neměly uniknout.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Přednáška se zaměří na to, jak se mění svět vyhledávání a obsahu s nástupem AI Overviews a jak AI mode ovlivňuje viditelnost, relevance a výsledky. Ukážeme si konkrétní příklady, jak tyto prvky fungují, proč jsou důležité a jak je možné obsah i technickou stránku webu optimalizovat, aby na nové AI-driven prostředí reagovaly co nejefektivněji. Praktické tipy, analýza trendů a přehled doporučených postupů pro SEO a obsahovou strategii.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
V éře umělé inteligence se správa PPC kampaní zásadně mění. Pro většinu eshopů ale PPC kampaně zůstávají hlavním zdrojem objednávek. Co by tedy měli požadovat od svých PPC specialistů? Dozvíte se, jak poznat, zda váš PPC specialista skutečně přináší hodnotu, a jaké otázky mu klást, abyste měli jistotu, že z kampaní vytříská maximum. Podíváme se na to, jak má vypadat dobrý reporting, strategické řízení kampaní a jak odlišit průměrnou agenturu od špičkové. Naťukneme i tíživé téma, jak se vyvíjí objemy vyhledávání a co očekávat v dalším roce.
CEO
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.
To podstatné nebývá na první pohled vidět – a u online kampaní to platí dvojnásob. Ondřej vám ukáže, jak nahlédnout pod povrch nastavení YouTube kampaní, jak správně číst metriky, na kterých záleží, a na jaké oblíbené zkratky v plánování si dát pozor. Díky tomu dokážete v roce 2026 využít plný potenciál YouTube reklamy.
Marketing consultant
Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.
Brandová kampaň
Výkonnostní kampaň
Retenční marketing
Videoreklama
SEO
Ruční sběr dat, přepínání mezi systémy, neefektivní komunikace s klienty, i tak vypadal výchozí stav našich klientů. Dozvíte se, jak jsme během několika měsíců navrhli a nasadili plně automatizovaný informační systém, který díky nástrojům umělé inteligence zrychlil interní procesy, snížil chybovost a zcela změnil způsob komunikace s koncovými klienty. Ukážeme konkrétní postupy, chyby i nástroje, které nám umožnily celý proces zvládnout napříč týmy a bez narušení provozu.
Senior Project Manager Teamleader
Tomáš vede vývojovou divizi společnosti Media Factory, která dodává technická řešení pro klienty jako Vodafone, Letiště Praha, KIA, Hypoteční banka nebo O2 Family. Zodpovídá za strategické směřování divize a řízení vývoje komplexních webových aplikací zaměřených na digitalizaci interních procesů i zákaznických rozhraní. Má deset let zkušeností napříč IT, od softwarových po hardwarové projekty.
Jak bude vypadat svět UX a produktového designu v roce 2026? V této přednášce se zaměříme na dva klíčové směry: transformaci produktových a designových týmů a evoluci softwaru, webů a aplikací. Prozkoumáme, jak se mění spolupráce a složení týmů, jak se vyvíjí designový proces a jak se na tyto změny připravit. Dále se podíváme na trendy v použitelnosti a designu digitálních produktů, vliv AI na UX a CX a dopad byznysových, společenských i legislativních změn na tvorbu digitálních řešení. Přednáška staví na zkušenostech studia 2FRESH s návrhem AI rozhraní pro české a americké startupy a rozhovorech s desítkami lídrů designových a produktových týmů. Nabídne praktické vhledy a inspiraci pro designéry, produktové manažery i marketéry, kteří chtějí být o krok napřed.
Spolumajitel
Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.
Když se na jednom pódiu potká vizionářský CEO Imed Jeddai a technologický stratég Jan Bezděk, nevzniká jen přednáška, ale živý příběh digitální transformace. Dozvíte se, jak se Blue Style z cestovní kanceláře proměňuje v technologickou firmu, proč se nejvíce vyplatí investovat právě v době krize a jak odvaha lídra spolu s technologickým partnerstvím dokáže změnit celý obor.
CEO
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je zakladatelem a majitelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznysové výzvy. A ve zbytku volného času se věnuje digitalizaci zemědělství na vlastní farmě.
zakladatel generální ředitel
Imed Jeddai je zakladatel a generální ředitel cestovní kanceláře Blue Style. Věří, že budoucnost cestovního ruchu stojí na technologiích a digitalizaci. Díky jeho vizi se Blue Style posunula z role tradiční cestovky k pozici lídra digitální transformace v oboru.
Firemní web – malé a střední podniky
Firemní web – velké podniky
Ecommerce – Malý B2C projekt
Ecommerce – Velký B2C projekt
Ecommerce – B2B portál
Produktový design
Digitální transformace
Všichni se snažíme maximálně zefektivnit naše procesy a komunikaci. V interní komunikaci to může znamenat ohlížet se po on-line nástrojích. Ne jinak tomu je i v komunikaci k B2B partnerům. Zkrátka všichni hledáme nějaký svatý grál – jak na komunikaci snadno a ideálně s co nejmenší námahou a zahlcením čtenářů a příjemců informací. Ale jde to v dnešní době? A jak nakombinovat všechny kanály komunikace, aby vaše firemní komunikace byla opravdu efektivní? Pojďte se mnou do světa nástrojů, do kterých ale pořád patří i obyčejné lidské setkání.
Komunikační stratég
Irča Zatloukalová je komunikační stratég s dvacetiletou praxí převážně v technologických firmách a dnes i zakladatelka technologického startupu Diversight.ai. V minulosti vedla komunikaci v Seznamu, konzultovala pro desítky firem z IT a technologického sektoru a jako systemická koučka pomáhala lídrům i týmům najít lepší jazyk pro řízení efektivní změny. Diversight.ai spojuje její dlouhodobý zájem o technologie, lidi a smysluplný dopad. Nová firma se totiž věnuje datovým anotacím a analýzám, a zároveň zaměstnává lidi na autistickém spektru. Irča věří, že diverzita není jen téma pro HR oddělení, ale základní stavební kámen dobrého produktu i dlouhodobě fungující firmy.
Skutečně kreativní obsah by se neměl podřizovat číslům. Galerie nejsou od toho, aby lákaly co nejvíc návštěvníků. Na to jsou třeba trhy. Očekávat od galerie čistě návštěvnost a prodeje, a ještě ji kvůli tomu měnit na tržnici, je nesmysl. No a teď přišla AI – a už ani nepotřebujeme tvůrce. Stačí nám místo obsahu doom-scrolling?
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
Obsahový marketing
Influencer marketing
Firemní komunikace
Autentická kariérní komunikace
Projekt roku
Tvůrce roku
Osobnost českého digitálu 2025