Text rozhoduje. O tom, jestli zákazník klikne – nebo zavře okno. O tom, zda se váš obsah vůbec objeví ve vyhledávačích AI a dostane se k lidem. Má dokonce sílu proměnit naštvaného zákazníka v loajálního ambasadora vaší značky. Jak toho dosáhnout? Pojďte si to s námi vyzkoušet!
Na MARKETING MEETING: Jak na vymazlený copywriting vám přední experti ukáží, jak napsat texty, které nejen že přitahují i pozornost AI, ale především – prodávají.
Co vás čeká?
- Krizová komunikace v denní praxi – Naučte se, jak proměnit stížnosti ve věrnost a chybami posílit svou značku. Manažerka komunikace Šárka Hamanová z agentury A+Manual ukáže, jak využít sociální sítě, newslettery i PR k tomu, aby se z průšvihů staly příležitosti.
- Titulkobraní – aneb co (ne)dělat s titulkem – Lucie Hrdinová z WPP Media poradí, jak napsat titulek, který přiměje ke kliknutí. Zjistíte, jak využít curiosity gap, error-based obsah nebo čtení z nenávisti.
- Vibewriting – psaní s AI v zádech – Martin Kavka z Newslettery.cz vám ukáže, jak s AI spolupracovat, aniž byste ztratili svůj osobitý styl. Naučíte se, jak využít AI jako svého editora, beta čtenáře a parťáka pro kreativní nápady.
- Třením vzniká teplo: Jak na to, aby se zákazník nepřehřál a nakoupil? – Bára Hlavicová z Komuniké vám poradí, jak odstranit třecí plochy na vašem webu, které brání dokončení nákupu.
- Storytelling v reklamě i beletrii – Jak propojit reklamní texty s beletrií a co si z psaní knih odnést pro lepší obsah? Kreativní ředitel Daniel Krásný ze Socialsharks vám ukáže, jak na to.
- Jak tvořit obsah, který (pře)žije AI revoluci – Tomáš Novák z Marketing Miner vám poradí, jak upravit obsah tak, aby obstál v nové éře vyhledávání a AI.
Připojte se k nám na konferenci MARKETING MEETING: Jak na vymazlený copywriting a začněte psát texty, které prodávají i v digitální době. Program i přehled řečníků akce najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete u registrovat.
Partnerem je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info