Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Jak na pokročilé funkce Instagramu a LinkedInu pro marketing

 Autor: SP
První MARKETING MEETING roku 2022 vám pomůže naplno využít sociální sítě Instagram a LinkedIn pro vaše komunikační cíle.
6. 1. 2022

Konference Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn z cyklu MARKETING MEETING si posvítí na placenou reklamu, její efektivní formáty, stanovení rozpočtu i na práci se statistikami na těchto sociálních sítích. Zaměří se také na nastavení správné obsahové strategie, zviditelnění vaší značky a akvizici nových zákazníků. Vytěží možnosti B2B cílení na LinkedInu a překvapivě i využití Instagramu k HR. Akce proběhne 25. ledna online. 

 

Účastníky čekají následující přednášky: 

Trendy na LinkedInu pro rok 2022 

Od Jiřího Jambora z FUTURE SALES uslyšíte chystané novinky LinkedInu pro rok 2022 a trendy hýbající světem online marketingu, které hned můžete využít ve své B2B strategii: Account-based myodel, social selling či digitální networking. 

Reklama na LinkedInu 

S jednotlivými pilíři firemní komunikace, s reklamou na LinkedInu a s možnostmi i limity této sociální sítě vás seznámí Filip Kec a Peter Bodnár ze společnosti Httpool, která je partnerem LinkedInu a dalších platforem (Twitter, TikTok, Snapchat a Spotify) pro prodej reklamy. 

Ambasadoring na LinkedIn jako úspěšná B2B obchodní strategie 

Jana Bártíková (Linked Akademie) vám ukáže případové studie firem, které díky ambasadoringu na LinkedIn budují svou značku a generují zde obchodní leady, poptávky a zákazníky bez investic do reklamy. 

Instagram reklama: Láska, peníze a trápení 

Jak efektivně nastavit a především jak vyhodnotit reklamu na Instagramu? Jak má dnešní úspěšná reklama na Instagramu vypadat od postu přes stories až po reels předvede odborník na sociální média Jan Ryšánek z WMC Grey. 

Instagram: Nejen výkladní skříň vaší značky 

Instagram svými novými formáty přiměl uživatele k vyšší míře zapojení, čímž obsah a tím i celou síť zatraktivnil. Ředitel marketingu Trezor.io Jan Kočenda předvede, jak si nastavit komunikační cíle tak, aby byl potenciál Instagramu bezezbytku naplněn, i to, jak vyhodnocovat jeho úspěšnost při budování značky či v konverzní cestě. 

HR marketing na Instagramu jinak a lépe 

Že je HR marketing doménou LinkedInu? Arina Kuranova a Nikola Viternová z agentury Publicis Groupe vás přesvědčí, že HR patří i na Instagram, stačí jen vědět, jak na to. 

 

Přihlásit se na lednový MARKETING MEETING: Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn a inspirovat se, jak vytěžit maximum z těchto sociálních sítích, můžete na stránkách TUESDAY.cz.