Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka

MARKETING MONDAY

MARKETING MONDAY nabízí příležitost k pravidelnému setkávání profesionálů z marketingu, médií a reklamy, s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem. Definuje aktuální trendy v oblastech marketingu, médií a nových technologií, spojuje dosud oddělené subjekty na trhu.

Přátelská atmosféra vybízí k utužování vztahů se starými známými, nebo naopak navazování nových vztahů. MARKETING MONDAY nabízí pohled na aktuální témata pojatá z různých úhlů pohledu, inspirující přednášky, vášnivé debaty, sdílení informací a zkušeností.

Pro koho je MARKETING MONDAY? Mezi účastníky jsou především zástupci mediálních agentur, zadavatelé reklamy, poskytovatelé obsahu, marketéři, specialisté nebo investoři.

Jaké osobnosti přednášely na MARKETING MONDAY? Irena Zatloukalová ze Seznam.cz, Klára Gajdušková z České spořitelny, Adam Fendrych z Dobrého webu, Martin Jaroš za T-Mobile, Petr Bednář z Mladé fronty, Jaroslav Bengl z Google a nebo Tomáš Baldýnský z CET 21.

                 

Archiv akcí MARKETING MONDAY

16. května 

Behaviorální cílení obsahu - má smysl?

Cílení reklamy už se v marketingových plánech zabydlelo natrvalo. Stane se cílení obsahu stejně důležitou strategií ve světě médií?

Více informací
21. března 

Marketing na sociálních sítích

Kam kráčíte, sociální sítě?

Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!

Více informací
1. února 

Novinky v PPC a v Skliku

Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Co vše skrývá se dozvíte na prvním MARKETING MONDAY.

Více informací
7. prosince 2015

Newslettery a e-mail marketing

Na prosincovém MARKETING MONDAY podíváme na zoubek newsletterům. Kdy se vůbec do rozesílání pouštět? Jaký nasadit tón?A jak to celé testovat a měřit?

Více informací
12. října 2015

Vlogeři vs. značky

Blog se dnes nepíše, blog se přece natáčí! Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, vlogery a s jejich využitím v marketingu a byznysu.

Více informací
1. června 2015

Komunitní marketing

Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.

Více informací
20. dubna 2015

Videoreklama: Pohyblivé obrázky, které prodávají

Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..

Více informací
9. února 2015

Jak online marketing pomáhá offline firmám

Na prvním letošním MARKETING MONDAY uslyšíte příběhy o tom, jak vynalézavé online aktivity pomohly prodeji zcela tradičního zboží. Jaké to je, když se tímto způsobem doslova postaví značka založená na řemeslné důkladnosti? A co teprve, když se zapomenuté ctnosti devatenáctého století propojí s těmi nejlepšími dovednostmi naší doby? Přijďte si pro inspiraci, jak posílit vaše vlastní podnikání.

Více informací
8. prosince 2014

Reklama, naše láska

Přiznejme si to: reklamu milujeme. Ale ne ledajakou. Máme rádi vtipnou, vynalézavou, tvořivou reklamu, která dovede zasáhnout, okouzlit a prodat v jediné úderné zkratce. Máme prostě rádi skvělou reklamu. Přijďte se podívat na zasvěceně komentované ukázky nejlepších kampaní z ČR i ze zahraničí a diskutovat s lidmi, kteří reklamu vymýšlejí a umisťují i s těmi, kdo ji platí.

Více informací
15. září 2014

Data v online reklamě

Internet je plný reklamy. Některá funguje skvěle, některá ne. Rozdíl stále častěji spočívá ve znalosti zákazníka — plošné kampaně až na výjimky patří minulosti. Přijďte si poslechnout, co je v práci s daty v reklamě nového, co byste měli znát a co všechno dnes můžete vyžadovat od svých dodavatelů. Akce je určena agenturám, zadavatelům reklamy i širší odborné veřejnosti.

Více informací
19. května 2014

Cílení a retargeting

Většina činností potenciálních zákazníků na webu nekončí nákupem. To však neznamená, že by informace o nich byly bezcenné, naopak — dají se skvěle marketingově zhodnotit, když se ví, jak na to. Přijďte se proto seznámit s postupy retargetingu a novými trendy v této oblasti.

Více informací
7. dubna 2014

Vítejte ve světě moderních značek

Dubnové MARKETING MONDAY se bude věnovat značkám. Značka, to ale není jen logo nebo vizuální styl. Znamená mnohem víc. Nejenže ztělesňuje charakter Vaší firmy, ale především vytváří její skutečnou obchodní hodnotu. Abyste mohli značku jako strategické firemní aktivum dobře vytěžit, musíte ji dobře řídit.

Více informací
17. února 2014

Trendy v digitálním marketingu

Internet se stále mění a proto se mění i digitální marketing. V loňském roce změnil své hlavní algoritmy Facebook i Google, uživatelé Twitteru začali dostávat reklamní sdělení, vzrostla role richmedia formátů, streamingu a internetového videa vůbec, smartphony se staly běžným přístrojem používaným širokou populací... Co z toho vyplývá pro digitální marketing v roce 2014?

Více informací
9. prosince 2013

Co jsme našli pod Křišťálovou Lupou

Zveme vás na poslední MARKETING MONDAY v letošním roce. Čeká nás inspirativní předvánoční setkání s lidmi, jejichž tvorbu znáte, ale je samotné zatím ne. Nebude chybět vánoční cukroví, svařák, tombola a možná přijde i kouzelník!

Více informací
9. září 2013

Využití videa v on-line marketingu

Obrázek řekne víc než tisíc slov. Kolik slov řekne, když se navíc ještě pohybuje a mluví? Video v marketingu sice není novinka, ale hodně věcí se mění díky novým technologiím i novým kreativním nápadům.

Více informací

Partneři MARKETING MONDAY

Hlavní partner

logo Seznam.cz

Partner

logo Dobrý web

Mediální partner

logo EURO

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info

Partneři TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info

Mezi naše členy patří

logo H1.cz/QUISMA logo Heureka.cz logo Heureka.cz logo PricewaterhouseCoopers Česká republika logo ACTIVE 24 logo ACOMWARE logo AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. logo Channel Crossings logo KINDRED GROUP logo Etnetera logo NESS Czech s.r.o. logo LMC logo NEXT VISION s.r.o. logo Lundegaard spol. s r.o. logo RobertNemec.com